Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: assassin> ktere myslis?
stejny jako ty 2-2 shotgun... na TLR SBK byly podobny jen po stranach...
Ti_rex píše: SPIJKER> co ja vim, zas tak moc to nevidim. aspon ne v takem dobrem stave.
hele i ty moje by potrrbovali nejakou pecoli aby byli krasny po ujeti rekneme 10tkm..pricemz pres sedm bylo cesta okolo uk...
ale na ty ap skupine chodej obcas ty kovovy dvojky. tenhle tyden js je videl..se s vodama ale mozna ze chtel kluk tisic liber, a nevim zda to byly jednostranny 2-2 to ty my jsou 2-1-2 ciki hlavne designovka
Naposledy editováno 12.10.2019 23:21:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja jedine co budu uz shanet, tak je predni kolo a treba nejaky karbon vyhodne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Radiator guards ?45
Heel plates ?25
Chainguard ?40
Lower chainguard ?25
Swing arm covers ?60
Short swing arm covers ?40
Number plate hanger is gen 1 so will that fit your back end? ?45
Hugger ?60
Exhaust hangers for the gen 2 ?45
Exhaust hanger for gen 1 if that fits is ?35
Rear light cover will fit the back end you have ?55
Otazniky jsou libry když by to někoho zajímalo
Naposledy editováno 13.10.2019 09:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Masku sem nasel nahodu u nas na bazosi za facku. Chalan zjavne nevedel co ma, lebo kapota je origo Aprilia. Blatnik je z gen2 factory, pouzity, take v podstate za super penize. Este sem dokonca nasel gen2 kryr sekundaru. Secky ty dily byli nahodne najite. Jo a este vana z racingu. Ta ma za sebu crash, a je to na ni videt, takze nekedy bude potreba novy lak. Potom uz len poperka na pupek na nadrzi a kryty pristrojovky. Ten vrchny jemne zmrzaceny predchoim majitelem, ale ked je namontovany, neni to videt.
Ked si kuknu ale ty ceny za co sa prodavaju nove karbon dily, tak bych do teho nesel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale to bych pak nemel kam dat odrazku pri STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: pospit> hmmmm...
Ale to bych pak nemel kam dat odrazku pri STK
Nalep ji na rámeček SPZ. Funguje to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tak mi pak taky neco objednej vadneho, az tam zase bude nabizet....
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
za pet let kdyz na tom budes jezdit ti stejne odejde mille do kytek. Respektive bude to presdvacetileta stara vrana.
Pokud jezdis rocne par malo tisic km nebo jen stovek a jezdis na tom kadla kadla..tak se te to netyka. Ale mi Vasik slibil, ze zproivozni (dotahne) Amanna do 2003ky a NG motor dame do 2002ky pac tam origo ma 85tkm a jak to jen rict... po letech nasazeni a okruhoveho zapoleni proste...uz odmitl poslusnost.
A kdyz vsechno pujde normalne a hezky... tak bude ta moje druha milka se standardnim motorem za pet, no mozna za sedum let vybydlena...ale treba ji vezmu na okruh...a kdo vi jak dlouho pak vydrzi... to nemas jistotu nikdy... a ony se ty svizne pohybovany V60ky docela serou... kdyz uz se nabeh zacina na tachometru blizit stovce. Amanna si necham na egomasaz...anebo ho prodam, pokud se najde nekdo kdo dobre zaplati...
A tak budu potrebovat neco funkcniho.
A tim ze Vasik uz servis odmita, novota s plnou zarukou je rozhodne reseni. Holt musime se snazit...a mit za co jezdit.
Śice mam Milku v neposledni rade protoze to nejede, abych se musel hodne snazit kdyz chci jet svizne... ale asi se nerozbrecim, kdyz to bude mit kone i vsechny elektrinicky kurvitka pro blby a karbonovy kridylka. Anebo mozna poridim prjednou konecne letmy kolo vzadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Za amanna chces kolik? Ze bych si ho koupil z nostalgie zpatky
Asi ve skutecnosti to udelam stejne jako ten lojza ve znojme, ten lakykau vincent číhal nebo jak se jmenuje... dam tu 2002 za 149 na modrejch kolech, ta jeste nema radialy a amanna dam za 179. Ono mi to za ty enize nejspis zustane...resp jak rikam...behem par let se to nejspis vybydli...motorove...a pak uz se bude moct uvazovat nad prodejem na dily jenom...
No ale kdyby se preci jen nekdo nasel, kdo by ocenil vsechna ta pekna cingrlatka..tak nevim... kdyby mi nekdo koupil amanna pak, asi bych sel uz do neceho hodne mladyho.
Mozna i jen R6 s kompletni elektronikou..bliprem... anebo teda radeji nejaky 1.1l ...ale pokud mozno s dlouhou zarukou...
Se obavam ze Ty nejsi ten spravnej kupec co by za to chtel dat podobny penize, pac si muzes koupit amanna sam a poskladas si to..a jsi treba na kilu, nebo i o dost min... No a ja kdyz od toho bude chtit aby to fungovalo...asi budu jen rad kdyz mi to chvili bude jezdit... nez by mi to nekdo vykoupil... abych to trochu uzil...pac letosni zimu se chysta mensi vitr v penezence.. A to jsme to preci en asi o 50 zkrouhli jen v dilech do motoru... s tim ze se nebude delat uplne vsechno, cili vynechame simeringy ventilovy apodobny blbosti
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
sem to myslel po dizajnovej stranke.
ja nevim, proste zrovna toto je ten typ spravena nahaca ze sportu, kde mu to vubec nesekne, prave naopak. Aspon podma mojeho vytribeneho vkusu
Nerika., ze 208k je zlych, len mi to na nahaca dojde zbytecne. Ja take proti novym motorkam zas tak nejsu, noa rsv4ka mi dosla snad jak najlepsi motorka na svete. A v tychto vykonoch je uz dobre ze tam aj secky ty elektronicke blbosti su, lebo pocitam ze polovicka majitelu by tady uz nebyla.
To bylo hodnoteni proste tej konkretnej dukatky. Jo mozna kebych sa zvezel tak bych vypraval inac, ale to sa zatim nestalo, tak hodnotim co vidim.
Tunak ma momentalne najetych tak 41t. Ked da este raz tolko, tak to bude super. uvidime. Ale samo nepocitam, ze to bude jedina a posledna motorka do konca zivota.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |