Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja teda teraz neresim ze to chcu vymenit ale napr ty tvoje keby byli s prirubama na maloventilove hlavy, tak to by byla parada. je ich malo v objehu. U jednych sem nedavno zavahal, jedna strana bylo trosku nacata, ale bylo to aj s custom chipem.
Aj ked gabro ma odvrzdene secky mozne verzie a kombinacie a rika, ze napr Arrow jak mame my je lepsi pro stred otacek a shotgun zas ma lepsi krivku v hornem poli otacek. Na af1 su aj jeho grafy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
btw dufam ze sa mi nekedy podari s tym skocit na brzdu nech vidim ci to aj na papiri neco spravilo. Mam ale este nejake veci na vymenu tak az na rok, snad z jara.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ještě ze mě už to přešlo,skoro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Spis uz na silnici nic rychleho... takze skutr, enduro a treba nejake retro na kafe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale silnice me uz tak nebavi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jo este bych bral street triplaR. Schvalne street a ne speed tripla. vykonovo to staci na cesty a ovladatelnost je luxusna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
WenCa píše: Ja vim kdo ho maaaa, ale ten ho neprodaaaa... rekl bych...
hele me rikal ze by ho klidne prodal, ale musel by mu za nej nekdo dat hodne. za par korun si to uecite necha jako zajimavou relikvii, i kdyby mela viset na haku. myslim ze na tyjle motorce bude dvojlauf akrap na obou syranach ve finale 2-2 ...ale jinak viz vyse.
proste kdo by se zbavpval vyaoce funkcnijo netypickyhp karbonovyho slingshota...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Keby to bylo dva do dvoch aj se zvodama, tak jasne, ale inac. za nejakych 10 mas v podstate "origo" velke shotguny v paradnem stavje.
Bavil sem sa s chlapikem co sem od neho zehnal 54mm tela vstrikovacu, aj teda o airboxoch a ze tam u nich za mlaku sa aj vcelku pouziva podlozka medzi spodny a vrchny dil airboxu. Byva 1-2cm. Take sem v podstate dosel na to, ze airbox z rsv 98/99 he vacsi oproti novsim gen1 diky vrchnemu dilu, ktery je vyssi a inac tvarovany.
Sem si ho zehnal a vyskusal prehodit ten vrsek a na to, abych zaklapel nadrz na ram u krku mi chyba necele 2cm. takze si necham take spravit. Treba vsak ale aj zehnat filtr pro tento airbox, ne vsade ho ale maju. Skusal sem standardny a ma tam fugu asi 1cm.
Na ty novsi sa inac proto robil nizsi airbox, lebo motor je vraj o pul centaka posunuty vys a samozrejme aj iny tvar nadrze. Plechova mjela iny objem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dokonca davnejsi jeden slovak take prodaval, ale s tym ze aj custom zvody k temu. Byli to ale obyc zvody, shotguny skratene atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |