díky
Předek
Hořejší pružina 1 zářez
Šroub nahoře - roztahování 15 kliků povolit
Rychlá komprese - dole 10 klíč - min .8 mm max . 12 mm dej střed
Pomalá komprese - dole imbus 10 kliků povolit
-
Zadek
Pružina hlavní úplně povolit a o 4 utáhnout
Spodní šroub dole na tlumiči 10 povolit
Nahoře levý šroub 7povolit
Nahoře pravý šroub 15 povolit
Tohle je serie. Dokud nebudes litat brno pod 15 , na nic nesahej :) Aspon tohle me bylo receno
Naposledy editováno 04.05.2008 22:55:13
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení podvozku R6 06´
gasman>nofear4> Za prve se ptal na seriove nastaveni a za druhe kdyz uz se ptas na jmena tak Staša st. Mysleno ze nema cenu cpat penize do masiny, kdyz na to nemas. Kdo ho zna vi o cem pisi Staci ?
Jo s tim castecne souhlasim a pan Stasa asi vi co rika,ale na druhou stranu je potreba dosahnout pro daneho cloveka co nejlepsi cas a je uplne jedno za jakou cenu ne? kdyz na to ma? To by jinak vetsina zavodniku jezdila na seriovkach a snazila se zajet cas ktery oni proste nikdy zajet na seriovce nedokazou.nemuzes se na to takhle divat.
pitbules>kamo,jako zavodnik bys mel vedet ze vaha hraje velkou roli at menis nebo nemenis pruziny...kdyz nam Halbich nastavil R6 na moji bejvalku cili 50kg,tak jsem na tom zajel v klidu v Brne 2.25 a krasne to drzelo a kdyz jsem to jel za chvili 2.20 tak uz to plavalo jako svine...takze to je jednoduchy priklad bylo to na moji vahu na mekko....kapisto
Jo a k halbichove ladeni netreba komentare
Jsou to šikovní kluci z Nové Paky. Mají kompletní know-how a plnou spolupráci K-Tech.
Zvládají dobře jak motokros tak i silnici (okruh/road race)
Letos pojedeme přestavbu série z CBR 600 RR(jak vidlice tak i centrál, vyšlo to komplet okolo 25tis.) K-Tech i na TT, takže bude srovnání s Ohlinsem...je to finančně hodně zajímavý,dostupný následný servis...
Pro někoho, kdo jezdí třeba agentury, nebo kdokoliv kdo už by rád podvozek na svoji váhu (výměna péra atd.) ale nechce kupovat centrál a přestavbu vidlic Ohlins, tak by to mohla být jedna z možností...