https://www.partsdep...rd+2004-2007/360494/ Číslo 07
A myslím, že je to naprosto normální a nechal bych tam původní, pokud vyhovuje tloušťka dle manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek Přední kotouče Caponord s ABS
Naposledy editováno 14.07.2019 23:59:35
1 reakcí na tento příspěvek Přední kotouče Caponord s ABS
XL700VA- tak jestli se bojíš, že se může něco podelat, tak alespoň na dovolenou odpojte ABS...
XL700VA píše:
Originál kotouč s U vybraním.
Na té první fotce jsi rozebral ten nýt? Nebo je ten kotouč tudy přišroubovaný?
A nové kotouče pasují do děr na kole, ale nemají to "U" vybrání pro nýt, ale normální díru?
Třmeny jsou plovoucí?
Jestli jo, dal bych tam ty pevné kotouče..
1 reakcí na tento příspěvek Přední kotouče Caponord s ABS
2 reakcí na tento příspěvek Přední kotouče Caponord s ABS
Kdyby byly třmeny napevno a pevné kotouče, to by byla blbost...
AP8133547 pre pravú stranu
a AP8133548 pre ľavú stranu
K tomu potrebuješ po 12 kusov položiek vypísaných pod opisom produktu , čiže
12 x púzdro ,
12 x skrutka (šrouba)
12 x podložka
To by do spomínaných 30 000 korún zostala ešte poriadna "vata" (aj keby to bolo preclievané).
XL700VA píše: Maxipes_Fík> tato domněnka vycházela z toho, že budou při zásahu ABS šrouby vystavené rázům, a také jsem si tím do jisté míry vysvětloval, proč je ve verzi s ABS kotouč uchycen jinak.
To je jasné, že to bude namáhané přerušovaně, ale ty rázy nebudou mít větší hodnotu než když se to zahamstne jednorázově bez ABS (a následně se lehne), akorát bude těch rázů víc za sebou, ty šrouby (originální) budou mít jistě velkou rezervu v pevnosti a že by u nich došlo k únavovému lomu, to by snad musely být povolené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední kotouče Caponord s ABS
kuzmič píše: Jestli jsou plovoucí třmeny nevidím důvod proč nedat pevné kotouče...
Kdyby byly třmeny napevno a pevné kotouče, to by byla blbost...
Snad se nepletu, ale neplovoucí třmeny snad mají pístky na obou stranách, kdyby měli jen na jedné, tak by kotouč musel "plavat" nejmíň o tloušťku obložení na destičce a to je tak odhadem 5 až 6 mm a to si neumím moc představit. Takže pevný třmen s pístky na obou stranách se s pevným kotoučem nevylučuje (Škodovky s motorem vzadu to tak měly a fungovalo to).
Ale tady jak píše zakladatel, kdyby dal do pevného třmenu pevný kotouč, tak bude ten kotouč mimo osu třmenu, protože původní kotouč je k náboji kola přišroubován přes ty vložky-nýty, které ho posunou dál od osy, plovoucí třmen si s tím poradí, o něco málo se na vodících čepech posune...
Touto průchodkou byly připevněny původní kotouče. A ještě tam patří tato vymezovací podložka.
Ještě mne napadlo, když do těch kotoučů, vyvrtáme otvory na tu průchodku (vložku), tak je přece celkem jedno, jestli ta průchodka prochází otvorem, nebo je tam to U vybrání - na funkci by to nemělo mít žádný vliv...
Naposledy editováno 15.07.2019 18:22:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |