Ale zacal problem, vibruji mi riditka a prijde mi, ze se od toho chveje cela motorka (je mozny ze mam na to moc citlivej zadek)
Neni to nic dramatickeho s cim by se nedalo jet, ale neni to prijemne. Vibrace zacnou cca od 60km/h - od 120km/h uz citit nejsou. Kontroloval jsem lozisko na prednim kole, zda se byt ok. Motorka je sice z roku 2006 ale ma najeto 32tkm, driv tohle podle predchoziho majitele nedelala.
Otazka tedy zni: jake jsou dalsi mozne priciny techto vibraci? Napada me jeste lozisko v krku rizeni.
- pomohl by tlumic rizeni?
P.S. - vsechny vlakna o techto problemech jsem precetl, ale hledam spis nekoho kdo mel podobny problem s hornetem.
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
Rendyd píše: Špatně vyvážený kolo se přece nebude projevovat jen v určitým rozmezí rychlosti, ale stupňovalo by se to, ne? Taky bych spíš tipl ložisko. Mně lehce kmitá motorka i po převážení, ale až od 180 km/h, ale to je prej u emtéčka běžný.
Nemusí být pravda, u auta to vetšinou nejvíc klepe volantem 80-130 a pak se to mírní, záleží jak blbě je vyvážené
2 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
Zkusil jsem utáhnout krk řízení a zlepšení bylo znát, ale stále to nebylo ono. Víc už to ale dotáhnout nejde, tak mám za to že to budou právě tyto ložiska. Zkoušel jsem tam hledat nějakou vůli, ale nedaří se, zdá se to být pevné a řídítka jdou pěkně volně v celém spektru otáčení ani žádné lupání se neprojevuje. Ale nechám je i přes to udělat, pro klid v duši a uvidí se.
CRF1000 píše: začal bych kontrolou správnosti montáže pneu, na bočnici má malou tečku, která musí být na úrovni ventilku, zkontroluj polohu tečky, pal vyvážení
Lidi jsou fakt blbec,vymyslí si příběh a pak to šíří dál jako moudro
Hele a ta červená tečka,nebo žlutá?tak to mě napadá že jedna bude když jezdíš bez čepičky a druhá s čepičkou,nejlepší jsou ty bez teček,to je universál
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace / kmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace / kmitání řidítek
co znamenají tečky na bocích pneumatik?
Barevné tečky na okrajích běhounu mají význam pro producenty, podobně jako v případě barevných proužků. Jejich hodnota je tedy pro průměrného řidiče prakticky nulová. V závislosti na konkrétním výrobci pneumatiky mohou informovat například o následujícím:
Maximální odchylka variabilní odstředivé síly (červená tečka v případě pneumatik Bridgestone)
Pozitivní výsledek při kontrole kvalit (bílá tečka s černým prostředkem)
Samozřejmě, že tečky mohou mít jiné významy, které mají informační hodnotu pro daného výrobce pneumatik
Opět je potřeba mít na paměti, že tečky jedné barvy mohou mít zcela jinou vypovídající hodnotu u každého výrobce pneumatik. Označování těchto teček je proměnlivé, závisí na daném výrobci. Dokonce existují změny ve značení u té samé značky, avšak pouze u rozdílných modelů pneumatik
RajPneu-žlutý puntík z pravidla označuje nejlehčí místo na pneumatice. V tomto bodě by měl být montován ventil ( doporučuje se ), ale vše také závisí od stavu disku.
Červený puntík - každá pneumatika má nízký a vysoký bod v kolísání při otáčení. Rozdíl mezi nimi se nazývá radiální "run out". Pomocí počítačové analýzy výrobce objevuje různá "zakolísaní" v určitých otáčkách. V místě, kde byl bod kolísání nejvyšší, se udělá červená tečka.
Jelikož disky nejsou také 100% kruhové, mohou mít na sobě vyznačeny ať už zářezem či důlkem nejnižší bod kolísání. Pak vzniká idea, že při instalaci se umístí nejvyšší bod k nejnižšímu a dojde tak k vyvážení radiálního házení.
Bavíme se však o hodnotách podobným několika násobku šířky lidského vlasu a pro běžná zařízení, která jsou v pneuservisech jsou tyto hodnoty neměřitelné.
Důležité je správně pneumatiky vyvážit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace / kmitání řidítek
VlaHa píše: Lad22> Ty puntíky tam totiž vúbec nejsou na to co si myslíš,to jsou jen značky že to ve fabrice prošlo nějakou fází kontroly,.Ale neboj,máš pravdu žes nic neošidil,ale ani jsi nic nevytvořil,prostě jsi jen chvilku řešil hovna
On to totiž má každý výrobce trochu jinak. Ale já se raději spolehnu na oficiální informace od výrobce mých pneumatik a od autorizovaných prodejců, než na anonymního uživatele fóra s neveřejným profilem. Klidně ale piš ty svoje pravdy dál, alespoň to tu žije
vůle v krku, nastavení tlumičů, vyváženené pneu, atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace / kmitání řidítek
VlaHa píše: Lad22> hele emane,pro mne za mne si to klidne foukej treba alpskym vzduchem,kdyz te bavi delat kundoviny
Hele Emane, napiš do Pirelli, ať hned stáhnou z internetu tento manuál ke svým pneumatikám , protože lidi podle něj dělají kundoviny. Když jim to takto hezky popíšeš, tak výrobce určitě pochopí, že proti nějakému VlaHovi z ČR ví prd
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Včera v 12:44 FILODENDRON |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |