mám takové dilema:) Třetím rokem mám Hondu VFR 800 (rv.2000), najel jsem na ní cca 6000km (loni díky stěhování nebyl skoro čas). Největší výlet byl se ženou do Rumunska.
Zvažujeme příští rok Bosnu, případně pak i Srbsko, někdy znovu Rumunsko (podle času a tak, máme dítě). A já trochu uvažuju jestli na tamější cesty nepořídit nějaké cendurko. Koukám teď na docela pěkného Tigera 955i.
Otázka je má to smysl? VFRka bych se zbavoval nerad takže by byly dvě moto. Nepojedu to i s tou VFR? Teoreticky by druhou mašinu mohla časem sedlat žena ale to je otázka tak 5let a to to budou obě vylítané vrány:)
Tak jen tak přemyšlím a rád bych slyšel víc názorů. Budu prodávat jedno auto(staré, zaplatilo by tak necelou půlku toho Tigera) a nějaké peníze mám..na druhou stranu je netisknu a ještě mi zbývá cca 8 let hypotéky.
Naposledy editováno 13.06.2019 12:19:49
spíš jak to třeba na tom jihu vypadá, zda ten Tiger bude na ty cesty znatelně lepší (offroad to úplně není žejo a VFR Rumunsko dala vcelku v pohodě)
A pak taky jak ty mašiny vydrží - VFR má najeto necelých 90 000 ale tam bych se ještě dlouho nebál, jedne Tigec co na něj koukám má teď přes 90 000 a u něho nevím.
A větší využití těch motorek by bylo třeba až za 10 let až bude maldej starší, do té doby tak jeden dva větší výlety za rok a asi jen na jedné (žena si sice chce řidičák udělat ale zatím jezdila kdysi jen na Jawe a ani jedna ta motorka není zrovna lehká)
1 reakcí na tento příspěvek Druhá motorka k VFR, má to smysl
Motor, letmáč a relativní pohodlí prostě neomrzí a po loňské anabázi po balkáně můžu směle ujistit, že se tam skvěle svezeš, dokonce i ve dvou, ikdyž tj vždycky o dost náročnější.
1 reakcí na tento příspěvek Druhá motorka k VFR, má to smysl
Resumé, pokud nemáš s moto problém a ty nemáš problém, nech si ji a nic jiného nekupuj, loni jsem na VFR potkal chlápka v Albánii, v pohodě to dával.
1 reakcí na tento příspěvek Druhá motorka k VFR, má to smysl
VFR je dobré poježdění, ale ruku na srdce, spoustu silnic s ním nejspíš nikdy nepoznáš, protože na ně VFR není stavěná. S Tigerem je poznáš a budeš se na ně chtít vracet. Za mě rozhodně dokup další k VFR využiješ ji.
Akorat mi nejde vyhrev plynove rukojeti (origo vyhrev) - da se to nejak opravit?
A ted vypekl me kdyz jsem jel s klukem na jednu noc na slovensko...370km tam v poho, z 460km zpatky jsem ujel 400 a kdyz jsme davali pauzu tak uz jsem nenastartoval...no je to solenoidem starteru, uz jsme objednal nahradu..tak snad bude na chvili od zavad klid.
edit:
a teda ac merim 183 cm tak plnyma nedoslapnu takze si musim zvykat:)
Naposledy editováno 01.07.2019 16:16:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |