kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://decinsky.denik.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ty vole tak tohle fakt nevymyslíš, prej "ze showroomu v Děčíně odcizeno několik vzácných motocyklů"... Já v tom ale nejedu, přísahám
https://decinsky.denik.cz
Máš hodně zajímavej vkus čéče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Máš hodně zajímavej vkus čéče
Treba razi teorii, ze frajer vi kam sahnout..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Petta> tvl tak tebe jsem právě tipoval že pojedeš s náma a budeš mít nejvíc cihel jak jsi na tom vůbec, půjde to dát do top stavu?
Neboj vlka nic, premlouvat bys me nemusel..
Uz se to trochu pohlo, ale uzavreny to neni.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: assassin> Tohle me desne vytacelo u s4r testastretty. To ma stejnej motor ne? Jakmile motorka par dni nejela uz byl problem se startem - kor v chladnejsim pocasi. Trochu poklesla baterka a pri startu to neotocilo ani motorem. Proste to to elektronicky startovani odstavilo. Takze jsem mel furt motorku pripichlou na nabijecku. Pres kabely to ovsem nastartovalo hned.
jo, to sedi.
Doporucuju dat silnější baterku,vystrihnout díru do kapoty v místě starteru kuli poklepani a případně cely rozebrat a složit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: ale kam to tam cpát fakt netuším
Naposledy editováno 08.05.2019 08:22:49
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: assassin> Tohle me desne vytacelo u s4r testastretty. To ma stejnej motor ne? Jakmile motorka par dni nejela uz byl problem se startem - kor v chladnejsim pocasi. Trochu poklesla baterka a pri startu to neotocilo ani motorem. Proste to to elektronicky startovani odstavilo. Takze jsem mel furt motorku pripichlou na nabijecku. Pres kabely to ovsem nastartovalo hned.
Člověče, já tuhle zkušenost vůbec nemám. Nikdy jsem nic podobnýho nepotřeboval. Divný
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: juraaa> Pokud je to takhle, nestačilo by dodělat baterkovej vypínač ? Předpokládám že tam bude nějaký imobilizér a elektronika která má vždycky nějaký klidový odběr...
e: ale kam to tam cpát fakt netuším
Za mesic to vybije cca 2Ah imobilizerem.
Dneska jsem to jeste měřil, baterku z auta to neschodi pod 11V a čerstvou “malou” pod 10V. Jeste tam je ale neco v elektronice, sem tam to nereaguje na start cudl, vypnu a zapnu zapalko a maka - tzn dela nejake psi kusy jednotka. Jak motor vcera bezel, tak uz se mi nedari nasimulovat to “zastavení”.
Odpojovac jsem vyresil viz foto - kdyz motorka stoji, vytahnu propojku. Je to vloženy mezi + od baterky a svorku.