paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Konec R1
 
3.5.2008 v 08:58
TAK UŽ JE TO JISTÉ - R1 KONČÍ , OD PŘÍŠTÍHO ROKU BUDE NOVÁ MOTKA OD YAMAHY - R8 , OBSAH 800 CCM , 7 RYCHLOSTÍ , 195 HP .TAKŽE , R1PYČOWOLE , MÁTE SMŮLU !!!!!!!! lol
Předchozí
1 2
Následující

Konec R1

3.5.2008 v 08:59 | Nahoru | #1
Žádná škoda

Konec R1

3.5.2008 v 09:22 | Nahoru | #2
Co to je Yamaha?

Konec R1

3.5.2008 v 09:27 | Nahoru | #3
Dina-1 > důkaz lol lol

Konec R1

3.5.2008 v 09:29 | Nahoru | #4
R8 je přece Audi

Konec R1

3.5.2008 v 09:33 | Nahoru | #5
co to zase valis lol

Konec R1

3.5.2008 v 09:39 | Nahoru | #6
Co to je to R1? lol

Konec R1

3.5.2008 v 09:54 | Nahoru | #7
R8 má být limitovaná edice, replika M1 z motoGP. Zatím je to jen jako studie, ale náhodou vypadá pěkně.

Konec R1

3.5.2008 v 09:56 | Nahoru | #8
Yamaha

Konec R1

3.5.2008 v 10:05 | Nahoru | #9
Pochybuju že R1 skončí , když už jsem ve více časopisech četl že se chystá nová R1 takže končit asi nebude . Jestli jo tak hod dukaz

Konec R1

3.5.2008 v 12:03 | Nahoru | #10
DNESKA TO PSALI V RÁDIU !!!!!!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Naposledy editováno 03.05.2008 12:03:55

Konec R1

3.5.2008 v 12:10 | Nahoru | #11
Dina-1 > aha lol lol

Konec R1

3.5.2008 v 12:37 | Nahoru | #12
ted?? když už udělali první R1 co konečně vypadá k světu a nežere olej

Konec R1

3.5.2008 v 16:36 | Nahoru | #13
Dina-1> Podle me je to blbost a nejaka pritroubla propaganda.Ze by opustily kralovskou tridu 1000 TO SE MI NEZDA. Nemeli by takove prodejni uspechy a o to jim jde predevsim .Takze nahrada r1 by r8 asi NEEEEEEEEE. Jedine kdyz zustene R1 v produkci a R8 bude jako limited edition.Thats my opinion.ČUS

Konec R1

3.5.2008 v 16:45 | Nahoru | #14
yamaha,yamaha :\R1 ? jo už vím myslíš klávesy lol

Konec R1

3.5.2008 v 18:23 | Nahoru | #15
hoďte sim vás nějaký link kde jste to četli, thx

Konec R1

3.5.2008 v 18:35 | Nahoru | #16
www.zežralitoisnavijakem.com lol

Konec R1

3.5.2008 v 18:42 | Nahoru | #17
buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...

Konec R1

3.5.2008 v 21:14 | Nahoru | #18

DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...



Hezká představa, nicméně si myslím(pokud tě správně chápu), že z 600 ccm dostat 150 koní nelze... Ne v tuto chvíli za podmínek, že motor má mít životnost jako jakákoliv jiná současná produkční 600...

Rovná se to litrovému výkonu 250 koní a to myslím nebylo pravidlem ani u 990 ccm MotoGP...

A abych byl upřímný, tak ač nepopírám kvality současných šestek, tak je to kategorie, která mě naprosto neoslovuje, protože to pojetí motoru a jeho chování mi není ani trošku sympatické. Dolovat výkon někde v XXX tisících otáčkách mi opravdu přijde jako nuda... :\

Konec R1

3.5.2008 v 21:15 | Nahoru | #19

DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...



Souhlas Taky si myslim,ze dalsi cesta povede klidne ke snizeni objemu pri udrzeni cca 170 konove hranice,ale hlavne vahu budou tlacit znatelne dolu. A Yamaha je hodne prukopnicka,takze by klidne bude prvni.. A jestli by se chteli zbavit oznaceni R1,byli by padli na hlavu,takze R1 pico woe forever

Konec R1

3.5.2008 v 21:19 | Nahoru | #20

han>hoďte sim vás nějaký link kde jste to četli, thx



www.dinasizvasdelaprdel.eu lol lol lol

Konec R1

3.5.2008 v 21:33 | Nahoru | #21
s4r> nedivím se že tě to neoslovuje, to co se ted vyrabí, je už čistě sportovní náčiní ... není problém vzít naprosto seriovou R6R nebo RR či GSXR, obout to do závodních gum a zajet si s tím závod a klidně i vyhrát .. všechno bez nějakejch úprav či ladění motoru nebo podvozku ...
Já na své R6R mám absolutně seriovej podvozek i nastavení a jezdím s tím už druhej rok na okruhu absolutně spokojenej...
a proč to tak dělají ??? Protože to tak lidi chtějí!! Chtějí mít tu supersportovní motorku co jede jak pila ikdyž s tím nikdy na okruh nepůjdou ... prostě to chtějí mít doma a cítit se jako závodník, ikdyž to na normální silnici není vhodný ... a výrobce chce prodat.....
80% lidí a možná i víc svoji sportovní motorku neumí využít, jen se vozí ...

Konec R1

3.5.2008 v 21:40 | Nahoru | #22

DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...


Takže ve zkratce jsi chtěl říct, že nej je GSX-R 750, viď? lol Já to říkám pořád... lol

Konec R1

3.5.2008 v 21:49 | Nahoru | #23
K7> bohužel ne ... já jsem psal o jízdě na okruhu .. tam je 750 na prd .... do šestek ji nepustí a na litry je slabá ... ,750 moc na okruhu ani nejzdí, špatně se tam porovnává výkon jezdce.
Do provozu je 750 asi dobrej kompromis

Konec R1

3.5.2008 v 21:51 | Nahoru | #24

DavR1>K7> bohužel ne ... já jsem psal o jízdě na okruhu .. tam je 750 na prd .... do šestek ji nepustí a na litry je slabá ... ,750 moc na okruhu ani nejzdí, špatně se tam porovnává výkon jezdce.
Do provozu je 750 asi dobrej kompromis


Tak to je jasný, že na okruh ne.Já taky na okruh nejezdím, co bych tam dělal... lol

Konec R1

3.5.2008 v 21:52 | Nahoru | #25
DavR1> jo, pro to i pochopení mám, nicméně jsme si asi nerozuměli...každému se líbí něco jiného, to je jasný, pointa mého předchozího příspěvku byla ale v tom, že aby ta šestka "těch 150 koní mohla mít", tak by musela zase točit víc a víc a asi nepřeženu, když by to bylo "někde kolem hranice 20 tis. otáček".
A to je to, co mi není sympatické, větší krouťák z tohoto obsahu člověk těžko dostane a krása ve větším obsahu je ta, že i když míň otáček, tak víc adidas!

Konec R1

3.5.2008 v 22:40 | Nahoru | #26
DavR1> CAU.Psal jsem ti o nehda mail ohldedne SP 2 nebo 999.Mozna si vzpominas.Za mesic jedu do benatek navstivit sestrenku.Chci obejit mistni bazary a mrknout se po nejake 999.Chtel bych super stav do 10 000 euro, myslis ze je to realne? Diky David B

Konec R1

3.5.2008 v 22:43 | Nahoru | #27
DavR1> CAU.Psal jsem ti o nehda mail ohldedne SP 2 nebo 999.Mozna si vzpominas.Za mesic jedu do benatek navstivit sestrenku.Chci obejit mistni bazary a mrknout se po nejake 999.Chtel bych super stav do 10 000 euro, myslis ze je to realne? Diky David B

Konec R1

4.5.2008 v 08:42 | Nahoru | #28
buryk> nikam nejezdi a kup tuhle http://www.tipmoto....o-05-termignoni.html
viděl jsem ji ještě v Italii, mohl jsem ji taky vzít, ale nešel jsem do toho ... jinak motorka je v supr stavu.

Konec R1

4.5.2008 v 10:06 | Nahoru | #29
DavR1> Dik uz jsem se na ni dival.Super stav .Ale ja tam stejne jedu na navstevu a pri te prilezitosti se proste mrknu na motobazary.Jsem proste jenom zvedavej, ale asi mas pravdu nema cenu neco hledat.Kde jsi videl tuhle 999 od Motosikule.uz me to docela sere ,sezona v plnem prudu a ja bez bika.

Konec R1

4.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #30
buryk> Kde?? No v Italii ..
to je tajný ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist