Koupil jsem VX r.v.95. naj.cca 40 tis.km. Po výměně oleje mi začala ve vyšších otáčkách prokluzovat spojka.Původní i nový olej je Motul.Někdo mi radí že až se lamely nasáknou novým olejem tak prokluzování přestane (to se mi nezdá).Kámoš mi radí lamely vyměnit - tak nevím. A nevíte jestli má tato spojka klasicky pružinky které je potřeba při výměně lamel taky vyměnit ?Dík za každou dobrou radu.
Pepek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?
a co se týče lamel, nasáknout olejem se nechávaj když se dávaj nový, pokud už to běhalo tak se nemá co kam nasákávat a podle některejch lidí když už se jednou lamely rozkloužou tak sou na odpis (nemám s tim moc zkušeností, neměl sem nikdy trpělivost testovat jestli se vzpamatujou nebo budou klouzat dál)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VX800-výměna lamel ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VX800-výměna lamel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?
zeptal bych se na www.oulehla.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?
zeptal bych se na www.oulehla.cz [/quote]
Pokud máš už nikasilovej (výbrusovej) píst, tak Oulehla, Zloch nebo Prox (já). Pokud máš ale původní rozměr (bez výbrusu), musíš jít do originál pístních kroužků.
Bad>Ještě k tomu prokluzu, Marauder, Intruder a Virago jsou na olej háklivý. Pokud ti tam někdo nedal místo polosyntetiky/minerálu třeba plnou syntetiku, tak bych viděl problém ve spojkových komponentech.
Ale jak v tom figuruje olej? Já jsem udělal taky výměnu, dal jsem tam motul 5100 10W40 a začalo mi to dělat taky.