paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki VX800-výměna lamel ?
 
11.8.2007 v 21:24
Ahoj,poradíte mi jaké použít spojkové lamely na Suzuki VX800 ? Běžně jsou na netu k objednání značky FCC, VESRAH, LUCAS.Rozdíl je v ceně ,je i takový rozdíl v kvalitě ?
Koupil jsem VX r.v.95. naj.cca 40 tis.km. Po výměně oleje mi začala ve vyšších otáčkách prokluzovat spojka.Původní i nový olej je Motul.Někdo mi radí že až se lamely nasáknou novým olejem tak prokluzování přestane (to se mi nezdá).Kámoš mi radí lamely vyměnit - tak nevím. A nevíte jestli má tato spojka klasicky pružinky které je potřeba při výměně lamel taky vyměnit ?Dík za každou dobrou radu.

Pepek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

12.8.2007 v 18:41 | Nahoru | #1
pepek2>Nejdřív vyměn pružiny, lamely bývájí zpravidla v pořádku. Ale jestli to necháš klouzat tak spálíš spojku a vyměníš i plechy. Pružiny doporučuju Lucas.

(reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

12.8.2007 v 21:28 | Nahoru | #2
Katana>Jde o to že nevím jakým způsobem je tam ten přítlak řešenej ,nikde nejsou na VX pružiny v nabídce - lamely a plechy nabízejí ve spoustě obchodech ale pružiny jenom na VS 800 Intruder a VZ 800 Marauder.Stáhnul jsem si mikrofiše ale nejsem z toho moc moudrej :puke:

Suzuki VX800-výměna lamel ?

12.8.2007 v 23:12 | Nahoru | #3
podle katalogovejch čísel jsou ty pružiny stejný jako na VZ800 a je jich tam celkem 8 , jsou dvoje (asi 4 silnější a 4 slabší) a sice katalogový čísla 09440-14038 a 09440-14039
a co se týče lamel, nasáknout olejem se nechávaj když se dávaj nový, pokud už to běhalo tak se nemá co kam nasákávat a podle některejch lidí když už se jednou lamely rozkloužou tak sou na odpis (nemám s tim moc zkušeností, neměl sem nikdy trpělivost testovat jestli se vzpamatujou nebo budou klouzat dál)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VX800-výměna lamel ?

12.8.2007 v 23:18 | Nahoru | #4
v těch značkách bych rozdíl funkčnosti nehledal, vyměn lamely a pružiny popřípadě plechy a bude klid, at to nerozděláváš x-krát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 15:34 | Nahoru | #5
Mirek12>Asi to udělám jak radíš ,jen jsem nevěděl ty pružiny.Kámoš schání pístní kroužky na KLR 650- nemáš náhodou nějakej tip kde dobře objednat ?

Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 17:18 | Nahoru | #6
asi si koupil maneta pyčo ne???? :lol: :lol: :lol:

(reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 17:24 | Nahoru | #7
pepek2>žere mu to olej 1l na 100km,dělá výměnu za jízdy :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 17:32 | Nahoru | #8
Až to rozebereš, uvidíš co je potřeba vyměnit. Lamely, pružiny i plechy maj podle servisního manuálu limit pro výměnu. My měníme většinou všechny tři komponenty - tj lamely, pružiny i plechy. Plechy si polož na nějakou rovnou podložku (ideální je tabulka skla), nesmějí být zprohýbaný. Lamely a pružiny krom výrobců výše uvedených dělá i EBC, pružiny maj o 10-15% zesílený oproti originálu. Plechy bereme pouze od LUCAS. EBC dělá i sady pro superbiky (jinej materiál lamel) a tvrdší pružiny. To ale asi nevyužiješ. Nový lamely nech před výměnou namočit v oleji, kterej máš v motoru. Nezapoměn tu spojku "zajet" , tzn žádný raketový starty z křižovatek a velkej prokluz... Pokud bys ty EBC chtěl, ozvi se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 17:35 | Nahoru | #9
Ještě k tomu prokluzu, Marauder, Intruder a Virago jsou na olej háklivý. Pokud ti tam někdo nedal místo polosyntetiky/minerálu třeba plnou syntetiku, tak bych viděl problém ve spojkových komponentech.

(reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 17:41 | Nahoru | #10
Bad>porad mu něco pořádnýho,je to starej mastič :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

13.8.2007 v 22:02 | Nahoru | #11
pepek2>>
zeptal bych se na www.oulehla.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

14.8.2007 v 16:58 | Nahoru | #12
Mirek12>>
zeptal bych se na www.oulehla.cz [/quote]
Pokud máš už nikasilovej (výbrusovej) píst, tak Oulehla, Zloch nebo Prox (já). Pokud máš ale původní rozměr (bez výbrusu), musíš jít do originál pístních kroužků.

(reakce na) Suzuki VX800-výměna lamel ?

14.8.2007 v 17:31 | Nahoru | #13
Bad>Je to origoš,nevíš kde se dají ty kroužky sehnat? Myslím jestli je musí objednat u nějakýho prodejce Kawasaki nebo jestli znáš nějakej odkaz na netu.Popřípadě jestli víš jak se pohybujou cenově . Dík.

Suzuki VX800-výměna lamel ?

2.5.2008 v 19:29 | Nahoru | #14

Bad>Ještě k tomu prokluzu, Marauder, Intruder a Virago jsou na olej háklivý. Pokud ti tam někdo nedal místo polosyntetiky/minerálu třeba plnou syntetiku, tak bych viděl problém ve spojkových komponentech.


Ale jak v tom figuruje olej? Já jsem udělal taky výměnu, dal jsem tam motul 5100 10W40 a začalo mi to dělat taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist