Moc děkuji
VlaHa píše: Jinak hoši,já vám to nevyvracim,pouze se tím bavím,protože dávno už vím že týhle sortě naznačit něco o tomto báječném stroji,to je jako chtít poplivat hovniválovy jeho kuličku.Pro něj je prostě skvělá a ještě na ní ojede samičku,zrovna tak jak si to představuje oranžovej labužník
Uhodil jsi hřebík na hlavičku. To že se zamlouvá každému jiná mašina, to je normální věc. Ale někoho škatulkovat, to jsi nasral i mne. Přišla doba, kdy za rozumnou cenu se již dají dovést, proto ten nárůst GS. Já bavca mám, a nevidím důvod lézt někomu do prdele, fařit se, protože má potisk vrtule i na slipech.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Destroyer píše: Najma je to jednoducho servisovatelna motorka, neda sa to porovnat s japoncami. vsetko spravis za chvilku.
Tak tohle je vyloženě blábol - co třeba spojka? Na ní se mi vysralo spojkový prasátko (na R1150 GS) a to musíš rozebrat 3/4 motorky. Podsedlovku a vše na ní, kardan, převodovku ....
Naproti tomu typický japonec (třeba teď jsem si dělal spojku na fazeru) - jen odhákneš lanko, sundáš dekl a voilá ... pod 6 šroubama přítlačáku jsou plechy a lamely. Ani olej nemusíš vypustit. A stálo to celý tolik, co by na BMW stálo tak těsnění ...
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Destroyer píše: Piwell - vymena spojky na GS je praca na 4 hodiny pre jedneho cloveka. To ze sa ti vyliala spojka je problem zanedbanej vymeny brzdovky v spojke. Treba ju menit kazde 2 roky a napriklad u mna pri 125.000km ziadny problem. Spojka po 125.000km bola este OK. To trebars Transalp derie uz tretiu sadu a ma vybity unasac. Alebo Ducati derie piatu sadu a treti unasac . Fakt sa o tom nema cenu bavit. Servisoval som uz dost japoncov. GS je poklad na servis. Len netreba nic zanedbat. Konieckoncov ako vsade.
Jestli ti Transalp při 125 tisících jede už třetí spojkovou sadu, tak buďto nemá 125 tisíc nebo to jezdí či servisuje pan "umělec". Chudák motorka....
2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Pak jsem si přečetl tvoje zkušenosti. A už to chápu. Cituji:
"Možno to nieje najlepšia motorka (aj keď všetci vieme že je) ale je to najlepší základ na prestavbu (k absolútnej dokonalosti jej chýba veľmi málo)." -
"Prvá jazda s krátkou 6 ma presvedčila že toto asi nieje cesta, motorka síce šlape ale rozdiel medzi 5 a 6 som nijak nevnímal a popravde neviem prečo je to takto zprevodované. Posledných pár rokov som občas jazdil celkom rýchlo chcel som spomaliť a kúpiť Advíka aj pre pomalšiu bezpečnejšiu jazdu. Zistil som že je to o hlave a nie o motorke, skrátka a dobre ešte idem prehodiť prevodovku za dlhú..." - dokonalá, jistě ...
"Musím sa priznať že jazdím svižnejšie a posledných 5 rokov som ani na žltej nemal spotrebu pod 5,5l/100km." - no twl, pod 6 to nejde ani když jedeš jako dědek a když to honíš aby jsi se svezl (a stejně to nejede), žralo mi to přes 8, což je fakt hodně na to jak to nejede ...
Destroyer píše: spojka bezne jazdeneho TA 650/700 ma zivotnost medzi 50-70.000 podla stylu jazdy. Tymto koncim lebo je to off topic.
hmmm, mám naprosto jinou zkušenost. TA-čka s najetým kilem, která jsem servisoval, v klidu drandily s origo spojkami a servisní limit byl ještě daleko. A ten off topic jsi sem zatáhnul ty, když jsi měl potřebu Báwo srovnávat (vychvalovat) s jinými motorkami...
Ale i tak uz jsem menil hall, kulovy cep paraleveru, starter (spis preventivne, mam i sadu na repas), tesneni vidlic a tlumice za Wilbers. Ma najeto 110 tisic.
2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Destroyer píše: Piwell - mal si asi problem s palivovym systemom predpokladam chybna lambda sonda alebo potenciometer skrtiacej klapky. Motor v nudzovom rezime strati 30perc. vykonu. Na 7l/100km sa s GS dostat sice da, ale to je plny plyn nonstop pri aportovej jazde v otackovom pasme 5.000-8.100. To axialne spojkove lozisko treba raz za 50.000km premazat, nikde sa to nepise a tak to v servisoch nerobia.
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.
Kurva,tak to uz je fak moc,nevim co je sportovni jizda s touhle hroudou,ale kdyz ji budes honit,tak zere jak zigul,.pak k tomu i olej.To s tim transalpem,taky dobry keci,ta spojka ma zivotnost ze budes tezko hledat nekoho kdo ji delal.Tys klasickej zastupce a stvoritel bájí ,kecú a legend kolem toho ptakopyska.Pak kdyz na to clovek leze plnej ocekavání,tak cumi jako vúl a premejsli jesli zrovna nema pujcenou rozbitou
Pravdu popsal piwel,zdar
Naposledy editováno 03.04.2019 14:02:25
2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure
Destroyer píše: Piwell - mal si asi problem s palivovym systemom predpokladam chybna lambda sonda alebo potenciometer skrtiacej klapky. Motor v nudzovom rezime strati 30perc. vykonu. Na 7l/100km sa s GS dostat sice da, ale to je plny plyn nonstop pri aportovej jazde v otackovom pasme 5.000-8.100. To axialne spojkove lozisko treba raz za 50.000km premazat, nikde sa to nepise a tak to v servisoch nerobia.
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.
Neměl jsem problém vůbec s ničím mimo toho prasátka. A to se samozřejmě stát může. Rozhodně to nebyl žádnej šrot. Šel jsem do toho plnej očekávání (právě naočkovanej od lidí jako jsi ty), ale kde nic neni, ani smrt nebere - prostě výhody jsem u tý "bavorský Avie" neshledal vůbec v ničem, naopak.
To, že říkám, že je to nudný, těžký a líný (a příkladně praktický to taky vážně neni) je prostě fakt, vlastnost. Ne chyba mýho (naštestí už bývalýho) GS.
A špatně tomu rozumíš - já nehaním velký GS kvůli tomu, že se něco podělalo (je to jen stroj, to se stává), ale už mam vážně pokrk těhle debilních keců, jak je to dokonalý a nejlepší a jediný správný a všechno ostatní je póvl. Pro mě je to spíš naopak - a to právě díky lidem jako jsi ty. Možná proto, že nemam potřebu patřit do nějakýho kultu přátel "modrobílý vrtule" (přitom to znak vrtule vážně neni) ...
Naposledy editováno 03.04.2019 19:15:43
Na nejake klubovanie, nasivkovanie, trenky znacky motorky, vrtule alebo image motorkara z vysoka serem.
pekny vecer.