1 reakcí na tento příspěvek Vlek za auto
To dneska uz nejde. Takze pouze prihlaseni na nejake jine papiry, ale zase musi byt dodrzeny rozmery vleku.
Řešil jsem stavbu vleku na loď, potřebuju speciál... nakonec jsem se na to vysral a nechal si starej sportjacht na "velkejch" kolech.
Naposledy editováno 11.03.2019 11:36:36
1 reakcí na tento příspěvek Vlek za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
1 reakcí na tento příspěvek Vlek za auto
1 reakcí na tento příspěvek Vlek za auto
Nicméně moje nedávné zkušenosti s přestavbou:
- přestavoval jsem vozík, kde se měnilo skoro co šlo (velikost kol, rozměry a hmotnosti vozíku...)
- nejprve jsem musel udělat nějakou dokumentaci - malůvku s rozměry apod., aby byl ouřada na magistrátu spokojen
- k malůvce jsem přidal žádost o povolení přestavby dle dodané dokumentace
- dostal jsem povolení k přestavbě
- provedl jsem přestavbu (dokládal jsem fakturu za železo a svářečský průkaz svářeče)
- zajel jsem na technickou kontrolu
- podařilo se zapsat
Vidím to tak, že ať vezmeš jakékoli papíry z vozíku stejné kategorie a provedeš to podobě, musíš uspět. Nedávno jsem viděl takto TP také z nedávné přestavby z obytňáku na vozík (valníček) velikosti Jacht Sport a taky to šlo... a nebo použij odkaz výše... vysolíš peníze, ale bude to zaručeně a bez starostí.
Howgh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
(Mám tam dvoudílný komex dvanáctky z prasete, radši bych klasický automobilový třináctky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
FiZzeR píše: Sofía> Musels dávat celou nápravu, nebo (by) tě nechali vyměnit jen velikost kol na té stávající?
(Mám tam dvoudílný komex dvanáctky z prasete, radši bych klasický automobilový třináctky)
Hele nevím... ono ve tvém případě totiž neměníš jen kola formou demontáže a montáže, ale musíš měnit konstrukci nápravy. U prasátek je uložení (ložiska) v kole a z nápravy kouká čep, ovšem pokud chceš dát automobilová kola, musel bys udělat hlavu kola s uložením apod. a až na to dát vlastní kolo.
V mém případě jsem měnil rozměr kola automobilového za automobilový a to bylo bez problémů.
Zkus se zeptat někde na úřadě, protože dle mého názoru to hodně záleží na tom, jak se danej ouřada vyspí. A po zkušenosti doporučuji, jít někam na maklou obec, kde je jeden člověk od tohoto (tj. když se s ním dohodneš, jak to chce vypapírovat, tak to projde) a hlavně bývá rozumnější než velkoměšťáci... dneska to přeci jde kdekoli .
Mj. ze zvědavosti... co že máš za vozík? ... A kdyby byly k mání kola z prasátka, tak beru .
radek89>
To by asi šlo přestavbou... pokud provedeš stejný proces, tak asi není problém použít jako polotovar jiný vozík (nebou "požité díly").
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
(Disky nejsou přímo z prasete, jenom identickej rozměr.)
Nahradil bych ho něčím jiným, ale vždycky narazím na té univerzálnosti, a mít víc vozejků už nechci
Naposledy editováno 11.03.2019 14:11:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
FiZzeR píše: cmiral> No vidíš, já měl ze stejnýho roku druhej vlek, domorobo, a nápravy byly lidová tvořivost.
dyť píšu, že mám kvalitní tovární kliku bez bastlení
KubaLC8 píše: Myslim, ze v roce 1986 to bylo naposledy, co se dal postavit domadelanej vozejk na TP pouze za predpkladu, ze snad hlavice byla seriova
Jo, sice si nejsem úplně přesně jistej, ale asi máš recht. Mám po tátovi taky homemade káru z r 1986, dosud v provozu, a pamatuju si, když musel shánět čubu, jinak s tím byly potíže. A zuřil, protože nebyla k sehnání. Nakonec jí splašil přes jezedáky v agrozetu v Budějicích.
Já si teď nejsem přesně jistej, jak vypadá ta starší verze nápravy s tlumičema z Jawy (zda má čep kola demontovatelný od ramena), každopádně ta novější se zkrutnejma gumama má ten čep kola z ramena vynadavací a zastamdací a navíc Sport Jacht dělal později nápravy i na velká kola a to tak, že vymyslel hlavy kol (nejčastěji na rozteč 4x98 z prvního Favorita) na stejné nebo obdobné čepy. Obojí se dá tuším u nich ještě koupit (hledej tu ) a máš velkou šanci, že bys na to mohl dostat i nějaké lejstro od výrobce, že je to možný.
Obrázky z odkazu :
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
P. S.: A mj. Sport Jacht má pneu 8x4, zatímco Prasátko 3,25 (3,50) x 12. Takže máš pravdu v tom, že na průměr jsou cca stejné, ale jedno na druhé ani naopak efektivně neobuješ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlek za auto
Sofía píše: FiZzeR>
P. S.: A mj. Sport Jacht má pneu 8x4, zatímco Prasátko 3,25 (3,50) x 12. Takže máš pravdu v tom, že na průměr jsou cca stejné, ale jedno na druhé ani naopak efektivně neobuješ
Mysli znovu
Jinak s výrobcem jsem jednal a byl jsem odkázán tím určitým oním směrem, byť jinými slovy.
Naposledy editováno 11.03.2019 16:30:44
Sry, beru zpět ... toto je ta nejvíc nejpravěčejší verze co snad existovala... a navíc jsem toto provedení už mraky let neviděl v provozu .
Zrovna vzpomínám, jak mi o vzniku těchto vozíků před několika týdny vyprávěl syn jednoho z konstruktérů a ukazoval mi doma v dílně originální přípravky na kterých se ty první verze vařily a lisovaly
Náčrtek, žádost na úřad, potom dodat faktury z nákupu materiálu, použití pouze pevnostních šroubů nebo dobrovzdání s kopií svářečského průkazu. Potom na technickou a za poplatek blížící se 1/2 ceně nového vozíku mi to zapíšou do TP. Když jsem proti sobě postavil cenu nového, náklady na přestavbu (materiál, poplatky) a čas, jel jsem pro nový a starý střelil někomu "na papíry".
1 reakcí na tento příspěvek Vlek za auto
vozím no tom písek, ztracený bednění, vše přes tunu a fachá....