kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mě to pomůže tím že nebudu muset vymýšlet jak a kam ho na cestu do Fanušovic garáže přivázat Dík.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Mě se ten origo vyfuk na aprilii libi. Teorie o normách a bohatosti směsi taky
Ty jsi musel přiletět s Májkou z Gurunu jinak nevím Kurva neříkej mi že ten kyyyj,ta ohavnost se ti líbí???!!!???To říkáš jen a jen schválně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: blackbiker> to vypadá mnohem lépe SC1-R mám taky v plánu na SD, dej vědět, tady Lejzrfakáč to umí taky dodat...
Výfuk mám za hubičku, takže lepší cenu asi nenabídne No nicméně po dněšní první jízdě se začínám bát co za kravál bude to SCčko dělat, protože ten originál má překvapivě pěkný, hutný zvuk.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nekde tu bylo video clena Pycha, dal tam nějaký SC ten malej vajgl a delalo to teda dost bordel...
Attim píše: blackbiker> a hubicka je co? Chci taky za hubicku
Nekde tu bylo video clena Pycha, dal tam nějaký SC ten malej vajgl a delalo to teda dost bordel...
Hubička je když dáš babě francka a jí to vcucne kalhotky
No ale to už se musíš s Černým Jezdcem domluvit sám
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim: no max to muzem zmerit jak chudý to je. Klidne muzem ochudit moje tl a nemyslim si ze začne nejak zásadně cukat... ale klidne si muzem zateoretizovat. Proc v ducati delaji neco co funguje a neco co ne a proc to meni jednim a druhym smerem netusim.. dnes jsem treba slysel neco o tom ze starší duc maji uz nove v sérii static sag pres 20mm vzadu - tzn strasne moc a panigale “0” a proto vsem prijde “harsh” - z jakyho duvodu je to jednou uplne obracene nikdo nevi... asi se střídají konstruktéři jako v automotive? Slysel jsem i nejake “zákulisní” historky o vývoji ve WP .. taky legrace. Na rozdíl od Andreaniho, tady nelituju ani jedne utracene libry.
Naposledy editováno 07.03.2019 20:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Výzva na ty co jsou z Prahy-nejlépe někde poblíž Vršovic.Kámoš tam jede v neděli a pak z tama na fotbal.Vzal by mi ten zadní blatník pro Papiňáka ale potřeboval bych ho vyzvednout.Byl by někdo ochotný a udělal by dobrý skutek???
Mě to pomůže tím že nebudu muset vymýšlet jak a kam ho na cestu do Fanušovic garáže přivázat Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pripadne trombon na h2 (ne h2r, tam je fajne)
E: e
Naposledy editováno 07.03.2019 20:16:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: assassin> a co fz1 vyfuk? To je taky meritko hnusnosti...
Pripadne trombon na h2 (ne h2r, tam je fajne)
E: e
Neříkám, ze se mi libi vsechny. Fz1 zrovna nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: o vikendu Prahu planuji(dle vyplaty...:D), tak dam zitra vedet a klidne bych si udelal vylet k Fanusovi(pokud je tim mysleno Kladno... ) a predal jej...dam vedet a zbytek pak do SZ...
Super a ok Jen teda Fanuš=Frennkáč bydlí v Otvovicách u Luciny a přestože Kladno je kousek tak nevím jestli to je ok
A to bys jel na ten fotbal???
assassin píše: Ivos: jo libi. Stejne jako origo vyfuky na gsxr1000k7 treba. Aftermarket je tvarové “nudnej” - valec, ovál, nebo tak neco... a k “tvarove komplikovanymu” designu tehle moderních motorek mi sedi to co maji v sérii
Attim: no max to muzem zmerit jak chudý to je. Klidne muzem ochudit moje tl a nemyslim si ze začne nejak zásadně cukat... ale klidne si muzem zateoretizovat. Proc v ducati delaji neco co funguje a neco co ne a proc to meni jednim a druhym smerem netusim.. dnes jsem treba slysel neco o tom ze starší duc maji uz nove v sérii static sag pres 20mm vzadu - tzn strasne moc a panigale “0” a proto vsem prijde “harsh” - z jakyho duvodu je to jednou uplne obracene nikdo nevi... asi se střídají konstruktéři jako v automotive? Slysel jsem i nejake “zákulisní” historky o vývoji ve WP .. taky legrace. Na rozdíl od Andreaniho, tady nelituju ani jedne utracene libry.
Ten origo vejfuk na novym Tuonu ma este jednu chybu a to, ze je tak velkej, ze s nim vsichni skrtaj vo zem. Uz proto bych ho vymenil, to by me sralo. A dneska uz i aftermarket vyfuky maji nejaky tvary, není to jen oval nebo valec, teda pokud se nebavime o RP runing, tam nejak zamrzli v case...
Ad ty normy, ja teda cekal nejakej sofistikovanejsi popis
Jak je to s tom sagem? Ja mel za to, ze statickej sag 0 je spatne, stejne tak jako moc velkej. A co WP a co Andreani? Podel se s nama, jestli to teda neni obchodni tajemstvi
Naposledy editováno 07.03.2019 21:21:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To bude paráda
Ad sag, to si nedovolím rict, ze by v ducati neco udelali spatne - zvlast ne ubermachine jako panigale jen, ze je zvlastni kdyz chvili superbiky delaji nejak a pak uplne opačné.
O andreanim uz jsem tu neco psal, mel jsem docela rozporuplne pocity a ted uz se mi nekteré pochybnosti i potvrdily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.03.2019 06:35:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> ta je taková dost masivní, jem myslel, že chceš toho bobíka menšího, máš k tomu i sedlo?
Ten Bobík vůbec nesedí k té nádrži.
Je dost vysoká a masivní. S tím větším zadkem to bude ok