kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Papi8 píše: Ivos> Pěkně se o ní staráš a co ten starej blatník,není k mání ?
A děkuji taky za poklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=79906
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
K zarmoucení Tifáče, je to přesně ta co koupil on
Naposledy editováno 07.03.2019 06:07:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Hele teď mě napadá a není to taková ta pasta na ruce na šmír atd?
Ne, není... Je to tvrdý a taje to až když to ohřeješ tak na 60-70°C. Nevím co stojí to v těch dózách jak sem někdo postoval, ale já celou tu kostku kupoval normál v železářství (sic trochu se širším sortimentem) a stála 250CZK. udělal jsem s tím dvoje komplet svody a ještě mi 1/3 zbyla. A jde to s tím dobře.
Poříď si do stojan-brusky středovej nastávec tak 200mm aspoň dlouhej a na něj hadrák kotouč. S tím uděláš 60-70%, zbytek vrtačka (není to s ní moc lehký) a pak dlouhej cancour bavlněný látky a posilovna... Uvidíš že u toho vymyslíš spoustu věcí... Ruce tahaj, ale mozek k tomu moc nepotřebuješ, takže jde hloubavě přemýšlet o sto šest, možná sedm.
Kupuje se to třeba TADY
Naposledy editováno 07.03.2019 06:17:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nicméně EU4 je norma hlavně hluková, proto jsou dneska ty vejfuky tak velký. A buď se ti tam někam vejde bandaska jako u SD, nebo zřejmě nevejde jako tady a musíš to řešit velkým koncem.
E: anebo byli itoši líní to řešit sofistikovaněji, tohle bylo rychle a levně
Naposledy editováno 07.03.2019 09:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: druhej
Naposledy editováno 07.03.2019 09:32:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nevím, mě t příjde dnes na všem jako designérská zvrhlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Stejně ti výrobci tuning vejfucků musej platit nějaký desátky výrobcům motorek, protože to není ani jinak možný
E: druhej
přesně to mám na mysli...
Ducati taky umí necukaně jet i ve spodu...když si koupíš kit za 70klacků... v případě panigale 130. Podle mě je to někdy a v některejkch věcech záměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A bude hůř, Euro5 je ještě lepší, to budou bandasky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: přesně to mám na mysli...
Ducati taky umí necukaně jet i ve spodu...když si koupíš kit za 70klacků... v případě panigale 130. Podle mě je to někdy a v některejkch věcech záměr
Dyk je to furt to samy. Norma je norma, motory jsou nuceny bezet hodne ochuzeny a potichu, s tim souvisi ty bandasky, chlazeni atd.
Všechny tyhle kity za X desítek tisíc jsou supr, ale Racing use only...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: t_freedom> jenže si uvědom, že tvoje motorky jsou všechny z doby Karla IV. To motorky nikdo ještě moc neřešil, dneska je to prostě jiný. Jinak nevidím jakýkoli jiny důvod pro tyhle zvrhlosti, kdyby ty normy nebyly tak přísné, nikdo by se tím nezabýval.
A bude hůř, Euro5 je ještě lepší, to budou bandasky!
s tebou je to pořád to ssmý… psal si, že hlavně kvůli hluku...já ti píšu že S4RSo nebylo slyšet vůbec (PŘEKLAD : už tehdy se dělaly tichý výfuky) ...a ty začneš s tím že to nikdo neřešil…
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Dyk je to furt to samy. Norma je norma, motory jsou nuceny bezet hodne ochuzeny a potichu, s tim souvisi ty bandasky, chlazeni atd.
Všechny tyhle kity za X desítek tisíc jsou supr, ale Racing use only...
takže DUKE to s E4 umí... ohledně motoru i hluku... jenom Ducati jsou pitomci … střílím do vlastních řad... podle mě to každýho u tý duckny sere a nutěj je tím kupovat aftermarket