globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor ma 100stupnu!
 
1.5.2008 v 00:32
pred tydnem jsem si splnil sen a koupilsi zabaka Kawasaki zx6r 636 2006,je to ma druha motorka v zivote,pred tim sem mel dva roky hondu shadow 750,takze zkusenosti mam malo a proto omluvte muj mozna hloupy dotaz:pri kratke vyjizdce po meste asi deset minut maximalne na trojku sem si vsiml ze teplota mi ukazovala 100stupnu celsia,po zaparkovani se zacala zase snizovat, nemam stim zadne zkusenosti a mam strach jestli je to v poradku, kolik ma mit motor provozni teplotu?Je to mozne aby to dosahlo i nad 100 a furt to jelo??? a jak se od ni muze vychilit?ten den bylo asi 20st.dekuju

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 00:40 | Nahoru | #1
90-95°C je normální provozní, tedy optimální teplota. Ber to tak, že teplotní čidlo i budíček mají nějaké zkreslení, takže skutečná teplota může být odlišná o pár stupňů. Voda ti vařit nebude, pokud máš těsnou soustavu, protože tato soustava je tlaková. kritických by mohlo být 120°C a více.
Nemáš se čeho bát a pokud ti funguje větrák na chladiči a máš dobrý olej, který vysokou teplotou nedegraduje, jsi v klidu.

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 00:42 | Nahoru | #2
Nejspíš to je tím, že si jel jen po městě. Když vyjedeš z města a pojedeš ve vetší rychlosti, tak se náporem vzduchu víc chladí.
Např. moje RSV má teplotu okolo 75C, když jedu mimo město a ve městě šplhá až na 95C, kdy mi zapnou větráky.

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 00:46 | Nahoru | #3
Chlapi dekuju za odpoved, ted uz jsem klidny ze to nemam zkazene mejte se!

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 00:48 | Nahoru | #4
MARDUK666> Kdybys měl vzducháče, tak je při této teplotě ještě podchlazený

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 09:14 | Nahoru | #5
Jo to je naprosto normální. Až kolem 120 stupňů je problém.

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 10:12 | Nahoru | #6
hlavně si pamatuj pravej úhel 100° a bod varu 90°

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 10:16 | Nahoru | #7
Po městě,když jsou vedra a jede se v kolonách mi to vyleze i na 107 stupňů.Takže bych řekl, normální stav.

Naposledy editováno 01.05.2008 10:17:32

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 12:51 | Nahoru | #8
dokad to jede tak val...až se to posere, tak řeš

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 16:46 | Nahoru | #9
Kdyby to bylo moc, tak ti zacne blikat kontrolka, jak uz se tu psalo, soustava je tlakova a kriticky bod je treba u VFR800 128stupnu, vetraky u GSXR750 se zapinaj az kolem 105-106stupnu, u ZX10 se mi zapina kolem 100, ale mel sem taky treba 105 a jeste nic neblikalo.

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 17:34 | Nahoru | #10
po praze jezdim běžně se 100-105 stupni...

Motor ma 100stupnu!

1.5.2008 v 22:29 | Nahoru | #11
Přesně ja říká bubrák SV mi spíná větrák při 106 stupních takže 110 v létě po městě nebo na srazu kolečko kolem sena no problem

Naposledy editováno 01.05.2008 22:30:03

Motor ma 100stupnu!

3.5.2008 v 18:59 | Nahoru | #12
Diky chlapi...tesim se na leto...az prozenu zelenou mrsku....jeste mesic v hnusnem englandu....let the good times roll...

Motor ma 100stupnu!

12.3.2014 v 14:00 | Nahoru | #13
Čaute motorkáři.. Mám Kawasaki zx-6r 2005. Chtěl bych se vás zeptat, protože ještě se mi to nestalo.. Než se jedu projet, tak samozřejmě nechám motor pěkně zahřát prostě žádnej spěch. Když už potom vyjedu tak po chvili mi teplota motoru ukazuje optimálních 80-90 stupňů. Najednou se mi teplota začne zvyšovat až na 114° a potom místo této teploty se objeví H1?! A když sem jel ve vyší rychlosti tak v zápětí to kleslo na 90° a znovu na H1.. Prosím vás, byl bych moc rád kdybyste mi aspoň odhadem řekli čím to nejspíš může být. Jestli to náhodou není termostatem že by byl špatný Předem vám děkuji za rady... A hlavně opatrně na cestách, měl by se náš počet zvyšovat nikoli snižovat

Motor ma 100stupnu!

12.3.2014 v 14:24 | Nahoru | #14
to je teplota žárovky

Motor ma 100stupnu!

12.3.2014 v 16:35 | Nahoru | #15
Bezi ti ventilator kdyz to ma tech 114 st a je horkej chladic?

Stahni si tu manual a tam zjistis, kolik st. je kriticka teplota kdy je nutne vypnout motor (to je mozna tvuj pripad, a nemel bys dal jet pokud tam je HI od slova High - vysoka teplota, a mel bys resit problem) a taky kdy se zapina/vypina ventilator.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist