Díky moc!
Jinak u aut je ten samy senzor označován jako MAP (manifold air/absolute pressure) to je pravda.
Naposledy editováno 23.02.2019 20:50:00
Strikat kontaktol do senzoru uplne rozumny nebývá - navic jsi to mel rozebrány - mohl jsi tu hadicku skripnout, odpojit... takhle na dalku těžko rict
1 reakcí na tento příspěvek mapové čidlo
1 reakcí na tento příspěvek mapové čidlo
Ale zkoušel jsem to jen u auta,, kde je spojený map a maf
Naposledy editováno 23.02.2019 21:21:47
Flaxa píše: Děkuji,když to zapojim tak to blbe funguje v nízkých otackach 2-3 tisíce.Kdyz za to vemu je to ok.
Jj pro nízkém zatížení jede motorka v tzv “closed loop” - směs se “mícha” převážně na zaklade informaci z toho IAP senzoru. Pri vyšších otáčkách /vic plynu to jede podle prednastavenych map - a v nich hraje převážnou úlohu senzor polohy klapky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mapové čidlo
se-se píše: ono se ale doopravdy doporučuje ten drátek očistit a na to je Kontaktol vhodný. Jiná věc je, že to pomůže málokdy.
Ale zkoušel jsem to men u auta,, kde je spojený map a maf
No maf je ale “váha” vzduchu, u IAP senzoru - senzor tlaku asi zadnej dratek nebude. Nepředpokládám, ze neco lil do toho snímacího “portu” a nejspis tam bude jina chyba ... ale stejne neni moc chytrý nekam lejt bezdůvodně kontaktol
1 reakcí na tento příspěvek mapové čidlo
Flaxa píše: Tak už se v tom ztrácím.Co udělá tedy odpojení když budu jezdit jen podle map?
No bude to pri nizkejch zatížení fungovat mizerne a hlásit chybu.
Nejspis to bude mit i horsi spotřebu
Auto taky nejspis pojede s odpojenou lambdou atd - jen asi neni moc chytrý tak jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mapové čidlo
Naposledy editováno 23.02.2019 21:51:11
se-se píše: assassin> map e převodnik maf vytápéný drat a někde to je jedna jednotka. Jestlito prolil vše kontsktolem tak stači nechat to vyschnout ale pokud je praskla membrana a ťím kontaktolem vyčistil tu prasklinu, tak to asi přesatalo měřit úplně. Nékde jsem četl, že se to nouzově prý dá zalakovat. Já jsem na dovolený zkoušel všechno možný u auta ale nakonec jsem to stejně neopravil a jelo to 2000 km fakt hodně blbě
Tahat sem auto je mimo - delas mu v tom jeste vetsi gulas nez jakej v tom uz ma. Tady zadnej maf ani vyhřívanej drat neni. Ani to nejde rozebrat ani to nejde zalakovat.
1 reakcí na tento příspěvek mapové čidlo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |