chtěl bych se podělit o jednu zkušenost ... obrázek si každý udělejte sám.
Mám BMW K1200LT a letos na jaře jsem dával svoji motorku na opravu se závadou : uniká olej mezi motorem a převodovkou .
Byla mi dána nová spojka, všechny gufera atd. ( na dokladu bylo 15 965,-Kč ) Oprava trvala cca měsíc , já spokojen přidal 500,-Kč za dobře vykonanou práci s radostí odjel.
Bohužel jsem zjistil, že olej ve stejném místě uniká dál....
Pokoušel jsem se tedy kontaktovat mechanika který závadu opravoval, ten závadu uznal jako reklamaci a motorku si zase vzal na opravu.
Po reklamaci opravy, která trvala měsíc mi motorku vrátil s tím, že je vše opraveno. Údajně bylo potřeba znovu sundat převodovku a přebrousit víko ze kterého olej unikal.
Po ujetí pár km ale olej ve stejném místě teče dál. Pokoušel jsem se tedy mechanika znovu ( tentokrát už obtížně ) kontaktovat a řekl mu, že olej teče dál. Od té doby už na telefony, SMS ani emaily nereaguje....
Nezbylo mi tedy nic jiného, než odkrytovat motorku a podívat se kde je problém. Zjistil jsem, že olej teče v místě, kde je startér zapojený do převodovky. Bude tedy potřeba startér ven a dát na ně nové těsnění. Bohužel je tam špatný přístup, musí se tedy zase sundat převodovka...
Naposledy editováno 07.01.2019 12:27:50
1 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
garp píše: taky musis pocitat s tim ze sou servisaci pro ktere neni problem napalit dil o 300% , ja si delam opravy sam ale rad bych nasel servisaka kterej si vezme prachy za praci a +- neco malo na dilech
Jenže musíš taky brát v potaz typicky českou náturu, a sice, když bude hodinovka 600,- A marže na dílech 10% tak raději každý otočí k tomu Frantovi, co to udělá za 200,- A dá ti tam tvoje díly,protože lidi jsou schopni více akceptovat cenu dílů, která je jakkoliv nesmyslná, než cenu práce. Takže raději každý nasadí "přívětivou" hodinovku a zbytek dožene na marži v ND. A pak to vypadá, jak to vypadá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
vilemx píše: Krome dvou lidi v tomhle vlakne o konkretni zakazce vsichni vedi uplne prdlajz, ale uz se tu jak mechanici, tak zakaznici vesi za ehm do pruvanu.
Ano, víme kulové. Protože.
První napsal to "A" ale nenapsal to"B"
Druhý napsal to "B" ale nenapsal to"A"
Tak do té doby , dokud oba nedopíší to "A " a "B" , tak tu budou jen dohady čerpané z vlastní zkušenosti a s tímto nic nenaděláš. Mně osobně je u zadele, jakým způsobem se mezi seboz perou ohledně provedené práce a jestli platil litrama nebo dvoulitrama.
Spíše se zajímám o technickou stránku opravy. Jak, jaký postup, úskalí, na co si dát bacha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
BrumlaRT píše: Spíše se zajímám o technickou stránku opravy. Jak, jaký postup, úskalí, na co si dát bacha
Když máš vybavení a pohneš si, tak to po sobě můžeš za dva dny zkontrolovat
A nebo můžeš rezignovat a vytáhnout sirky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
1 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW
Zasvěcení z bmw komunity jména jako Ivan, Tonda, nebo Bohumil znají a ví.
Značkové servisy nehaním, zase v tolika jsem nebyl, nicméně nikdy jsem neměl důvod jet kamkoliv znova.
K výše vypsaným vyrážím rád i bez motorky. Dělají svou práci svědomitě, bez blbých keců, nesmyslných cen, se zárukou ale hlavně s vědomím, že za rok tam ta motorka bude znova.
Je to jako u zubaře najdeš dobrého, a pak to s klasickýma kontrolama dokonale funguje.
2 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
Anti píše: Tyhle stroje jsem co do konstrukce spíše řadil k autům.Tohle video mně v tom usvědčilo.Plně chápu neochotu to dělat po třetí....
Řekl bych ještě hůře, v případě auta není potřeba jej třetinu rozebrat kvůli spojce. Tady je vše na milimetry narváno na sebe pro úsporu místa.
Čím dál tím víc jsem příznivec oldschool jednoduchosti.
Kubák píše: Ja si treba svoje dily nosim a muj mechos vrni blahem Sice si klepe na celo,ze jsem jedinej,kdo kupuje tovarni,ale ma klid,pze vsechno sedi..
Olej do auta si sezenu o 500 levneji nez on,chce 200 za vymenu,davam mu 500.Jsem spatnej zakaznik?
řeším to spíš tak že když si něco koupíš tak si to i vyměn, zkušenosti jsou takové že pokud mi chce někdo pomáhat výsledek je takový že to stojí dvakrát víc času a dvakrát tolik peněz, před barákem mi stojí fokus kde majitel investoval 9000 kč protože na internetu říkali a jsme na začátku motor nejede
Naposledy editováno 30.12.2018 10:50:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
já třeba najivní nejsem bez autogenu si práci nedovedu ani představit, ted jsem se díval na výměnu spojky necelé čtyři hodiny a ve dvou to trvalo tři dny, povyjela z ložiska polosa, prasklo potrubí k topení, pokud se netrfíš skurvíš snímač otáček protože ho nevytáhneš, a majitel by si ještě rád koupil náhradní díly za půlku ,protože dvouhmota + je raketa a pak spojka třeba nevypíná jak má
Naposledy editováno 30.12.2018 11:10:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
Jarda zapoměl v nákladech na diagnostiku v autorizáku započítat hlavně to kino co zákazník dostane. Kočička v recepci, kočička co uvaří kafe, technik v bílé košili. Franta taky nepotřebuje finančního ředitele, ředitelku personálního oddělení, ředitelku PR, a čtyři uklízečky co šůrujou salon aby měl správnej lesk.
1 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
Anti píše: No,zrovna u BMW bych počítal s tím,že majitelé potřebují vše "echt",takže autorizák,kočičika s kafíčkem i bílý plášť musí být...
... a už jsi se projevil, proč bych měl jezdit GS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
teoreticky, ta příruba tam na něco je, jinak by tam nebyla
Takže jako vždy, sám víš hovno,ale přijdeš sem s tím, že jsou tady doteď všichni ocasi...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
MedWed píše: ... a už jsi se projevil, proč bych měl jezdit GS?
Mám kamaráda co potřebuje takový divadlo, jednou mi říká "dostal jsem občerstvení zdarma" já na to "to nebylo zdarma".... a pak byl strašně spokojenej jak mu dobře vyměnili olej...
felixxx píše: [quote=dewwil]. Někteří jste opravdu naivní, že když si někde přečtěte jak dlouho má trvat oprava a chcete ji po mechanikovi po dvaceti letech od vydání manuálu/normohodin...
já třeba najivní nejsem bez autogenu si práci nedovedu ani představit, ted jsem se díval na výměnu spojky necelé čtyři hodiny a ve dvou to trvalo tři dny, povyjela z ložiska polosa, prasklo potrubí k topení, pokud se netrfíš skurvíš snímač otáček protože ho nevytáhneš, a majitel by si ještě rád koupil náhradní díly za půlku ,protože dvouhmota + je raketa a pak spojka třeba nevypíná jak má
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
1 reakcí na tento příspěvek mechanik BMW
A tady tuto stranu diletanti vymysleli přitahovat jedním šroubkem na čelo deklu od převodovky. Já bych ten šroubek povolil a zastrčil starter co najdál do motoru. A než bych ten šroubek znovu utáhnul, stačila by mi malá škvírka na čele a tu škvírku bych nacpal plnou něčeho lepivého ...
Naposledy editováno 30.12.2018 22:22:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanik BMW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spotřeba BMW K 1200 LT | Zub47 | 8 | 15.10.2024 v 08:41 JMan |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 13 | 1.10.2024 v 12:24 JMan |
Tankovanie BMW K1200LT BMW K 1200 LT | alco | 15 | 5.9.2024 v 17:40 Rady |
Kapotáž BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 2 | 7.8.2024 v 05:44 Marťas33 |
BMW K 1200 LT porucha ABS BMW K 1200 LT | pacik1 | 16 | 7.8.2024 v 05:43 Marťas33 |