Riesili ste to uz niekto na tejto motorke ? Ja som nasiel celkom pekny navod v anglictine kde to opravoval jeden ukrajinsky majtel MT-09 navod opravy spojky
Zaujimalo by ma hlavne ci ostatni majtelia tejto motorky mali alebo maju ten isty problem, pripadne linky na nahradne odkazy kde nakupit diely.
1 reakcí na tento příspěvek Vibracie MT-09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibracie MT-09
https://www.fz09.org...w-i-repair-it.49449/
někde má i svoje fotky, když jsem to dělal já.
1 reakcí na tento příspěvek Vibracie MT-09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibracie MT-09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibracie MT-09
https://www.brumla.c...-03-17-e71-23964.htm
pak to dělá ještě firma Hinson, tehdy jsem je u nás na netu našel taky
geometricky jsou totožné a co se týče tvrdosti gumy, tak jsem to nějak neměřil a na omak mi to přišlo stejné.
Tak a teď je na řadě upravit spojkový koš, aby se to dalo poskládat zpátky. Snýtování nevidím jako dostupné domácí řešení. ale určitě to možné je. V linku nahoře řezali závity M8, ale to mi nepřijde jako dobré řešení. Pro závit M8 se musí původní otvor zvětšit a pak vrtat závit, tím se hodně oslabí stěna komínku. Otvor pro nýt má rozměr 6+/-0,05mm, tzn. že se nabízí použití šroubů M7. Je to nestandartní rozměr, ale dá se sehnat ve speciálkách na šrouby. Ideální je rozměr M7x20mm, šestihranná hlava , pevnost 8.8. Sada závitníků se dá taky celkem jednoduše sehnat. Já osobně kupoval na www.killich.cz. Jsou z Liberce. Pro šroub M7 není nutné otvor nějak předvrtávat, protože pro M7 je otvor 6mm ideální. zároveň závit neoslabí nějak dramaticky stěnu komínku pro gumu. Šestihranou hlavu je nutné buď na soustruhu nebo na brusce stáhnou, aby nedocházelo ke kontaktu s klikou, řadícím mechanismem, řetězem k čerpadlu apod. Origo nýty mají výšku hlavy 2mm. Proměřoval jsem odstupy k okolním dílům a hlavy šroubů jsem nakonec zbrousil na 3mm. Funguje v pohodě. Před montáží gum je dobré gumy namazat a poté postupně křížem dotahovat šrouby, které si máznu lepidlem na šrouby - středně-pevnostním, tzn. rozebiratelným! Dotáhl jsem na 10Nm. Konec šroubu jsem nakonec důlčíkem rozklepl jako pojistku. Ostatně firma Hinson, která vyrábí aftermarketové spojkové koše, taky radí stejný postup -šrouby máznout lepidlem, dotáhnout a konec šroubů rozklepnout. Pak už stačí smontovat spojku zpátky a jezdit Opět doporučuji řídit se servisním manuálem a hlavně používat momentové klíče.
ještě pár fotek, ale moc jich nemám
2 reakcí na tento příspěvek Vibracie MT-09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibracie MT-09
16333Kč
samostatně se ta část, co obsahuje gumy, neprodává
Naposledy editováno 20.12.2023 08:52:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ABS - kdy jaká motorka Yamaha MT-09 | Gery9 | 2 | Dnes v 13:41 Explicitni_Euler |
Rozeta jakoby ohnuta Yamaha MT-09 | Krugs | 5 | 4.5.2024 v 16:22 docent |
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 | Czlad | 19 | 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58 |
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 | Ale3 | 20 | 13.4.2024 v 07:15 dewwil |
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 | Gery9 | 11 | 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK |