chtěl bych se Vás zkušeným prosím zeptat. Koupil jsem SRAD a r.v. 1997 a mám nějakou vizi, že bych si pořídil stavitelné páčky. Teď jsem se právě koukal na web M-Style a zajímá mě, co znamená pojem "krátká páčka". Ano chápu, oproti té dlouhé je kratší , ale jestli ta krátká páčka je určená pouze na mačkání určitým počtem prstů. Na stránkách se udává 2. Akorát jestli to má nějakou výhodu oproti té dlouhé. Protože dle mého úsudku jde ta dlouhá také mačkat urč. počtem prstů. Jaké s tím máte zkušenosti?
Přecházím ze 125, kterou jsem sedlal 2 roky a najezdil k x tisícům kilometrů. No za to dobu jsem se naučil spojku mačkat dvěma prsty. SRAD má však strašně tuhou spojku, tady na foru jsem četl, že stačí vyměnit lanko, takže tohle by asi problém být neměl. A nebo jestli se tu najde někdo, kdo s tou tuhou spojkou zkušenosti má, protože teď se věc má tak, že spojku nemůžu skoro umačkat ani celou rukou.
Cenově jsou ty páčky stejné, ale přeci jen mě víc lákají ty krátké.
A další část příspěvku.
Konkrétně u všech GSX-R ek se zde u Vás na foru dočítám, že brzdy jsou tragédie. Sedlal jsem italku (Cagiva Planet 125 - Brembo desky a třmeny), která měla poměrně tvrdé brzdy. Za tu dobu jsem si na to zvykl, no a při přechodu na SRAD jsem si i já všiml, že ta přední brzda je fakt strašná. Zabírá při zmáčknutí skoro až u gripu, což není moc dobře. A nevím jestli je to takhle normálně, či vada mého motocyklu.
Jsem stále začátečník, seděl jsem pouze na pár motocyklech, ale těsně před prodejem 125 jsem si troufal trošku na svižnější jízdu, takže se chci optat, zda je koupě pancéřky na přední brzdu na místě.
pancéřka: https://www.motocyklovyobchod.cz/brzdove-hadice-hel/1114-predni-brzdove-hadice-hel-suzuki-gsx-r-600-2001-2003.html?gclid=Cj0KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4smPcX8FyrOR9kmcRk6r6x5sDflV6O9TEqiNjcgRbSM1nB4-G_q6WEaAtfiEALw_wcB
páčky: https://www.m-style.cz/cs/nahradni-dily/cnc_packy_a_expanzky/m-style-kratke-packy/m-style-cnc-packy-kratke-suzuki
Děkuji za Vaše odpovědi, snad jsem to napsal trochu srozumitelně.
Naposledy editováno 15.12.2018 13:24:42
Predná brzda je na hovno. Možno kvapalina, možno vzduch, zlé platničky, proste aj keď bude mať moto staré hadice, tak to brzdiť bude, ale pretlačíš to nasilo. U gripu zaberať nemôže a je to dobré to vymeniť /manuál hovorí o 4 rokoch zmeny gumových hadíc/. Rovno rieš aj zadok.
Zásadnější věc je tvar....měl jsem dlouhé, krátké, zalamovací a ty páčky nejsou úplně ergonomické, pořad tam zůstává drobná “hrana” nejsou zaoblené jako originální a záleží i na délce prstu jak moc to vadí /nevadí . Jinak rozsah nastavení , vydrž a montáž v pořádku pokud zvolíš správný model na motorku
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Co se týká páček tak jediná nepřekonatelná pravda je co tu píše dave_32, że origo jsou nejlepší i když hnusný. Jako všichni mám taky "parádní" a to za cenu úprav. Rozsah nastavení od gripu jsem u obou musel zvětšit zavrtáním inbus šroubku M3 do páčky v místě kde tlačí na mezikus k pístku. Funguje to bezchybně. Na páčky jsem navlékl gumové barevné návleky, které se při troše hledání dají koupit v rúzných barvách. Výsledek také excelentní jen se musí občas čistit aby to nevypadalo čuňácky. Pancéřový hadice zásadně ano, rozdíl je velký.
S deskami skušenosti nenám. Neměl jsem odvahu experimentovat a tak jsem koupil zas originály. Už jsem se tu na zkušenost s různými materiály desek ptal a nějak bez valných odpovědí. Přečíst se o tom dá hodně ale to je vesměs jen reklama.
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Naposledy editováno 16.12.2018 10:23:46
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
mmks píše: O těch 6ti pistkovej Tokico {nebo jak e to píše a jestli je tam máš } je tady celkem dost. Musí se hodně čistit a hlavně je tam konstrukční vada, kdy odvzdusnovak není v nejvyšší poloze a nedaří se je pak pořádně odvzdusnit. Pro odvážné je návod kde vrtat a jak je předělat. Já měnil za jinou pumpu a Nissiny.
Sestky meli dokonce jen ctyrpistky. Jeste vetsi opruz nez sestipistky. Svrtani jsem taky delal. Dokonce jsem menil i srouby za pevnostni a stejne stoji za prdlacku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Ale třeba novější Bandit to má lepší.
Používám krátké, protože stejně používám jen dva prsty a s dlouhýma mám zkušenost že se vždycky zlámou vejpůl, teda když čas od času udělám stostupňový náklon
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Jak říkám, vyzkoušené to zatím nemám, ale tuto zimu se na to chytám, na jaře dám vědět.
petr.machy píše: Dovolím si k tomuto tématu napsat to, co mi poradil jeden uživatel (pro mě guru přes SRADa). Nevím, jestli to bude fungovat, ale tuto zimu to hodlám vyzkoušet. Problémem 6-pístků TOKICO často je to, že po těch letech zpuchří prachové gumičky a způsobí že pístky zajíždí moc zpátky. Plus to, že to je kolikrát ucpaný bordelem. Takže základ je vyndat pístky, pořádně vyčistit a vyměnit těsnící a prachové gumičky (v originále pěkná pálka za opravnou sadu cca 2600, ale už jsem se dlouho nekoukal na cenu). Gumičky mají celkem složitý tvar - prachovka má dvojitý límec, těsnící kroužek je zase seřízlý do kónusu, takže ti to v druhovýrobě nikdo neudělá (v klasické prodejně těsnění). Tím by se měl vyřešit krok brzdy. Pak mi poradil ať dám destičky od TEXTARu a pancéřové hadičky a i v originále fungují prý perfektně.
Jak říkám, vyzkoušené to zatím nemám, ale tuto zimu se na to chytám, na jaře dám vědět.
Tak to rikam na rovinu, ze to mam odzkousene a stejne slabota. Gumicky nove, lepsi kotouce, meka smes desticek od nissinu, pancerovky, jina pumpa a stejne brzdny ucinek mizerny. Ty trmeny jsou vazne slabota. Az budu mit nekdy cas a chut, tak tam zkusim napasovat jine trmeny. Totez jsem udelal na sve K4. Vymenil jsem origo trmeny za trmeny ze ZZR1400 a brzdi to uplne jinak.
A jak zlepšit brzdný účinek?
S brzdama je to alchymie, pokud máš problémy že to nebrzdí, tak to bude asi tím, že když ty brzdy už vyjeli z fabriky tak už nefungovali.
Koukni po lepších třmenech, nebo jakým způsobem je tam napasovat, ve výsledku to bude nejlepší investice. Budeš odvzdušňovat jak trubka, měnit destičky, pumpu vyměníš a ve výsledku rveš love do brzd co stejně nikdy moc brzdit nebudou
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Naposledy editováno 17.12.2018 10:34:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
assassin píše: jo, model redukce TL/busa/SRAD vs R1 mam
Sem s tim 😀
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
assassin píše: Bludevil: jo ja tenkrat resil jen aby to dobre fungovalo a bylo levne, design nebyl dulezitej. Ted to mam obracene :D
Tj. současné kusy jsou designová špička, drahá a nefungují? Jsem asi nepřítelem pokroku, ale v tom případě dám přednost staré verzi (ale uznávám, že jsi naprosto zachytil vlnu na které se ubírá většina inovací v libovolné technické oblasti )
Naposledy editováno 17.12.2018 13:53:51
https://www.motorkar...etail&ddid=58444
E: Tedy jeden problem mam. Poradne to odvzdusnit, protoze to navrhoval nejaky kokot. A to je skladam zalite.
Naposledy editováno 17.12.2018 14:22:36
1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
Vychvalovany radiály m4/m50 u duc uz mi prijdou zbytecne moc kousavy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |