Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Je fakt..ze obyC zlaty trmeny na my lrvni Rsv2002 kotvily lip nez radialni Tokico na Cbr 2006...at jsme delali co chteli...s dobrejma deskama se povedlo maximalne se temer uplne priblizit schopnostem RSV...ale kdyz byla nova kapalina a desky a vsechno si dobre sedlo...tak to bylo tak na 95%...ale na rsv se na brzdy sahlo jen pri vymene desek...coz bylo jednou...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1. Pomer plochy pistku pumpy a brzdicu
2. Velikost kotoucu
3. Prevod pumpy (pivot)
4. Konstrukce trmene
Jestli ses u hondy a aprilky nesesel na podobnej hodnotach u prvnich dvou bodu, tak je zbytecny resit jestli to jsou radialy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stev píše: SPIJKER> bych rekl, ze krome desek a hadic je urcujici pro pocit a vykon brzd tohle
1. Pomer plochy pistku pumpy a brzdicu
2. Velikost kotoucu
3. Prevod pumpy (pivot)
4. Konstrukce trmene
Jestli ses u hondy a aprilky nesesel na podobnej hodnotach u prvnich dvou bodu, tak je zbytecny resit jestli to jsou radialy.
Hele asi jo...nerozpouju... Ale ja vim prd co tam v ktery je...ani se v tom mevrtam..a nastesti mam Vasika...tady nademnou... Ja na tom jen jezdim a obcas neco rozbiju...jindy jen ojedu...takova klasicka jitrnice... bez špejlí ale...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
30/34
34/34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: Stev> ..no..drive jsem si myslel ze jsem vetsi Falentýn... Ale vcera... Pote co se mi tu ve svajcu vysral na aute altik... Jsem byl extremne sikovnej Podrztasku-Prinesdrát... Tak mozna jaknse clovek meni s vekem... Uvidime pristi rok... Zteba toho valentyna jeste zahanbim...
tak já jsem nepsal že jsi kdovíjak dobrej, jen že jsi určitě lepší než já ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale kdyz vezmes zlaty vidle z R a das je jinam..na mktorku s podobno hmotnosti a geometrii, budou fungovat uplne normalne, dobre...kdyz by byly o trochu delsi,ve brejlich je vysunes...aby z nich cumela stejna delka... Kdyz bys vzal na nejakou podobnou motorku kratsi...zmeis jizdni vlastnosti, zkratis rozvor..bude to jinak padat do zatacky...jina stanilita na rovine.. Kdyby vidle vic cumeli....udelas z toho vic copra..vic cestaka..pomalejc budenzatacet.
Pokud bys to namontoval na motorku jiny kategorie..tj.s jinou hmotnosti... Pak uz se dostavas do jinyho rezimubzateze nez na jakej byly vidle pocitany delany... A vidle prestanou stihat... Neco podobnyho se doctes o chovani MT01,ktera ma asi vidlenz R1..asi trochu upraveny..ale presto nestihaj hmotnosti moto...pokud na to pylot zacne tlacit... To samy ale obracene bude kdyz to das na neco vyrazne lehciho...inksyz kazy vidle musej mit nejakej hmotnostni rozsah ve kterym budou fungovat...polid pilotuje malej japoncik, neji tlustej Helmut, nebo treba Big Dick...
Otazka dalsi muze bejt...kdyby se to hodilo na nakyho veterana. Sam uvazuju takhle ublizit svy gpz1000rx. Jina geometrie a uplne jina hmotnost. Jsem presvedcenej, ze ta vidle bude fungovat blbe...oproti rsv... Jenze..takhle si to maluju...oproti standardni vidli gpz z roku 1986 to posun bbude velikej...a na GPZ by pak mohlo jit jezdit skoro uplne normalne... Jeste kdyz bude na 17" kolech a normnich mekkych gumach...
No ale nejsem schopnej to podporit vypoctama nebo tvrdejma datama..to napsany... Ale takhle si to predstavuju... Vzhledem k tomu ze na bicyklech funguje vymena vidle..pokid sedi delka..tj pokud zustane zacjovna geometrie...
A naopak..menil jsem pred lety vidli na kole..ale kova byla delsi.. Ac skvela vidle..mnohem lepsi nez puvodni... Cely kolonprestalo fungovat..protoze ae zvednul predem..veskera agilita zmizela atd..
Takze..nutno zachovat dylky a do urcite miry taky hmitnosti...a fungovat to bude.
No ono je to aj tak vlastne jedno. Moto uz aj tak davno neni na bazosi, tak predpokladam, ze je uz fuc.
Ja, teda bych uplne najradsi sel do pekneho Tuona Racing, jo to by bylo papanicko.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
JozT píše: Chlapy co používáte za olej, mám millku 03, máte jistě své zkušenosti a rád si je počtu
jinak vše nej do Nového roku1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
edit sorry za offtopic
edit2 ja sem pouzival motul 5100 10w40
Naposledy editováno 04.01.2019 19:12:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |