mám "novou" V65, ročním narození 1986. A na ní trabl se spojkou.
Když vyšroubuju štelovací šroub na doraz, tak stejně zabírá spojka hned u heftu. V podstatě ve chvíli, kdy tam cvaknu kvalt a nebrzdim, tak rovnou jedu:) A když brzdim, tak má motor co dělat, aby se udržel v chodu.
Na štelovacím šroubu s tím už nic neudělám.
Nějaký tipy?
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení spojky
Vymacknutim spojky se pouze uvolni tlak pruzin na pritlacak, ale porad je tam dost treni, takze pri zarazeni mi to taky trochu cukne dopredu a lehce spadnou otacky, ale ne moc. Zas na druhou stranu nesmis pritahnout lanko moc, abys nenicil lozisko nebo nenechal spojku prokluzovat za jizdy. Packa musi mit vuli.
Naposledy editováno 27.11.2018 17:17:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení spojky
Díky za rady.
Pak teda jeste je moznost stelovani primo na pace, ale to uz je docela rozborka.
Osobne bych taky zkusil jestli neni uz unaveny, slaby (nebo cinsky) lanko, protoze jestli ztratis kus pohybu packy jen napinanim lanka, tak stelovanim to nedohonis, maximalne nejakym prepakovanim.
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení spojky
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení spojky
sered píše: Na Guzzince je NASTESTI spojka typu "traktor Zetor"s podobnym pristupem . V teply garazi za odpoledne v pohode zvladnes - zadny special naradi, zadne slozite odpojovani elektroniky...... Jestli se do toho pustis, vymen lamelu i pritlacak
Nevím jak na té V65, ale na velkých jsou dvě lamely. I tam sice platí, že to jde i bez speciálního nářadí, ale je to celkem peklo smontovat Poprvé jsem bojoval asi půl hodiny s usazením lamel, teď podruhé už jsem si na to raději vyrobil přípravek podobný origináli, kterým přitáhnu přítlačák a lamely nasaním na něj přesně 15 minut práce se svářečkou a ušetří to spoustu sprostých slov
Já mám AP ( V 65 ročník 1986 ), je tam jedna lamela, a ta se vypíná přes ten vypínací mechanizmus tyčkou E a přes takový talířek.
Problém bývá někdy v tom, že ta tyčka nechodí volně a někdy bývá i vymačkaný ten talíř od té tyčky.
Vyměnit lamelu není problém ( mám jednu úplně novou na prodej, kdybys chtěl ), problém je ten přítlačák - stojí celkem ranec.
Jinak tloušťka nové lamely je 8 mm, pokud naměříš 6,5 a míň je to na výměnu.
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení spojky
Ja tam mam dve lamely a jak pise kubacech, je absolutni peklo to nasadit tak, aby tam ozubeny kolecko ze vstupni hridele prevodovky krasne proklouzlo. Teda asi by to nebyl problem, kdyby mel clovek motor venku polozenej predkem dolu na ponku, ale to by znamenalo dalsich par hodin picovani. Misto talirku mam pruziny, ktery tam v horizontalni poloze motoru fakt skvele drzi a vubec nevypadavaj Nakonec jsem je "prilepil" vazelinou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení spojky
kubacech píše: Redguy> mi ty pružiny drží "zacvaknuté" v přítlačíku
Ono je dost videt ten pokrok, kterym ty motorky prochazely. V750 má proti V700 spoustu vylepšení, V850 přidala další, přitom šly jen pár let po sobě.
A to byl pro Guzzi tenkrát V-twin s kardanem vlastně úplně nová konstrukce. A ta motorka šlape i po 50 letech, holt italskej sráč
Naposledy editováno 28.11.2018 13:44:25
Guzziny jsou krasne jednoduchy motorky a velmi dobre se na nich uci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení spojky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V65 Lario Moto Guzzi V65 | Saxman | 7 | 6.12.2012 v 15:08 Saxman |