Prosím jen o "normální" odpovědi/zkušenosti/rady, nejlépe od lidí znalých problému.
Díky
Wilder
Díky za zkušenosti
Wilder
Díky
Wilder
takze pokud melo SV v origo vyfucich kat, tak je mozny ze tam lambda je, pokud ne, pochybuji o tom...
kazdopadne pokud tam mas ted ladaky je lambda zbytecna, v pripade doladovani mapy commanderem apod se lambda premostuje aby v tom nedelala bordel...
kazdopadne TL jako predchudce toho motoru s ladakama nestrili a myslim ze teda ani SV by nemelo....
kdyz TL strili kolem 4tis je to netesnosti ve svodech...
pokud si svody prosel a netesnost si nenasel, tak na 90procent tipuju na tzv PAIR system - system kterej pousti tryskou na zacatku svodu(hned na vystupu z valce) nebo dokonce hned do vyfukoveho kanalu vzduch - je to tam kvuli emisim a s ladakem se to takhle chova - reseni- trysku ucpat a vse okolo - podtlakovej ventil, hadicky atd vyhazet... usetri se navic na vaze....
PeťasZ750>assassin> PAIR system to může a nemusí dělat, já mám PAIR (u kawy KLEEN) odpojenej, výfukový svody dotažený a střílí to stejně.
no ja kwau neznam, neni to karburtorovy? ja motor z TL znam celkem dobre, SV je hodne podobnej a vim ze kdyz je vse OK tak TL nestrili... kdyz jo muze za to netesnost vyfuku - coz PAIR system v podstate je...
Jsem si naprosto jistý, že má SV1000 lambda sondu! Je píchnutá v pravém svodu pod motorem, zhruba v půlce, kde se svody z obou válců zbíhají dohromady (je schovaná pod plastovým klínem - u eSka). Dále v origo výfucích opravdu katalyzátory jsou (3-cestné) Tan PAIR systém mě už taky napadl, ale s tímhle se mi laborovat příliš nechce, nemám s tím žádné zkušenosti a bůh ví, co by to dělalo po odpojení. Jinak o dolaďování PC3 vím, ale ta cena!!! Dneska jsem to procházel po práci znovu a nětěsnost ve svodech jsem vážně nikde neobjevil.
Pravdou je, že SV motor a TL jsou opravdu konstrukčně až na pár odlišností téměř stejné (vlastně úplně), ale naladění, mapy atd je/jsou už o něčem jiném, ale tohle jistě víš.
Nejde mi o žádného toho koně navíc, ba ani newtonmeter...Chtěl jsem jedině zvuk a ten je impozantní. Naopak budu vděčen, když ty Scorpiony 5 či více koní neseberou
Wilder
Wilder
Wilder>Assassin> Čekal jsem Tě tu, že se ozveš... Kdysi jsme spolu tady na foru poměrně dost diskutovali, tuším že to bylo kolem roku 2001, resp. když byl tenhle web a vše kolem něj ještě v plenkách. Takže TeLe máš stále? A stále to samé?
Jsem si naprosto jistý, že má SV1000 lambda sondu! Je píchnutá v pravém svodu pod motorem, zhruba v půlce, kde se svody z obou válců zbíhají dohromady (je schovaná pod plastovým klínem - u eSka). Dále v origo výfucích opravdu katalyzátory jsou (3-cestné) Tan PAIR systém mě už taky napadl, ale s tímhle se mi laborovat příliš nechce, nemám s tím žádné zkušenosti a bůh ví, co by to dělalo po odpojení. Jinak o dolaďování PC3 vím, ale ta cena!!! Dneska jsem to procházel po práci znovu a nětěsnost ve svodech jsem vážně nikde neobjevil.
Pravdou je, že SV motor a TL jsou opravdu konstrukčně až na pár odlišností téměř stejné (vlastně úplně), ale naladění, mapy atd je/jsou už o něčem jiném, ale tohle jistě víš.
Nejde mi o žádného toho koně navíc, ba ani newtonmeter...Chtěl jsem jedině zvuk a ten je impozantní. Naopak budu vděčen, když ty Scorpiony 5 či více koní neseberou
Wilder
...a stejnej nick? nejak si te nevybavuju... ale to je fuk... jo TL je stale stejne...
tak ted jsem zase o neco chytrejsi ja, necekal jsem tam katy a lambdu:)
kouknul sem se do manualu a je to tak:)
tak SV uz pousti vzduch primo do vyfukovejch kanalu, na zkousku muzes jen shodit ty hadice co sem je zvyraznil cervenejma obdelnikama a ty diry nejak ucpat - kus hadice skripnutej nebo tak neco ... a vyzkouset ... pak se na to daj vyrobit takovy elegantnejsi ucpavky a da se pak najit jak osalit ridici jednotku aby nehazela chybu kdyz vyhazis i ty ten solenoid valve a hadice...
TRE je Timing Retard Eliminator... nektery suzi maj seskrcenej kroutak na prvni 2-3 kvalty na mape predstihu (suza ma pro kazdej kvalt separatni mapu predstihu i vstrikovani) a to TRE dela v podstate jen to ze si i na tyhle "postizene" kvalty motorka mysli ze je tam 4ka nebo 5ka... ma to vliv na akceleraci na zminene rychlosti pri castecnem otevreni plynu, ne na full gas, tam sme na brzde nezaznamenali zmenu, ale pri jizde je znat ze je to takovy plynulejsi....
da se to udelat tak ze se na dratech co vedou ze senzoru zarazene rychlosti rozpoji konektor co jde do ridici jednotky, zmeris jakej odpor tam ten senzor radi (je to jen radic odporu) a odpor odpovidajici treba petce tam zapojis na pevno(pripadne na prepinac)
jsou i lepsi elektornicke verze, ktere zachovavaji na kazdej kvalt Ok signal, jen na ty prvni si muzes vybrat jakej kvalt to tasm bude emulovat ... ma to vyhodu ze treba na neutral to nebezi na 5kovou mapu, konkretne u TL nektere kusy bezeli na tu petkovou mapu na neutral divne... ja u meho nepoznam zmenu...
SValovec>Wilder>Mysliš že se může něco poškodit,tim střílenim?
obecne pri velkej rane tam muze vzniknout takova tlakova vlna ze to premuze pruzinu na ventilu a pootevre ho to - pak hrozi kolize s pistem, ale spis podpaleni... ale myslim ze zrovna tohle strileni v kombinaci s otevrenejma koncovkama - tzn malej tlak... tohle neudela... ale tezko rict jak to posoudit... je ale spousta motorek co takhle strili i v serii a taky funguji...
Wilder>Shakalik> A s těma Yoshima už jsi to koupil? Pokud ne, pozoruješ nějaký rozdíl oproti origo? Co se zlepšilo/zhoršilo? Maš Power commander, KN, DNA, BMC? Co ten PAIR systém, odpojen nebo stále funkční? Mě to právě střílí jen v těch již zmiňovaný otáčkách a nejvice pravě někde pod 4000ot do cca 3500., jinak OK! Níže to pak už jen jakoby poprskává a to dělali i origo výfuky, jen to nebylo tolik slyšet...
Wilder
Pair neodpojen, filtr KN ale ne primak, ale klasicky do airboxu, myslim ze nema o tolik vetsi propustnost nez obyc papirak. Rozdil ve vykonu je skoro neznatelny.Respektive mi prijde ze to jede stejne
Naposledy editováno 29.04.2008 21:18:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |