Naposledy editováno 28.04.2008 22:13:53
Fidži>Mamola>Já chodím stříkat k OMV bo u Schellu nevím kterej V-Pover je benzín a kterej briketa.Ten rejsing je benzín?V Pawr je benzín, V Pawr Racing PYCO je benzín a V Pawr Diesel je briketa
Voni tam teď nemajou napsaný diesel jenom Schell V-Power und Schell V-Bower Racing možná eště Neschell ale ten maj spíš u Unicornu lol
edit: teď jako OT jsem si vzpomněl na svoje motorkářské začátky na starých dobrých českých dvoutaktech, kdy mi jeden známý radil, abych se vysral na dekarbonizaci spalovacího prostoru u čízy, že se zmenší objem nad pístem, bude vyšší komprese a líp to pojede..
Naposledy editováno 28.04.2008 23:04:15
Sparkac>A co u OMV ten Carrera ?
Je to novinka. Dováží se z Německa a Rakouska, protože u nás se nevyrábí. Měl by mít něco přes 2x ( asi 2.5x ) víc aditiv než klasický N95. Ten benzín je upravený ( měl by být ) tak se lépe spaluje ( menší emise ) a měl by jsi mít menší spotřebu. Mluvil jsem s týpkem z OMV co se okolo toho benzínu dost pohybuje, jezdí po benzínkách OMV a školí personál ohledně Carrery. Jeho kamarádi co mají motky to zkoušeli a rozdíl byl prý vidět. Ale jestli je to fakt pravda nemůžu zaručit.
Shell V-P je vyhnanej s píš na výkon.
Ale jaký je rozdíl mezi Carrerou a V-P nebo kolik je v každým aditiv nevím.