Téma: Shell V-Power
 
28.4.2008 v 19:55
Čau, doufám že mě hned neukamenujete vim řešilo se to tady kolem tohoto benzinu ale mě zajímá něco jiného. Koupil jsem Yamahu YBR 125 najeto 6400 KM a předchozí majitel tam tankoval jen Shell V-Power můžu tam teť lejt N95?
Předchozí
1 2 3
Následující

Shell V-Power

28.4.2008 v 19:56 | Nahoru | #1
můžeš

Shell V-Power

28.4.2008 v 19:56 | Nahoru | #2
Lej tam N95 a budeš 100x rozumnější, než ten původní kolík, co si myslel, že má pod zadkem najednou raketu!

Shell V-Power

28.4.2008 v 20:02 | Nahoru | #3
Ok díky tak alspon provedu takovej pokus celou dobu tam byl jen V-Power a tet tam naleju N95 a jestli bude nějakej rozdíl

Shell V-Power

28.4.2008 v 20:08 | Nahoru | #4
No mě se to postaví, když tam naleju Ví Pawr. S tímhle palivem je pak proti mě Rossi žabař...

Naposledy editováno 28.04.2008 20:09:11

Shell V-Power

28.4.2008 v 20:09 | Nahoru | #5

Fidži>No mě se to postaví, když tam naleju Ví Pawr. S tímhle palivem je pak proti mě Rossi žabař...


A to ten W-power lijes do kalhot nebo do nadrze?

Shell V-Power

28.4.2008 v 20:50 | Nahoru | #6

bosik>Fidži>No mě se to postaví, když tam naleju Ví Pawr. S tímhle palivem je pak proti mě Rossi žabař...
A to ten W-power lijes do kalhot nebo do nadrze?


lol lol lol lol lol Kurwa borci nechte toho já sem si zas ucvrkl do textilu.

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:07 | Nahoru | #7

bosik>Fidži>No mě se to postaví, když tam naleju Ví Pawr. S tímhle palivem je pak proti mě Rossi žabař...
A to ten W-power lijes do kalhot nebo do nadrze?


Jesltli on nemyslel toho jinyho slavnyho Talose. Ne Rossiho, ale Rocca

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:11 | Nahoru | #8

bosik>Fidži>No mě se to postaví, když tam naleju Ví Pawr. S tímhle palivem je pak proti mě Rossi žabař...
A to ten W-power lijes do kalhot nebo do nadrze?

Nevím, vždycky přijedu k pumpě, obejmu hadici Ví Pawr a křičím střííííkeeeej! lol

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:23 | Nahoru | #9
Fidži>
ale mě by opravdu zajímalo, jestli se v tom pozná nějaký rozdíl nebo to je nesmysl...hm?

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:35 | Nahoru | #10
A co u OMV ten Carrera ?

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:38 | Nahoru | #11

kardan>Fidži>
ale mě by opravdu zajímalo, jestli se v tom pozná nějaký rozdíl nebo to je nesmysl...hm?



jediný co jsem poznal byly menší vibrace na volnoběh...

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:53 | Nahoru | #12
Bago> jako fakt? žádný výkon nebo plynulost?

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:57 | Nahoru | #13
to záleží na tom jakej máš kompresní poměr...

Shell V-Power

28.4.2008 v 21:59 | Nahoru | #14
kardan> spotřeba litr dolů

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:05 | Nahoru | #15
Já chodím stříkat k OMV bo u Schellu nevím kterej V-Pover je benzín a kterej briketa.Ten rejsing je benzín?

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:09 | Nahoru | #16

Mamola>Já chodím stříkat k OMV bo u Schellu nevím kterej V-Pover je benzín a kterej briketa.Ten rejsing je benzín?

V Pawr je benzín, V Pawr Racing PYCO je benzín a V Pawr Diesel je briketa

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:11 | Nahoru | #17
kardan> V-100 jsem nezkoušel a ani nehodlám, do vozidel co jezdím je to zbytečnost.. U V-95 šla cca o 1-1.5 l/100 km dolů spotřeba, teda aspoň u auta, u motorky jsem spotřebu neměřil.. pochopitelně ne hned, ale až po nějaké době, kdy jsem autem prohnal cca 4-5 nádrží "véčka" ..a teď je ještě otázkou, jestli malinko citlivější reakce na plyn nebyl jen subjektivní dojem a spíš počítám s tím, že byl..

Naposledy editováno 28.04.2008 22:13:53

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:12 | Nahoru | #18

Fidži>Mamola>Já chodím stříkat k OMV bo u Schellu nevím kterej V-Pover je benzín a kterej briketa.Ten rejsing je benzín?V Pawr je benzín, V Pawr Racing PYCO je benzín a V Pawr Diesel je briketa


Voni tam teď nemajou napsaný diesel jenom Schell V-Power und Schell V-Bower Racing možná eště Neschell ale ten maj spíš u Unicornu lol

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:39 | Nahoru | #19
V-Power je taky 95 oktanů, je to hlavně o aditivech, ne o výkonu. Až v Power Racing má těch 100 oktanů.

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:46 | Nahoru | #20
Tak zkoušel to někdo u motky?
Pokud by šla dolů spotřeba tak se to vyplatí..

ne?

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:46 | Nahoru | #21
s tou hadící jste mě ale rozsekali.

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:49 | Nahoru | #22

Jedi>Tak zkoušel to někdo u motky?
Pokud by šla dolů spotřeba tak se to vyplatí..

ne?



to teda nevim kam by u mě mi chodila...na poslední nádrž mám průměr 2,7 l/100km
možná kdybych tam nalil želví pavr tak mi bude benzín dokonce přibejvat!

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:52 | Nahoru | #23

Jedi>Tak zkoušel to někdo u motky?
Pokud by šla dolů spotřeba tak se to vyplatí..

ne?



Občas V Power natankuju a snížení spotřeby jsem si nevšim, ale je to možná proto, že si jí nevšímám normálně.

Shell V-Power

28.4.2008 v 22:57 | Nahoru | #24
Jedi> to je otázka rozdílů cen mezi normální N95 a V95.. když jsem měl možnost volby mezi V95 za 32.50 a "běžným" N95 za 30.90, bral jsem véčko, bo se vyplatilo, teď posledních pár měsíců (3?) beru N95 za 29.10, bo to ve výsledku vychází líp..

Shell V-Power

28.4.2008 v 23:01 | Nahoru | #25
miura> za jedno nebo dvě tankování to nepoznáš, já jsem to vyzkoušel na základě tvrzení tří mechaniků nezávisle na sobě a zjistil, že to opravdu funguje, v tom "véčku" jsou aditiva, který čistí spalovací prostor, tak jim musíš dát chvíli na to vyčištění..tzn. několik nádrží (řádově těch 4-5) a pak teprve bude znatelná změna.. mluvím teda o V-95, ten stooktanovej Racing má význam podle mě až u výrazněji upravených motorů s vysokým kompresním poměrem.. ale viz můj minulý příspěvek, zase jsem se na véčko vysral, bo pravidelně kupuju N95 za 29,- a ten rozdíl cen nižší spotřeba véčka nepokryje..

edit: teď jako OT jsem si vzpomněl na svoje motorkářské začátky na starých dobrých českých dvoutaktech, kdy mi jeden známý radil, abych se vysral na dekarbonizaci spalovacího prostoru u čízy, že se zmenší objem nad pístem, bude vyšší komprese a líp to pojede..

Naposledy editováno 28.04.2008 23:04:15

Shell V-Power

28.4.2008 v 23:24 | Nahoru | #26
Zkoušel jsem vše co je v prodeji a když už mám ten dojem ,že to je ono ,tak uznám ,že to je dojem. Auta mam z USA a tam maji Premium a to ma 95 oct. a normal to je 87-91 oct. Když to V8 4.6 nahrnu N95 tak to jede jak když to má jít do šrotu a spotřeba jak tank. Pokud ale nahrnu N91 tak se vše dostane do normálu. Motorku mám 4T jednobuch a Vpower 100 je poznat leda na spotřebě a že se v nízkých otáčkách lépe chová. Asi doporučuju si testnout v jednom dnu více nádrží u různých výrobců ropy jako jsem to udělal já a pak se pozná co je dobrý.

Shell V-Power

28.4.2008 v 23:31 | Nahoru | #27

Sparkac>A co u OMV ten Carrera ?


Je to novinka. Dováží se z Německa a Rakouska, protože u nás se nevyrábí. Měl by mít něco přes 2x ( asi 2.5x ) víc aditiv než klasický N95. Ten benzín je upravený ( měl by být ) tak se lépe spaluje ( menší emise ) a měl by jsi mít menší spotřebu. Mluvil jsem s týpkem z OMV co se okolo toho benzínu dost pohybuje, jezdí po benzínkách OMV a školí personál ohledně Carrery. Jeho kamarádi co mají motky to zkoušeli a rozdíl byl prý vidět. Ale jestli je to fakt pravda nemůžu zaručit.

Shell V-P je vyhnanej s píš na výkon.
Ale jaký je rozdíl mezi Carrerou a V-P nebo kolik je v každým aditiv nevím.

Shell V-Power

29.4.2008 v 00:28 | Nahoru | #28
jednou jsem to natankoval, pak jsem pri predjizdeni (asi 120kmh na petku) dal plnej a ono se to postavilo na zadni a skoro mne to chtelo shodit!! uz to tam nenaliju......

PS: pak jsem tam musel lit nekolik nadrzi naftu, aby se to zklidnilo..

Shell V-Power

29.4.2008 v 00:33 | Nahoru | #29
yeuop> lol Tak tojsem nečekal už vím na co lítaj rakety Asi to budou muset zakázat lol

Shell V-Power

29.4.2008 v 02:41 | Nahoru | #30
proboha uz zase ! a kuzi, nebo textil ? lol
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist