Téma: Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
2.10.2018 v 13:00
Ahoj, chtěl bych se zeptat kolik by přibližně mohlo stát přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů na z750r.
Byl jsem se zeptat u jednoho nejmenovaného servisu a dostal jsem odpověď, že cena bude kolem 10 000. Je to v pohodě nebo přemrštěné?
Byl jsem se zeptat u jednoho nejmenovaného servisu a dostal jsem odpověď, že cena bude kolem 10 000. Je to v pohodě nebo přemrštěné?
Pokud je to jakože těsnění pod hlavou se vším co k tomu patří (kontrola rovinnosti, otlakování, kontrola vodítek, výměna gufírek, zalapování ventilů... ) tak je to slušná cena. Pokud přetěsnění = těsnění pod ventildekl, tak už tě trošku na hůl bere, ale zase, pokud se to dělá pořádně a je to včetně materiálu, tak není úplně nereálné se tam dostat.
1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
Když kouknu na partsdepot, tak jen základní díly:
těsnení cca 1200
šroub na hlavu 310kč x 10
To máš jen 4300 za základní materiál. Případně přidej 500 za 10 podložek pod dy šrouby.
Když se k tomu přidá práce a kontrola hlavy, tak to je reálný odhad ceny, pokud bude hlava v pořádku.
Naposledy editováno 02.10.2018 13:44:42
těsnení cca 1200
šroub na hlavu 310kč x 10
To máš jen 4300 za základní materiál. Případně přidej 500 za 10 podložek pod dy šrouby.
Když se k tomu přidá práce a kontrola hlavy, tak to je reálný odhad ceny, pokud bude hlava v pořádku.
Naposledy editováno 02.10.2018 13:44:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
kubacech píše: Když kouknu na partsdepot, tak jen základní díly:
těsnení cca 1200
šroub na hlavu 310kč x 10
To máš jen 4300 za základní materiál. Případně přidej 500 za 10 podložek pod dy šrouby.
Když se k tomu přidá práce a kontrola hlavy, tak to je reálný odhad ceny, pokud bude hlava v pořádku.
proč by měnil šrouby? jedna věc je, že to občas říká manuál, ale v praxi se to nedělá a funguje to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
RUTAN píše: proč by měnil šrouby? jedna věc je, že to občas říká manuál, ale v praxi se to nedělá a funguje to.
Někde to funguje, někde to nefunguje. Chce u toho používat mozek. Zrovna v tomhle případě asi není nutný měnit, je to M10 12.9 a utahovací moment je 59 Nm (a třeba u ZX10R jsou dvojí utahovací momenty - pro novej šroub a pro použitej šroub), nepředpokládám že u Zetka by to bylo nějak zásadně jinak.
Ale pak jsou případy, kde bych to neriskoval, třeba šrouby ojnic. A to že se to v praxi dělá jinak je na dost dlouhou diskuzi
1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
Dit ti slzi jen viko ventilu.....oprava za par stovek!!!
1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění hlavy motoru a seřízení ventilů
No to vypada ze ti tece pod tesnenim vika ventilu. Bud je tam blbe dany nebo ho nejakej patla napatlal a podruhy uz tam nesedlo. Nech si u toho udelat rovnou ventily. Tesneni je cca 1000 a prace tak 1500-2000.
gugo píše: No to vypada ze ti tece pod tesnenim vika ventilu. Bud je tam blbe dany nebo ho nejakej patla napatlal a podruhy uz tam nesedlo. Nech si u toho udelat rovnou ventily. Tesneni je cca 1000 a prace tak 1500-2000.
To tesneni bych hadal ze bude tak 1500 a jinak souhlas pokud nebude potreba pod ventily kupovat nove podlozky.
V těch rozích ventilku to u Z750 slzí celkem často už jsem na tohle léčil dvě a i s vůlema ventilů. Za 3500 to ale nebylo. Než se k ventildeklu dostaneš je to hodina, musíš vyndat domeček termostatu, protože ho nějakej konstruktér narval nad víko. To znamená pak i novou chlad. kapalinu. Sem tam podložka pod hrníček ventilů, nový těsnění, rovnou i svíce, když už je k nim přístup a zase hodina skládání. Mám dojem, že to bylo kolem 5500,-Kč...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 16 | 23.7.2024 v 22:08 JMan |
Nastavení předních tlumičů Kawasaki Z 750R | Dumb | 0 | 29.5.2024 v 08:25 Dumb |
Přední světlo Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 13 | 23.3.2023 v 16:18 Jusef |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |
Baťůžek na naháči Honda CB 600F Hornet, Kawasaki Z 750R | StillFlyingMust | 29 | 15.6.2020 v 17:38 MedWed |