Dnes jsem se byl podívat u kamoša na motorky a zakecal jsem se tam s mechanikem a ten mi řikal že když mam laďák (MIVV GP) a vyndal jsem si DB Killer, že když to budu hodně vytáčet tak si muže nějak poškodit motor.....
Jen by mě zajímali vaše názory co na to říkate je to pravda nebo kecal?
1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Jednoducho povedane, vyfukove plyny doaahuju vacsiu rychlost a tak podtlak pri preplachu (kedy striha saci ventil s vyfukovym) je vacsi takze motor bezi na chudobnu zmes, kedze dodavka paliva (definovana casom otvorenia vstrekovacieho ventilu alebo otvorom hlavnej trysky v karburatore, pripadne hladiou v plavakovej komore pri karburatoroch) je nezmenena.
Chudobna zmes zapricinuje vyssiu teplotu spalovacieho priestoru a hrozi v prvom rade podpalenie vyfukovych/sacich ventilov. Fungovanim na chudobnej zmesi dlhodobo neumerne zvysujeme opotrebenie ventilovych sediel a v extremnych pripadoch moze nastat aj prepalenie piesta.
2 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Naposledy editováno 07.09.2018 20:46:59
2 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Trošku mi vrtá jak výrazné ochuzení směsi je otevřená koncovka ("laděný" výfuk je něco jiného než většina lidí kolem mě dává na motorku) způsobí, když nechám originální sání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Destroyer píše: podpalenie vyfukovych/sacich ventilov
v praxi se nestane vubec nic protoze tlakova ztrata v koncovce je jen cast z celkove ztraty, ta nejvetsi je ve svodech kde plyny expanduji/chladnou a brzdi se o steny kanalu(svodu) - proto se taky vyfuky ladi svodama (prumer, delka) ne koncovkama jo sundat svody to uz by byla jina liga, tam uz je potreba minialne poladit smes ne-li uplne prekonstruovat motor (letecky motory s kratouckymi "vyfuky" byvaj primovstriky atd..) jinak ty ventily a sedla jit do prdele uplne klidne muzou, a rychle
Destroyer píše: ...preto ked sa robi uprava vyfukoveho systemu tak sa upravuje aj palivova mapa, alebo pre karburatorove motory sa dava o 1 stupen vacsia hlavna tryska. Tak isto ako uprava vyfukoveho systemu ovplyvnuje bohatost zmesi aj saci system - samozrejme nie tak vyrazne, ale otvorene skratene sanie vplyv na bohatost zmesi ma - vyssi prietok vzduchu, v pomere ho nasaje viac ako paliva. takze opat o stupen vacsiu hlavnu trysku, alebo upravit palivovu mapu. Tiez pomoze zvysenie hladiny v plavakovej komore, cim sa zvysi hydrostaticky tlak, ale laborovat s tymto je komplikovanejsie ako prevrtat trysku.
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.
Až se to během další diskuse uvede na správnou míru, tak tuto edituju a napíšu, co si o tvém mozkovém myšlení myslím.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Tak tet nevím co mam tet udelat aby nic nehrozilo?
1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Nevím, dál
E: a co na to lambda sonda? A Jan Tleskač?
Naposledy editováno 07.09.2018 23:51:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Destroyer píše: ...preto ked sa robi uprava vyfukoveho systemu tak sa upravuje aj palivova mapa, alebo pre karburatorove motory sa dava o 1 stupen vacsia hlavna tryska. Tak isto ako uprava vyfukoveho systemu ovplyvnuje bohatost zmesi aj saci system - samozrejme nie tak vyrazne, ale otvorene skratene sanie vplyv na bohatost zmesi ma - vyssi prietok vzduchu, v pomere ho nasaje viac ako paliva. takze opat o stupen vacsiu hlavnu trysku, alebo upravit palivovu mapu. Tiez pomoze zvysenie hladiny v plavakovej komore, cim sa zvysi hydrostaticky tlak, ale laborovat s tymto je komplikovanejsie ako prevrtat trysku.
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.
Tohle snad nemyslis vazne? A podpaleni saciho ventilu? To jsem taky trochu nepobral
1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |