Díky za reakce.
Edrig píše: dafikk> Teplý dle tebe strhne víc nečistot!Ale nakonec po jízdě je olej vždy teplý a tak se i usadí v olej.vaně.No a potom se již jako studený jen pustí z kartru ven.Takže jaký rozdíl v teplotě oleje při vypouštění?
Přesně jak píše zde 'soudruh' výše... Každý olej byl jednou teplý a stekl do vany a vzal sebou ty všechny zlovolné částice, nečistoty a mikroby.
Za studena déle teče (což je pouze otázka času) a díky roztažnostem materiálů může bejt výpušťak dost na fest
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
Harry007 píše: sršeň je piča já nevím proč, ale mám pocit, že podle něj se musí dělat všechno úplně obráceně každopádně já měním vždy za tepla... člověk se u toho občas spálí... odšroubuju, jdu si udělat kafe, dám si k němu cigárko, pak dojdu žpět, oklepu poslední kapku a pokračuju
a zkuste si to prakticky kluci... nevím teda jestli jste to někdy dělali... vytři podlahu a nech ten kýbl den ustát... pak s ním nemíchej a vylej to do hajzlu... zůstane bordel na dně... musíš s tím zamíchat... nebo se zeptejte nějaký baby nebo tak něco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
Harry007 píše: HornisGSX> tady je pivovarů... Starobrno, Pegas, Hauskrecht, Líšeňský pivovar a hromada dalších
No dobře, a nějakej pivovar tam teda je?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje - za tepla nebo studena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
SuperSic58 píše: Olej měnim za tepla, po jízdě(volnoběhem se neprohřeje pořádně), nechám tak čtvrt hoďky stát a pak vypustim
přesně tak, motku mám 12 let zahřeju pořádnou jízdou a pak měním. Měním i olej. filtr i kdyz u Dragstara je to trochu opruz - pulka motorky rozdelana - kafe, cigo a neni nic lepsiho nez se hrabat v motorce 3 hodky :).Nechapu menit olej za studena - totalni picovina, proste olej zahrat at se poradne promicha v motoru a vylejt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
FiZzeR píše: No dobře, a nějakej pivovar tam teda je?
a tady se schyluje k národní bitvě.....jen aby to nedopadlo jak v topiku "značka"Vlada píše: a tady se schyluje k národní bitvě.....jen aby to nedopadlo jak v topiku "značka"
Ha! Nutno definovat teploty, za jakých se olej považuje teplý nebo studený! Jinak ztrácí diskuse váhu. A co když bude někdo podvádět a měnit mimo definovaný rozsah?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
Rooks píše: přesně tak, motku mám 12 let zahřeju pořádnou jízdou a pak měním. Měním i olej. filtr i kdyz u Dragstara je to trochu opruz - pulka motorky rozdelana - kafe, cigo a neni nic lepsiho nez se hrabat v motorce 3 hodky :).
Nechapu menit olej za studena - totalni picovina, proste olej zahrat at se poradne promicha v motoru a vylejt.
jj filtr taky pokaždý, jasná věc
FiZzeR píše: No dobře, a nějakej pivovar tam teda je?
HELE, JÁ PIVO NEPIJU, Je mi to u zadku, ale být z Prahy, tak se tak blbě neptám. Vůbec nejlepší je, tedy týká se to vína a ne piva- pražský sklepmistr... Mít ve štatlu toto, tak mlčím, jak hrob.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
SuperSic58 píše: jj filtr taky pokaždý, jasná věc
filtr pokaždý není vůbec nutný. A to nikde. to mi věř.prackarr píše: filtr pokaždý není vůbec nutný. A to nikde. to mi věř.
Je a není, jeho výměnou určitě nic nezkazíš - jednak vypustíš více oleje, takže i nový olej bude hned ze začátku mnohem méně kontaminovaný množství starého, který nikdy nevypustíš úplně. Nutné to samozřejmě není, ale doporučujou to i tribotechnici...a koneckonců i pro ten dobrý pocit mě těch 150Kč nezabije.
Motor u motorky, před výměnou, neohříváte kvuli klikovce a ventilum, tam se uspí minimum, ale spojce a kvalt skříni, tak zůstávají ty zbytky.
Nalevání provádím obráceným způsobem. Naliju nový olej po max. Dvakrát otočím startérem, aby olej natekl kam má. Poklidím nářadí, nasadím fajfky, zkontroluju hladinu, případně doliju a finito. Pro pocit "dobře" odvedené práce zkouknu ještě hladinu po první projížďce.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje - za tepla nebo studena
E:co vzduchem a olejem chlazene motory???? Mam vypustit chladic???
Naposledy editováno 07.09.2018 21:44:12
1100Virago píše: U Yamahy se ti to nestane, tam ti svítí hladinová kontrolka oleje A dá se pomoci trikem jako třeba u zámku na kotouč - že si do spínačky strčíš nějaký lístek jako blbenku, že motorka není připravená k odjezdu.
kdyz mam pod motorkou uriznutej kanystr od kapaliny do ostrikovacu, plnej oleje, tak fakt blbenku nepotrebuju .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje - za tepla nebo studena
radim2 píše: Hapipo: Děláš si PRDEL!!!! Co si to tak vygůůůglit a nebo se podívat na téma které je tady milionkrát! Bóóóže to je materiál!
furt lepsi nez fizl, fizle.2 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje - za tepla nebo studena
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kvilení z budíků za jízdy Zipp Manic | Pitrss23 | 7 | 28.7.2022 v 14:44 Anti |
Problikavaji kontrolky Zipp Manic | Kraken586 | 5 | 28.5.2020 v 23:57 Kraken586 |
Motorka střílí do výfuku a už nejde... Zipp Manic | Kraken586 | 5 | 27.3.2020 v 21:45 Kraken586 |
Stahovák magneta Zipp Manic | Kraken586 | 0 | 14.3.2020 v 20:50 Kraken586 |
Díly na zippa Zipp Manic | Kraken586 | 2 | 21.2.2020 v 05:41 callowsick |