Nejste uplne mimo? 2017 GSX-S750 s najetýma 3800km, s původem ČR a v záruce se prodává za 172tis ještě s možným odpočtem a vy chcete za starý model navíc prašivý dovoz s najeto bůhví koliv, odrbanou 130tis? to je fakt dobrej fór.
Je to normální? Když něco nekupuji, tak se o to nestarám.
http://dfens-cz.com/...daval-skodu-favorit/
Naposledy editováno 07.09.2018 13:22:37
1 reakcí na tento příspěvek Inzerát a chování
ale ted jsem se překonal prodal jsem boty a hodinky ..první zájemce přijel koukl se vzal to a čau. dost mi to udělalo radost
skoro až takovou že jsem chvíli začal uvažovat že bych ty blatníky a plno dílu co mám v garáži dal na inzerci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování
Na druhou stranu, kupoval jsem a majiteli jsem nabídl polovinu peněz napřed jako rezervačku a druhou s motorkou. Odjel jsem s motkou už po první půlce ... Jen jsem se choval normálně a nechtěl žádný slevy a stačilo to. A motorka za to stála.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování
Druhej příklad: prodával sem sadu trojkřídlejch plastovejch voken. Nepoužitý, ale 10 let starý. Cena velmi dobrá bych řek (za všechny 12t), uskladněný v komoře a všechny kličky, kotvy a tyhle chujoviny k tomu. A dlouho nic. Pak volá chlap, že by je vzal ihned, bez ohledu na stav, ale má na to jen deset litrů. Víc prej ne. Samozřejmě sem ho odmítnul a čekám dalších 14 dní a furt nic. Kurva, teď abych zlevnil.... a budu za vola. Nezlevnil sem. A druhej den - volá zas ten týpek, a že prej je veme, ale za desítku. Říkám - budiž. Přijeď si. Druhej den dofrčel, povídá: "ty sou pěkný, beru", vypláz desítku, naházel to na na káru a frčel. Nakonec sem byl rád, že je odvez, páč by to stejně nikdo nechtěl a já byl dodnes bez desítky
Nejvetsi mazec byl ale pan, ktery reagoval na inzerat na bmw 316 e21. Volal ze ma velky zajem, po nejakem dopresneni informaci po telefonu, prisel s nabidkou, ze kdyz mu to dovezeme, tak auto koupi.... Ok, dalsi telefon, domluva, ze posle zalohu ve vysi nakladu na cestu a auto do tydne pristane u nej. Zaloha neprisla, na email nereaguje, telefon nebere....
Ale tohle vsechno nakonec chapu. A nakonec se tim i bavim. Co ale nikdy nepochopim je dotaz "mate to jeste?" Po odpovedi, ze ano uz je jenom ticho.
Dřív cca ještě před osmi až deseti lety, se dala motorka u nás motorka dobře koupit i dobře prodat.Ale teď je to o nervy...svou poslední motorku kterou jsem prodával jsem si nechal s tím, že k ní prostě přikoupím další a že těch 75 tis kč co bych za ni dostal, vlastně oželím, protože bych se s ní nerad loučil.
Ovšem předtím když jsem dal inzerát jsem se nestačil divit, co za blbce na motorkách jezdí a chtělo by si ji koupit.
Začalo to telefonem a obhlídkou, kdy z dodávky vyskákali čtyři chlápci u mě v garáži kam jsem je pozval, začali na mě dělat ramena a chtěli výraznou slevu... když jsem oponoval, že cena je pevná a drobné nedostatky co motorka má jsem sdělil po telefonu, se začali prsit a zkoušeli na mě pouštět hrůzu...čímž mě pobavili
Patrně si mysleli, že leknu což se nestalo takže jsem je poslal domů na zpáteční 260 kilometrovou cestu i s dodávkou kterou si na to půjčili.Když někomu řeknu všechno už po telefonu a on se na místě pozastavuje nad tím, co už věděl dopředu, jde o tupouna od Ignora ne o kupce.
Po dalším zájemci, který měl ještě inzeráty o tom jak otrocká děvka hledá přísného páníčka jsem začal uvažovat že inzerát stáhnu a odmítl jsem se s pánem setkat Následovali dva překupníci a jeden co vybíral mezi třemi motorkami, byl se u mě podívat hned dvakrát a když odjížděl ptal se jetli se může přijet podívat i potřetí kdyby jinde nekoupit...čistokrevný blázen Poslední zájemce který jel na jistotu mi zavolal půl hodiny před příjezdem jestli nevadí, že mu chybí deset tisíc...takže jsem mu doporučil aby si přirození namáčel doma v chladné vodě a ať nikam nejezdí protože mu to neprodám
Naposledy editováno 07.09.2018 17:00:48
Párty byla a povedla se. I jsem chtěl vyrazit na orienťák do Jedovnic, když mi nevyšel v Kromplu, ale jste ho zrušili . Tak zbývá se zrehabilitovat na Bítově
Holt prodej je dnes o nervy.
1 reakcí na tento příspěvek Inzerát a chování
Kdysi dávno, na Aukru, dva muži uzavřeli obchod. Kupující řádně zaplatil a prodejce řádně dodal zboží. Přesto si oba navzájem udělili negativní hodnocení a poté rozezleně vystavili na netu svou korespondenci, která tomu předcházela. Tak jsem ji tehdy stáhl. Zde je (jména a nicky pozměněny):
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Prosím zašlete číslo účtu plus částku na poštovné. Obratem vám převedu peníze.
Pěkný den
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Všechna data máte dole na mailu od AUKRA.
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Máte zaplaceno dle instrukcí.
JINAK VÁS PROSÍM O TROCHU SLUŠNOSTI. Moje hodnocení něco vypovídá o mém
obchodování na AUKRU. Veškerá má komunikace zásadně začíná POZDRAVEM, byť se
Vám moje otázka mohla zdát nesmyslná. Ale jako člověk který hodně cestuje
nemám přístup k domácímu e-mailu, pak volím po vyhrané aukci volbu zaslat
informace o prodejci a tážu se na podmínky platby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aby nedošlo ke zdržení v komunikaci !!!!!!!!!!!!!!!
Pěkný den
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Dobrý den.
Vážený pane Nováku,
až dočtete tento mail do konce, určitě Vás zamrzí, že jste reagoval naštvaně a neoprávněně.Nebudu se ohrazovat ani hodnocením o mně ani mým věkem, což si dovolím tvrdit, že jsem určitě starší a nedovolím si ani Vás poučovat o slušném chování. Jen ta arogance není na místě.
Ano, ne každý má okamžitý přístup k internetu, což je právě můj případ, kdy jsem odpojen od ADSL a komunikuji pouze to nejdůležitější přes dial modem. Toto připojení je pro mne, coby důchodce příliš drahé a tak pouze stáhnutí pošty a omezené komunikace. Vaše výmluva, že nejste na domácím mailu neobstojí již z jednoho důvodu, jak jste zjistil, že jste vyhrál tuto aukci?, ano stačilo se podívat na AUKRO, ale taky pokud by jste se podíval pořádně, bylo tam avízo pro všechny a tady je opis - „Doplněno 2006-04-06 09:54
Jelikož u ukončení této aukce budu mít odpojený internet, jakýkoliv kontakt směřujte na telefon, který se Vám zobrazí při ukončení, pokud tuto aukci vyhrajete. Taktéž uvidíte všechna data k provedení transakce. Děkuji za pochopení.“ Od ostatních jsem dostal smsky.
Tak se nedivte, že můj odkaz byl bez pozdravu a velice stručný, jen ať vše stihnu do minuty. A pokud argumentujete nedostupnou poštou, stačil krátký dovětek o nedostupnosti této pošty při dotazu na technické otázky. Samozřejmě, že mne vždy udiví, když se kupující s několika hvězdičkami táže na data, které mu přijdou od aukra. U novice to dovedu pochopit, ale i ten nový mě kolikrát příjemně překvapil tím že jeho první mail byl o tom, že právě zaplatil….
Mé hodnocení Vaši osoby si nedovoluji ani tady v tomto mailu, ale jak jsem uvedl nahoře, určitě Vás to mrzí, ale ponaučení pro příště, nikdy nereagovat unáhleně.
Hezký den a s pozdravem Jan Dvořák
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Dobrý den,
transakce byla dokončená připsáním peněz na můj účet a odesláním vydraženého předmětu na Vámi udanou adresu.. Zbývá pouze dokončit hodnocení po obdržení balíčku. Hodnocení si dovoluji udělit jako druhý.
Přeji příjemný den a s pozdravem J. Dvořák
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
V tom případě se hodnocení nedočkáte. Nechápu z jakého důvodu máte hodnotit jako druhý !!!!!!!!!!!!!!
Já sem platil jako první vy jste obdržel peníze jako první !!!!!!!!!!
Když už neumíte zdravit, neb výmluva že dail-up připojeni napsání DOBRÝ DEN prodraží mi přijde směšná, tak aspoň dodržujte pravidla slušného obchodu.
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Vážený pane Nováku,
jste hloupý , arogantní a namyšlený hňup. A to Vás oslovuji velice slušně. Pokud jste manažérem, bůh chraň Vaše zaměstnance i Vaše nadřízené. Jste totiž opravdu blb, když si neumíte přečíst základní pravidla hodnocení, kde jasně uvádím, že hodnotím jako prodavající druhý. Kupující po otestování koupeného zboží musí nejprve zhodnotit, zda je se zbožím spokojen a tudíž dává hodnocení jako první. Již Vaše vykřičníky hovoří o tom, že jste arogantní namyšlenec ke komukoliv, pokud s Vámi nesouhlasí. Vaše vynucování mi připomíná přihlouplého a méněcenného kaprála vůči svým vojákům. Doporučil bych Vám navštívit nějakého dobrého psychologa a na nějaký čas vypnout v zaměstnání.
Zřejmě Vám dělá i potíže s komunikaci a ovládáním počítače včetně internetu. Já mám AUKRO pro zábavu a tudíž Vaše hodnocení mi může být u prdele. Ale nemíním Vám narušovat Vaše „ego“ a nebudu Vám dávat záporné hodnocení i když bych mohl.
Dovedu si představit, jak budete reagovat na tento příspěvek, ale doporučil bych, abyste se uklidnil, nedával žádné vykřičníky a po pěti minutách si šel dát panáka. Pak byste si měl dát koule do svěráku a pořádně utáhnout. Nevím co bych měl dál doporučit takovému hňupovi jako jste Vy.
V hluboké úctě Jan Dvořák
p.s.
já jsem byl v obchodě patnáct let a ve styku s druhou stranou dvacet let a nějaký usmrkanec mi chce určovat pravidla slušného chování, přímo k smíchu, takoví méněcenní byli kdysi pomocníci u VB
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Komentář máte dle Vašeho jednání. Ani jednou sem Vás nenazval sprostým slovem. Lidé jako vy pouze dotvářejí atmosféru doby naštěstí dávno minulé.
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování
WildOne píše: Zajímavé téma. Taky dám něco k dobru:
Kdysi dávno, na Aukru, dva muži uzavřeli obchod. Kupující řádně zaplatil a prodejce řádně dodal zboží. Přesto si oba navzájem udělili negativní hodnocení a poté rozezleně vystavili na netu svou korespondenci, která tomu předcházela. Tak jsem ji tehdy stáhl. Zde je (jména a nicky pozměněny):
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Prosím zašlete číslo účtu plus částku na poštovné. Obratem vám převedu peníze.
Pěkný den
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Všechna data máte dole na mailu od AUKRA.
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Máte zaplaceno dle instrukcí.
JINAK VÁS PROSÍM O TROCHU SLUŠNOSTI. Moje hodnocení něco vypovídá o mém
obchodování na AUKRU. Veškerá má komunikace zásadně začíná POZDRAVEM, byť se
Vám moje otázka mohla zdát nesmyslná. Ale jako člověk který hodně cestuje
nemám přístup k domácímu e-mailu, pak volím po vyhrané aukci volbu zaslat
informace o prodejci a tážu se na podmínky platby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aby nedošlo ke zdržení v komunikaci !!!!!!!!!!!!!!!
Pěkný den
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Dobrý den.
Vážený pane Nováku,
až dočtete tento mail do konce, určitě Vás zamrzí, že jste reagoval naštvaně a neoprávněně.Nebudu se ohrazovat ani hodnocením o mně ani mým věkem, což si dovolím tvrdit, že jsem určitě starší a nedovolím si ani Vás poučovat o slušném chování. Jen ta arogance není na místě.
Ano, ne každý má okamžitý přístup k internetu, což je právě můj případ, kdy jsem odpojen od ADSL a komunikuji pouze to nejdůležitější přes dial modem. Toto připojení je pro mne, coby důchodce příliš drahé a tak pouze stáhnutí pošty a omezené komunikace. Vaše výmluva, že nejste na domácím mailu neobstojí již z jednoho důvodu, jak jste zjistil, že jste vyhrál tuto aukci?, ano stačilo se podívat na AUKRO, ale taky pokud by jste se podíval pořádně, bylo tam avízo pro všechny a tady je opis - „Doplněno 2006-04-06 09:54
Jelikož u ukončení této aukce budu mít odpojený internet, jakýkoliv kontakt směřujte na telefon, který se Vám zobrazí při ukončení, pokud tuto aukci vyhrajete. Taktéž uvidíte všechna data k provedení transakce. Děkuji za pochopení.“ Od ostatních jsem dostal smsky.
Tak se nedivte, že můj odkaz byl bez pozdravu a velice stručný, jen ať vše stihnu do minuty. A pokud argumentujete nedostupnou poštou, stačil krátký dovětek o nedostupnosti této pošty při dotazu na technické otázky. Samozřejmě, že mne vždy udiví, když se kupující s několika hvězdičkami táže na data, které mu přijdou od aukra. U novice to dovedu pochopit, ale i ten nový mě kolikrát příjemně překvapil tím že jeho první mail byl o tom, že právě zaplatil….
Mé hodnocení Vaši osoby si nedovoluji ani tady v tomto mailu, ale jak jsem uvedl nahoře, určitě Vás to mrzí, ale ponaučení pro příště, nikdy nereagovat unáhleně.
Hezký den a s pozdravem Jan Dvořák
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Dobrý den,
transakce byla dokončená připsáním peněz na můj účet a odesláním vydraženého předmětu na Vámi udanou adresu.. Zbývá pouze dokončit hodnocení po obdržení balíčku. Hodnocení si dovoluji udělit jako druhý.
Přeji příjemný den a s pozdravem J. Dvořák
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
V tom případě se hodnocení nedočkáte. Nechápu z jakého důvodu máte hodnotit jako druhý !!!!!!!!!!!!!!
Já sem platil jako první vy jste obdržel peníze jako první !!!!!!!!!!
Když už neumíte zdravit, neb výmluva že dail-up připojeni napsání DOBRÝ DEN prodraží mi přijde směšná, tak aspoň dodržujte pravidla slušného obchodu.
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
StamosJohn (prodejce)
Vážený pane Nováku,
jste hloupý , arogantní a namyšlený hňup. A to Vás oslovuji velice slušně. Pokud jste manažérem, bůh chraň Vaše zaměstnance i Vaše nadřízené. Jste totiž opravdu blb, když si neumíte přečíst základní pravidla hodnocení, kde jasně uvádím, že hodnotím jako prodavající druhý. Kupující po otestování koupeného zboží musí nejprve zhodnotit, zda je se zbožím spokojen a tudíž dává hodnocení jako první. Již Vaše vykřičníky hovoří o tom, že jste arogantní namyšlenec ke komukoliv, pokud s Vámi nesouhlasí. Vaše vynucování mi připomíná přihlouplého a méněcenného kaprála vůči svým vojákům. Doporučil bych Vám navštívit nějakého dobrého psychologa a na nějaký čas vypnout v zaměstnání.
Zřejmě Vám dělá i potíže s komunikaci a ovládáním počítače včetně internetu. Já mám AUKRO pro zábavu a tudíž Vaše hodnocení mi může být u prdele. Ale nemíním Vám narušovat Vaše „ego“ a nebudu Vám dávat záporné hodnocení i když bych mohl.
Dovedu si představit, jak budete reagovat na tento příspěvek, ale doporučil bych, abyste se uklidnil, nedával žádné vykřičníky a po pěti minutách si šel dát panáka. Pak byste si měl dát koule do svěráku a pořádně utáhnout. Nevím co bych měl dál doporučit takovému hňupovi jako jste Vy.
V hluboké úctě Jan Dvořák
p.s.
já jsem byl v obchodě patnáct let a ve styku s druhou stranou dvacet let a nějaký usmrkanec mi chce určovat pravidla slušného chování, přímo k smíchu, takoví méněcenní byli kdysi pomocníci u VB
------------------------------------------------------
hejkal (kupující):
Dobrý den,
Komentář máte dle Vašeho jednání. Ani jednou sem Vás nenazval sprostým slovem. Lidé jako vy pouze dotvářejí atmosféru doby naštěstí dávno minulé.
S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager
------------------------------------------------------
lidi jako Jiří Novák tvoří naprosto speciální skupinu lidstva zvanou HNIDOPICH. hrozně rádi se poslouchají a čtou po sobě svoje texty, při čemž se současně plácají po rameni, jak mu to natřeli. často jsou to ajťáci:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování
RUTAN píše: lidi jako Jiří Novák tvoří naprosto speciální skupinu lidstva zvanou HNIDOPICH. hrozně rádi se poslouchají a čtou po sobě svoje texty, při čemž se současně plácají po rameni, jak mu to natřeli. často jsou to ajťáci:)
Von Jirka Novaku bude totiz sam WildOne
1 reakcí na tento příspěvek Inzerát a chování
https://aukro.cz/uzivatel/ferda1954
To bylo tak: Pán dlouho a bez problémů obchodoval na Aukru, až jednou dostal od někoho jeden negativní komentář (asi neprávem). Velice se ho to dotklo a obrátil se na zákaznický servis Aukra s požadavkem na zjednání nápravy. Toho se samozřejmě nedočkal, a tak se rozhodl, že se krutě pomstí. Během jednoho dne, než ho stihli zablokovat, vydražil několik stovek aukcí a chudákům prodejcům napsal, že obchod se nekoná, že zmařená aukce je součástí jeho protestu a ať mu jen dají negativní hodnocení a zažádají si na Aukru o vrácení poplatků a provizí (což Aukro v případě neuskutečnění obchodu musí). Tak připravil Aukro o část příjmů za ten den, což byl i jeho cíl.
P.S. Ten pitomec si nejspíš neuvědomil, že vydražení internetové aukce má právní validitu jako uzavření kupní smlouvy. Poškození prodejci po něm klidně mohli vymáhat zaplacení všeho, co vydražil.
Lad22 píše: Na slevy nehraju. Jednám na férovku tím, že u zboží i práce říkám cenu, kterou myslím vážně. Klidně i zákazníkům říkám na rovinu, kolik mě stojí materiál a kolik si na nich vydělám prací pro sebe. To samé beru i při prodeji věcí na inzerát, vždyť je to zase jen jiná forma obchodu. Na férovku řeknu cenu, kterou myslím vážně a jakékoliv smlouvání a handrkování mi rozsvicuje červený majáček, že druhá strana ani do budoucna nebude hrát fér.
vyrazil jsem jednou na burzu prodat nějaké přebytky a zbytky. Lidi co tam lezou jsou opravdu jen ultravychcaní, nebo socky. Pokud jim člověk hned nevyhoví s cenou jsou sprostí a arogantní. Chudáci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování
Gahan37 píše: MedWed> Asi je, ale já když přijdu k motorce, o kterou mam zájem tak si projdu nabídku daného modelu, srovnám stav, výbavu a koupím stylem prijedu, zaplatím a odjedu....tyhle hry o slevy mě přijdou trapný....když jdou dotyční slevomati do obchodu asi nic z toho nepouzijí...
by ses divil, já když sem kupoval ledničku tak sem si o lepší cenu v kamenem obchodě řekl a dostal jsem ju