Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Ale víš, že ty - protože nemáš automat, což znamená, že si ještě pořád potřebuješ dokazovat, že umíš řadit - nikdy nemůžeš být předseda...
Kdežto já už budu příští rok zralá osobnost a nebudu si muset s automatem dokazovat vůbec, ale vůbec nic...
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
darkWolf_pr píše: To je řepa, jak všeci zapalujou na tydle motorky, jako nezaujatý pozorovatel z toho chcípám smíchy. Mno, mám skoro 30 let starou Reverku a NX bych jako nový klidně bral, kdybych na to měl, jelikož nemám, tak si musím vystačit se skoro veteránem.
Vyměnit Reverku za Dominátora? To si asi s tím stářím zase tolik nepomůžeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: Yura, JoskaH> Uff, to to ale trvalo. Konečně NC-čkáři, kteří to mají na háku
...no...to jsou dva...to je tak statisícina promile...ale aspoň něco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
fockewulf píše: ...no...to jsou dva...to je tak statisícina promile...ale aspoň něco
Já bych to zas tak nepřeceňoval.. Myslím že na netu se pohybuje menšina majitelů.. V mém okolí jsou dva, ani jeden z nich neřeší internetový tlachárny a prostě jezdí tak, jak jim to vyhovuje..
Letos v Rumunsku jsem v severních Karpatech potkal partu Slováků, pestrá směsice strojů od KTM přes starou Afriku až po NC v automatu, majitel NCčka měl 75 let a s ostatníma si v pohodě užíval 500 km trasy denně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jura_Penta píše: 700 rada byl asi jen pokus, jestli se to chytne
Ahoj, dalo by se to tak říct; tou řadou 700 s kubaturou 670 ccm celý ten "nový koncept" začínal a motor v NC 700 a jeho odvozeninách vycházel z 4 válcového motoru tehdejšího 1.3 litrového Jazzu. Jednoduchou mechanickou restrikcí v sání byl pro Evropu nastaven výkon na 35 kW, aby k tomu stačil ŘP skupiny A2.
Po příchodu CB 500X/F a CBR 500R s výkonem do 35 kW pak u aktuální 750 řady s objemem 745 ccm (převrtáno ze 73 na 77 mm) už rezignovali na ten limit 35 kW a NC 750 má tuším 55 koní.
Pokud se bavime jen o NC, tak jedina rozumna z teto rady je prave 750X. Zbytek nema logiku.
Na X-ko (rádoby enduro) se relativně dobře poskládá i člověk s výškou přes 190 cm a může na tom jet s trupem ve zcela svislé poloze. Nižší S-ko (naháč) má trochu jiný trojúhelník řídítka-sedák-stupačky a trup jezdce je mírně předkloněn dopředu. Když jsem si zkoušel S a X, tak mi S-ko sedlo za jízdy líp, protože jde ještě o trochu líp do zatáček. Respektive člověk se v utažených zatáčkách cítí s tím víc zatíženým předkem bezpečněji. A do noty možná hrálo i to, že S je o 15 tisíc levnější než X.
750S mi prijde zbytecna, kdyz mate nastupce Horneta v 500 i 650 ccm verzich.
Každý člověk to má nastavený jinak, takže třeba já jsem nástupce Horneta vyřadil ze hry. Chtěl jsem právě to NC kvůli dlouhozdvihovýmu motoru a uzamykatelnýmu odkládacímu prostoru místo nádrže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Na internetové diskuze sere pes, ty by měly končit zavřením prohlížeče...jestli to někdo přenáší i do reálného světa, tak má asi dost problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
fockewulf píše: Na internetové diskuze sere pes, ty by měly končit zavřením prohlížeče...jestli to někdo přenáší i do reálného světa, tak má asi dost problém
Co je problém na tom, když se v diskuzi pokračuje někde na srazu nad pivem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 14.08.2018 14:01:13
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: Po příchodu CB 500X/F a CBR 500R s výkonem do 35 kW pak u aktuální 750 řady s objemem 745 ccm (převrtáno ze 73 na 77 mm) už rezignovali na ten limit 35 kW a NC 750 má tuším 55 koníže.
Máš nějaké statistiky, jak moc se překročení limitu 35 kW podepsalo na prodejích? Podle mě byl dobrý tah vyrobit motorku cílenou na začátečníka s malým A do 35 kW. Ale je možné, že jak NC-čka postupně zdražila, tak by tahle skupina nováčků stejně šla dolů.
Anti píše: No co,zase jsem se dověděl že NC je nej...Pak se diví že se do nich někdo naváží...
Tak u recenze od mladého kluka s čerstvým řidičákem, pro kterého to je první motorka, se snad ani nic jiného očekávat nedá, ne?
Naposledy editováno 22.08.2018 09:02:17
3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 11.09.2018 17:13:30
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
_zdenda_ píše: gugo> víc jak 160km/h se v sedě s otevřenou helmou nedá, musím trošku "zalehnout" jinak to trochu tahá za helmu a fouká kolem moc do uší :-/
Jsem zapomel ze jsi moc narostlej ja jsem za seriovym plexi schovanej a pri 180 sedim rovne a nefouka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: _zdenda_> já jen že jsem se s tím osobně už taky setkal a odborníci tady říkali že to bylo tím spodním válečkem. Ale možná to byla náhoda
nebyla ... proste magura je sracka a uzivatele se deli na ty ktere to potka zhruba okolo 30 tkm a na ty ktere to potka o neco pozdeji.
.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: nebyla ... proste magura je sracka a uzivatele se deli na ty ktere to potka zhruba okolo 30 tkm a na ty ktere to potka o neco pozdeji.
.
Však motor je stejně ve 30k těsně před smrtí, tak k čemu by to mělo vydržet déle?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |