1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jak jsem dneska na firme rikal Michalovi, to je ta mrte kratka prevodovka, s ni ta MT10 utika, jak kdyby motorka mela 200K.
El. podvozek jsem zkousel jen na brambore rr 2016 a bylo to taky moc dobry. Jel jsem pomerne po rozbitych okreskach a normalne s tim slo jet solidni palbu, jak to paradne zehlilo. Udajne i na okruhu moc dobry....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> Zajimavy postrehy.
Jak jsem dneska na firme rikal Michalovi, to je ta mrte kratka prevodovka, s ni ta MT10 utika, jak kdyby motorka mela 200K.
El. podvozek jsem zkousel jen na brambore rr 2016 a bylo to taky moc dobry. Jel jsem pomerne po rozbitych okreskach a normalne s tim slo jet solidni palbu, jak to paradne zehlilo. Udajne i na okruhu moc dobry....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Prodame motorky, nakoupime poradny kola (stoji to 70K) a budem pekne slapat na hrebeny hor a nasledne davat downhilly.
Taky by to melo neco do sebe a huba se pri tom taky necha dobre rozbit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Naposledy editováno 01.08.2018 11:58:25
SLEEPER píše: matt> Ja si zase v SO vyzkousel elektricky mountain bike a tez spokojenost.
Prodame motorky, nakoupime poradny kola (stoji to 70K) a budem pekne slapat na hrebeny hor a nasledne davat downhilly.
Taky by to melo neco do sebe a huba se pri tom taky necha dobre rozbit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> Ja si zase v SO vyzkousel elektricky mountain bike a tez spokojenost.
Prodame motorky, nakoupime poradny kola (stoji to 70K) a budem pekne slapat na hrebeny hor a nasledne davat downhilly.
Taky by to melo neco do sebe a huba se pri tom taky necha dobre rozbit.
Za 70 bude nejaky osizeny, za to je sotva dobry celopero bez motoru. A pry je porad lepsi jezdit z kopce na kole bez motoru, na ebiku je asi 10 kilo navic a spis je sranda s tim jezdit palbu do kopce. Nicmene ja na tom nejel.
Myslim ze to dost pomaha i jizde na motorce, letos mam najeto na kole mnohem vic a na motce skoro nic, ale kdyz sednu na moto vubec necitim potrebu se rozjezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Michalll píše: matt> Na mě v sobotu MT-10 s elektronickým podvozkem nezbyla, tak nemůžu posoudit taký je rozdíl oproti klasickému podvozku. S elektronickým podvozkem jsem jel jen s bmw s1000xr a to jelo stále jak po německé dálnici ikdyž cesta byla dost rozbitá. Na té mojí MT10 s klasickým podvozkem tak co mě vadí tak to je spíš nemožnost vypnout ABS bez vypnutí trakce. Když je např. zvlněný asfalt před křižovatkou, tak už mi kolikrát ABS postilo brzdy, ale toto by nejspíš elektronický podvozek nevyřešil.
jela se tahle trasa, jako na zx10r by to bylo utrpení a ani na MT09 ani na té MT10 to nebyla žádná slast, ale ta 10ka to žehlina o dost líp, ale taky to mohlo být tím, že jsem si mnohem víc užival jízdu
hele a to má i jiné budíky oproti te SP? viď
a pojistkou to nejde vypnout
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: A vubec, kdo jde na GP zafandit Lorenzovi?
komu??si upad3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: komu??si upad
Opakovaně Ale stále mu to nepomáhá... nesecvaklo to...Brno je ŽLUTÝ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: Opakovaně Ale stále mu to nepomáhá... nesecvaklo to...Brno je ŽLUTÝ
a myslís, že dostane rozum1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: a myslís, že dostane rozum
Ja myslim. To se ví Ale on a rozum...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: Ja myslim. To se ví Ale on a rozum...
Co nozka dela ? V techdle vedrech si to musis uzivat co ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Pondělní kontrolni RTG potvrdilo, ze to srusta jak ma Ted vydrzet ještě 3 týdny!
Naposledy editováno 01.08.2018 19:01:59
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Stev píše: Za 70 bude nejaky osizeny, za to je sotva dobry celopero bez motoru. A pry je porad lepsi jezdit z kopce na kole bez motoru, na ebiku je asi 10 kilo navic a spis je sranda s tim jezdit palbu do kopce. Nicmene ja na tom nejel.
Myslim ze to dost pomaha i jizde na motorce, letos mam najeto na kole mnohem vic a na motce skoro nic, ale kdyz sednu na moto vubec necitim potrebu se rozjezdit.
Vybava byla sice deore, ale kazety a retez XT, vidle 110mm atp. Hnotnost 22Kg, ktera pri jezde (i na zada, na predni) nesla poznat, ale je pravda, ze z prudkeho kopce na brzdach ano.
Kazdopadne se mi to fakt libilo, do hor super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: komu??si upad
Vubec ne, naopak, je to genius v priprave stroje a robotiky bezchybny jezdec. Brno vyhraje.
Hančaa píše: Ozzy_> Hraju si doma na schovku... zatim mi prochází home office. I kdyz v tom panelaku to neni moc výhra... Ta plastova sadra ale asi podstatne lepe dycha, protoze jsem to cekala horší.
Pondělní kontrolni RTG potvrdilo, ze to srusta jak ma Ted vydrzet ještě 3 týdny!
To je dobra zprava, tzn., ze na moje narozky uz budes jako lanka.
Sonicek píše: Michalll> TCS je do běžného provozu skoro na prd, to by jsi musel lítat nějakej úsek tam a z5, aby jsi pocítil, že Ti to tam zasahuje. Já na své FZ1 (cca.160koní) lítám svůj úsek dost na krev, dvojka v 12tis/ot. a tahám a tahám a neměl jsem pocit, že by to mělo snahu utrhnout kolo. A na štěrku apod, Ti to stejně nepomůže. resp., chtěl jsem říct, že to klidně všechno můžeš vypnout a trandit jak se Ti zachce Jinak ABS asi dobrý, ale hrabe Ti do toho až jsi na limitu brzdění nebo na špatném povrchu.
Na kluzkem povrchu DTC pracuje i v provozu, nekolikrat nechte odzkouseno.
Jen u Michala, podle toho co rika, to nejak divne (ne)pracuje.
Sonicek píše: Michalll> To si právě myslím taky, že v první části kdy to pracuje pouze signalizuje, že asi něco děje, ale v podstatě to jen svítí a nic. Teď jsem byl jezdit v Mýtě, bylo horko, cestovně sportnovní gumy Rosso 3, a to jsem kolikrát dal full gas na výjezdu na 1ku nebo 2ku a nikdy jsem neměl pocit,že by šlo kolo bokem. Jednou mě to pořádně nakopalo, ale to byla nová a studená pneu, už jsem myslel, že si lehnu ale ustál jsem to Myslím, že je to dobrá věc, ale v provozu Ti asi moc nepomůže, třeba za děště to má asi svoje opodstatnění.
Na nejezdu na cilovku bacha, rado se tam pada. Sice v ne uplne velke rychlosti, ale hasa ti pekne pocucha zada i motorku.
Hančaa píše: Ozzy_> Hraju si doma na schovku... zatim mi prochází home office. I kdyz v tom panelaku to neni moc výhra... Ta plastova sadra ale asi podstatne lepe dycha, protoze jsem to cekala horší.
Pondělní kontrolni RTG potvrdilo, ze to srusta jak ma Ted vydrzet ještě 3 týdny!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35973 | Dnes v 06:33 doucha |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |