Naposledy editováno 25.10.2017 23:11:56
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
https://www.myenduro...ovni-plexi-crf1000l/
http://puig.tv/uploa...aerodinamyc-test.pdf
Jestli umíš englejsky:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-crf1000l-airflow-management.1159888/page-9#post-32429158
Někteří tam řeší mouchy, ale hlavní problém Afriky jsou vlny vzduchu do helmy: buffeting. Jeden dvoumetrový týpek je tam právě s vysokým PUIGem spokojený.
Taky se hodně probírají deflektory nahoru na plexi.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
http://www.ebay.com/...tation-/112325411795
mam 196cm a riesim to plexi tiez. Skusal som za jazdy aj kolko ide vzduchu cez tie vidly. Nemam pocit, ze by to malo vplyv az na helmu.... pokial su medzery medzi kapotazou a plexi ako aj diera v plexi, nenastava asi take sanie cez vidly hore... mne skor vadi, ze to plexi je uzke... zisli by sa bocne deflektory... a teda naozaj vysoke plexi. rozmyslam nad Givi, vyzera, ze je najvyssie. S tym nemate niekto skusenost?
Jano
vyřešeno viz deník
Naposledy editováno 09.06.2018 14:52:12
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
Naposledy editováno 30.07.2018 21:14:16
2 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence
Naposledy editováno 02.08.2018 14:22:02
Africu nemám, zatím.... ale chci ji. A o tomto problému jsem lecos zjišťoval a než koupit a být nasraný, to radši napřed testovat. Mám 195cm.
Měl jsem na den půjčenou verzi Adventure Sports, čekal jsem potíže s turbulencema, ale k mému překvapení se nedostavily. Teda do doby, než jsem sundal tankvak z nádrže, který tím pádem problémy eliminoval ( byl tam Shade E16P).
Když jsem jel bez něj, tak to byla katastrofa. Stačilo ale zkusit zakrýt rukou trochu díru mezi vidlama a nádrží a bylo to výrazně lepší.
Druhá zkušenost s klasickou verzí motorky. Byl jsem na ní tři dny v SK. Čekal jsem co bude a hrůza od začátku (nádrž bez tankvaku). V podstatě od 90km/h začíná za řídítky diskomfort, který byl u mne na maximu už při 110km/h. Přemýšlel jsem, jak dlouho to vydržím, než mne začne bolet hlava. Pokud jsem to chtěl přežít, musel jsem měnit pozici a naklánět se notně k plégu.
Druhý den před startem jsem vzal lehkou mikinu, rukávama to přivázal co nejblíž k heftům, aby zakryla tu díru, uprostřed to jistila navigace na řídítkách. Rozsahy řídítek byly tam kde měly být a já si konečně užil to, o čem tu mluví ostatní. Perfektní svezní, které mne neskutečně bavilo. Turbulence nikde. Můj "deflektor" byl v klidu, nevlál, neplandal.
A ještě k plexi. Bike měl vyšší origo plégo, přišlo mi stejné jako u Adventure Sports.
Překvapilo mne, že mi stačilo, vzhledem k mé výšce. Při 130km/h jen se sluneční clonou a v pohodě.
Takže ten plastový deflektor, co je tady někde hozený kousek zpět, musí fungovat 1A.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |