1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Kamos ma dneska vecer se svou byvalou laskou, pro ni je to i tak trochu takova mala rozlucka se svobodou. Prozila si s nim 2 roky krusneho obdobi, samozrejme zna jeho kladne stranky, ale predevsim ty zaporne. Pres to vsechno ho ma mozna jeste trochu rada, ale bude se vdavat.
Co mu teda poradite, aby si to vsechno rozmyslela a svatbu zrusila?
Ted jsem na vas zvedavej, chytrolini.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: sou to různé tratě, takže to moc srovnávat nejde -třeba ti víc sedí brno
Podle sucheho casu tomu tak neni
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Edit: A nedekuj, za dobrou radu dostanu 500 korun
Naposledy editováno 20.07.2018 11:28:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Nojo, budu hodnej, dam ji pusinku na celicko a popreju ji stastnej zivto.
e: Kamos to udela.
Naposledy editováno 20.07.2018 11:53:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jj
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme
Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.
Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.
Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ozzy_ píše: ale co tady kluci nalaborujou na brzdach, to uprimne nechapu
Taky by me nenapadlo, ze bawo v serii nebrzdi a udajne ma tento problem s propadajici packou i panigale...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Taky by me nenapadlo, ze bawo v serii nebrzdi a udajne ma tento problem s propadajici packou i panigale...
Zajímavé ale je, že sériová pumpa z bawa mi na farosovi chodila bez nejmenších problemu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jeste jedna vec, co jsem vypozoroval u mtb, ale muzes to zkusit i tady - kdyz pri montáži kola odltlacis desky abys dal volne kotouče do trmenu a nasledne zapumpujes - je na pacce vule vetsi, nez kdyz desky rozahnes jen cca na tlousku kotouče (nebo o malinko min) a brzdice na kotouc nasunes silou.
SLEEPER píše: OT dotaz spis pro baby.
Kamos ma dneska vecer se svou byvalou laskou, pro ni je to i tak trochu takova mala rozlucka se svobodou. Prozila si s nim 2 roky krusneho obdobi, samozrejme zna jeho kladne stranky, ale predevsim ty zaporne. Pres to vsechno ho ma mozna jeste trochu rada, ale bude se vdavat.
Co mu teda poradite, aby si to vsechno rozmyslela a svatbu zrusila?
Ted jsem na vas zvedavej, chytrolini.
psenap píše: Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.
Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.
Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.
super - že máš další pokrok
jak to doopravy funguje zjištíš až na tom okruhu, tak bylo by to super, kdyby to byla oprava za 800 a neza kotouče
"Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit." to může být klidně on.. jak se zahřejí zvlní se
divné je to odstavení. po jízdě na okruhu to bych to rad vyzkoušel co to přesně děla..
ale super rozborka, zas sem chytřejší
assassin píše: Napada me jen ze se teplotní roztažností změní vule a pistky se nasledne vrací snadněji/více nez za studena. Kdyz je nebudes čistit a nechas je zatuhnout tak ten jev omezis :)
Jeste jedna vec, co jsem vypozoroval u mtb, ale muzes to zkusit i tady - kdyz pri montáži kola odltlacis desky abys dal volne kotouče do trmenu a nasledne zapumpujes - je na pacce vule vetsi, nez kdyz desky rozahnes jen cca na tlousku kotouče (nebo o malinko min) a brzdice na kotouc nasunes silou.
Ona ta brzdovka je jen pro jistotu, protože tady je zřejmě viník něco jiného... viz co píše Assassin. Je pravda, že se to víc objevilo poté co jsem brzdy s pečlivostí sobě vlastní vyčistil.
No, vzhledem k tomu, že jsem je měl sundané snad 10x a prolil 1l brzdovky, tak už dlouho je nechci vidět a snad se mě je podaří brzy zašpinit
Mě na tom překvapuje jen to, že minulej rok se mě páčka nikdy nepropadla při jen mírně pomalejších časech, proto pořád hledám čím to může být... třmen už ne (není co), pumpa taky ne, už jedině desky nebo kotouče. Ale já na to přijdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35972 | Včera v 23:24 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |