1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
kerut píše: assassin> jasne, ja jen moc nechapu to lamani kola "pod sebe", jako na design ? Stev psal predpokladam o nejakym singletracku (psal utazeny zatacky) tam to jeste chapu, ale jinak obecne je prece logicky vyhodnejsi mit kolo vic rovne k asfaltu a sebe vic vedle nej nez naopak.. tu nohu z hora kolem/pres ram strcim nejak vzdycky ale nedovedu si moc predstavit jak naopak strkas tu dolni nohu nekam pod kolo, to je anatomicky defakto nemozny, nemluve o tom ze tak jako tak musis pri takove technice davno skrtat pedalem o zem..
ad kolo, ano tyka se to jizdy v terenu, po silnici jsem toho moc nenajezdil. ale kdyz nad tim tak premyslim, tak jsem si ani u silnicaru nevsiml, ze by vysedali pod kolo.. jako na motorce... ani jedno moje kolo nema horni ramovou trubku tak aby noze vadila. pedaly jsou samo natocene tak, ze ten smerem do zatacky mas nahore a ten ven ze zatacky dole a v nem je vaha - nize teziste. koukni treba na bikros, nebo 4X... silnicari jezdit neumej :D
joa kdyz to tak ctu - nevim, jestli si to spatne nepochopil, nohu nestrkas pod kolo, ale skladas kolo pod sebe.
tohle je prehnany :
a treba na tom supermotardu se tak jezdi i po asfaltu...
Naposledy editováno 08.05.2018 22:56:22
ten motard/MX ma ale motor kterej bezi furt i kdyz na motorce udelas treba stojku, to je jina, pak si to muzes skladat jak a kam se ti zlibi.. .. a jj, souhlas, silnicari jsou uplne divny, myslim ze jsi na "ziletce" urcite nekdy sedel a vis jak se to chova, vratky na vsechyn strany, navic cim rychlejs s tim jedes tim stejne to zadnou velkou stabilitu nenabira protoze kola jsou lehky jak z papiru, v osmdesati uz se to klepe jak skodovka na dalnici.. ..to moje je takovej hybrid, minivecka brzdej, 30ky jsou stabilnejsi, pevny je to jak bike a po silnici/asfaltu s tim zas az tak moc nenejezdim,.. ale zas ze bych jezdil zatackama/singletrackem jen proto abych furt zatacel sem a tam, to to radsi vezmu na brzdach, vedle lesem, kolmo, nejkratsi cestou
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
ja jezdil na kole jak na moto a pak mi kamarad co jezdi docela slusne na kole poradil to skladani kola pod sebe a je to o dost lepsi...
silnicek jsem par zkousel, nejvyssi modely cannondale a pinarelo... spis jen tak ze zvedavosti, proc ta vec stoji ctvrt mice... a nevim, nezaujalo me to... navic jsem musel opatrne, byl jsem obvykle pres vahovy limit kol (full karbon vcetne naboje, dratu atd)
ale bracha jezdi dost a silnicku si poridil, aby byl pomalejsi, protoze na silnicare porad cekal :D predtim jezdil na lehokole...
prujezd singltreku kolmo lesem vedle muzem zkusit - taham uz par lidi tady z fora u nas na radar trail, ten by mohl proverit
ty vahovy limity uz jsem Ti rikal, oni se tim chranej ale jsou to vesmes kecy,.. koukni jak Martin Aston, nebo Brumoti skacou s karbonovejma kolama pres vselijaky skruze, palety, lavicky a kanaly..
-jj, to bychom nekdy mohli, po 2.6 bych mel mit i cas a snad do ty doby dodelam osky (ale jako muzu tam nouzove dat i ty puvodni stary.. on to zasadni rozdil nebude..) na trailu me rozprasite urcite, ja se dolu vic bojim nez ne.. ale jen tak pro zabavu, proc ne
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
videa lidi co umi nejsou dukaz niceho... za prve, umi. za druhe, na to video mohlo padnout 5 ramu, za treti, vazi tretinu toho co ja
radar trail jsem zatim sjel celej jen jednou, posledni dobou dve, tri sekce nesu :D
Pokud jsi od lonska zahadne nepribral +50%, tak kecas.. a ta kola i tu stovku uvezou, ramy ani nemluve
....ou, tak to zni vylozene motivacne no uvidim,.. kdyztak si to alespon vybehnu v opacnym smeru, to bych dat mohl
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
porad se motam kolem 100kg... mam tezky kosti ... no dobre, tretinu jsem prehnal, ale skoro na polovine profici budou...
ad trail, proc ne, mam i naky kola navic, muzem to vzit jako studium rozdilu, velikosti ramu, pouzitejch materialu, prumeru kol a stylu jizdy - vysedani na jednu nebo druhou stranu :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
hele mozna kolumbijsky vrchari maj kolem 60kg,.. Sagan ma +- to samy co ja (kolem 70), a treba Greipl nebo Eisel musej mit tutove k 80kg, vzdyt jsou mezi nima v pelotonu jak obri ..spocti si BMI, budes max na horni strane prumeru.. bud v klidu
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
ale byly tam tyhle kola: lightweight.info/de/de/fernweg (asi ne konkretne tenhle model) a koukam ze limit maj 100kg... takze ok
Naposledy editováno 09.05.2018 09:33:54
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Countersteering"....velmi nepochopená věc, kterou velmi často a úspěšně odnaučujeme...
Bože kdy konečně prozřou....a pochopí, že je to skvělá věc na rychlou změnu směru při řízení......ale hodně nebezpečná věc při průjezdu zatáčkou...!!!!
Jinak dnešek paráda parádní! - protože všichni už ví, co potřebují k řízení....plynulé jízdě....zábávné jízdě a bezpečné jízdě!!
........ kontrařízení to fakt není!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdo uhodne autora ?
Naposledy editováno 23.05.2018 10:17:17
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: vybouřená_mrkev> nemám nic proti tomu, já jen zvyšuju náklon Jen mě prostě překvapilo, že to beru stupačkou a slider je netknutej, toť vše Snažím se každým dnem zdokonalovat a vidím neustále borce, kteří tahají koleno po zemi a motorka je pomalu rovná, tak mě překvapilo, že já tam to koleno netahám, ale tahám tam stupačku
Není to tím, že čím víc je vysednutý, tím menší náklon motorky je potřeba pro stejný poloměr zatočení...
Někde jsem četl, pokud si to dobře pamatuju, že čím je vyšší hmotnost jezdce, tím je méně potřeba vysedávat do zatáčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
vybouřená_mrkev píše: Navíc netaháš slidery po zemi abys byl za borce, ale abys nemusel čumět na zem, jak moc máš naklopeno a kolik můžeš ještě náklonu.
Whiefull> vsak se koukni na tu gymnastiku co na tom predvadi treba dani pedrosa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
kerut píše:
Whiefull> vsak se koukni na tu gymnastiku co na tom predvadi treba dani pedrosa
nojo, ale s takovým se běžnej smrtelník na běžný silnici nemůže porovnávat, to neni jiná liga, to je snad i jinej sport...
Jinak - pánové - při tom nácviku bacha! Nevim jak kde po republice, ale u nás na jihu Čech je to teď v zatáčkách pěkně o hubu. Po těch přívalákách za poslední tři týdny si dlouho nepamatuju, aby bylo na silnici takovýho naplavenýho bordelu, co je teď. Takže tam, kde jste nejeli ten den už jednou, tak hodně opatrně a kam nevidíte, tam se neserte. Štěrk po zimě je hnus, ale blátíčko a píseček splavenej z pole je ještě horší, a ani to není moc vidět. A člověk netuší, v který zatáčce mezi poli či v lese to potká... Já si teď o víkendu párkrát zatančil a moc dobře mi z toho nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
charlie.vtx1800 píše: nojo, ale s takovým se běžnej smrtelník na běžný silnici nemůže porovnávat, to neni jiná liga, to je snad i jinej sport...
Jinak - pánové - při tom nácviku bacha! Nevim jak kde po republice, ale u nás na jihu Čech je to teď v zatáčkách pěkně o hubu. Po těch přívalákách za poslední tři týdny si dlouho nepamatuju, aby bylo na silnici takovýho naplavenýho bordelu, co je teď. Takže tam, kde jste nejeli ten den už jednou, tak hodně opatrně a kam nevidíte, tam se neserte . Štěrk po zimě je hnus, ale blátíčko a píseček splavenej z pole je ještě horší, a ani to není moc vidět. A člověk netuší, v který zatáčce mezi poli či v lese to potká... Já si teď o víkendu párkrát zatančil a moc dobře mi z toho nebylo.
To je snad základní pravidlo přežití v provozu který platí vždy a všude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
stráťa píše: To je snad základní pravidlo přežití v provozu který platí vždy a všude.
Buď realista - opravdu KAŽDOU zatáčku projíždíš tak, aby tě v ní či těsně za ní nikdy nic (písek, štěrk, bahno, past na mamuta, vylitá nafta, stojící traktor, srnec ze stoky, auto v protisměru...) nepřekvapilo a měl jsi to vždy na 100% pod kontrolou? No já nejsem Mirek Dušín a tak přiznávám, že ne, to bych si to moc neužil jet pomalu krokem. U mě je to vždycky o posouzení příjatelný míry rizika. Nejsem bezmozek, neženu to snad do krajnosti, ale to riziko tam prostě bývá - a jsem si jej vědom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
charlie.vtx1800 píše: Buď realista - opravdu KAŽDOU zatáčku projíždíš tak, aby tě v ní či těsně za ní nikdy nic (písek, štěrk, bahno, past na mamuta, vylitá nafta, stojící traktor, srnec ze stoky, auto v protisměru...) nepřekvapilo a měl jsi to vždy na 100% pod kontrolou? No já nejsem Mirek Dušín a tak přiznávám, že ne, to bych si to moc neužil jet pomalu krokem. U mě je to vždycky o posouzení příjatelný míry rizika. Nejsem bezmozek, neženu to snad do krajnosti, ale to riziko tam prostě bývá - a jsem si jej vědom.
imho je to spis o tom jet tak, abys (pokud to neni fatalni prekazka typu kamion nastorc) byl schopen aspon nejak zareagovat - zpomalit, zmenit stopu, jit do stupacek atd ... obvykle to bohate staci
na to aby clovek vzdycky zastavil to bys fakt jel krokem ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Veverčák píše: imho je to spis o tom jet tak, abys (pokud to neni fatalni prekazka typu kamion nastorc) byl schopen aspon nejak zareagovat - zpomalit, zmenit stopu, jit do stupacek atd ... obvykle to bohate staci
na to aby clovek vzdycky zastavil to bys fakt jel krokem ..
jj, tak to myslím. Akorát že teď po těch průtržích u nás to je fakt blbý, toho naplavenýho bordelu je tolik, že si vartuju každou zatáčku, většinou přecijen člověk jezdí tak, že nepředpokládá centimetr písku přes celej svuj pruh. Mezi poli kukuřice splavená hlína, v lese splavený jehličí - zatim jsem to takhle hnusný ještě nezažil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |