http://www.motocicli...roblema-motore-70057
Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17
1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
muzes tu uvahu rozsirit o italskou hondu... atd atd..
Naposledy editováno 14.06.2018 23:45:31
1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Pokud je tedy veřejným tajemstvím, že motor dělá Loncin a většina ostatních komponent je z cenově optimalizovaných krajin, jako je Indie, tak s tou cenovkou je to podvod. Nemám problém s podobně velkou Hondou NC, která je za lidových 200k.U Japonců věřím, že si dodavatelskou kvalitu opravdu hlídají, nebo se o to alespoň snaží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
ono nejde ani tak o to kde se to vyrobilo, ale kdo a jak to vyvinul. kdyby to byla splacanina postavena na kopii stareho japonskeho motoru a bmw by si na to jen lepilo nalepku - chapu srovnani s jawou.
Jasne, japonci si ohlidaji kvalitu od dodavatelu, ale u BMW to neumi :D tak se podivej na svolavacky a problemy japonskejch vyrobcu... treba na problemy nove afriky....
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
udinar píše: No vidíte a nad čínskou Jawou ohrnujete nos a on zatím BMW taky To je překvápko a to to ještě stojí fakt ranec
jj je to taky jen cina s prelepenym znackem, mohl bys mi rict kterou cinskou motorku bmw takhle rebranduje? ja si to GS za pulku s jinou znackou rad koupim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Když se podívám na motor té GS 850, tak jediný německý díl je asi víko s nápisem BMW, zbytek jsou hrubé odlitky postříkané černou barvou.
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Tyhle tragedi co vracej gumy protoze tam neni jejich modla made in germany jsou vtipny
Videl jsi nekdy jak probiha kontrola kvality? Rework dilu?
Japonskej inzenyr je pro tebe neco svatyho co? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Kohlstein píše: assassin> Tyhle plus mínus osmistovky jsem moc nestudoval, ale např. indická GS 310 mě připadne, co se týká provedení, jako zbytečně těžká změť poohýbaných jeklů, plocháčů a humpoláckých odlitků. Opět, za ty prachy je to podvod.
Když se podívám na motor té GS 850, tak jediný německý díl je asi víko s nápisem BMW, zbytek jsou hrubé odlitky postříkané černou barvou.
tak ja tam nic takoveho nevidel. 310 jsem ale osobne nezkousel. GS850 jsme meli pujcenou minuly tyden "v plne palbe" a taky jsem tam nezaznamenal co pises. kamarad ma motoservis takze srovnani mam... rozhodne nemuzu rict, ze je bawo odflaknuty, nebo ze ma srovnatelne provedeni jako levny (nedej boze cinsky) motorky...
Naposledy editováno 15.06.2018 13:55:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Buracek píše: assassin> Půjčovat je jedna věc, najezdit s tím něco věc druhá, ale už sis takovou motorku někdy rozebral? Tam teprve poznáš kvalitu zpracování. Jak nové GS LC, tak Tiger, tak Afrika, u všeho by se ti chtělo plakat, na čem všem tě ojebali, kdybys to viděl pěkně do šroubku rozebrané...
jak rikam, chodim pomahat kamaradovi do servisu... co je tam tedy tolik ojebane? jaka motorka za srovnatelne penize to ma lepsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Jinak, problém s výrobou BMW v Číně není ani tak o reálnejch parametrech, ale spíš o tom jak emotivně vnímáte značku BMW (asi hodně vysoko), značku "vyrobeno v Číně" (asi hodně nízko) a teď se nemůžete popasovat s tím, že jsou tyhle dvě věci propojený.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Bozo píše: Buracek> Hele, uvědomuješ si, že tohle říkáš člověku, kterej se celej život hrabe v motorkách, jezdí na motorkách a ještě tady kdo-ví-kolik let dělá moderátora?
Jinak, problém s výrobou BMW v Číně není ani tak o reálnejch parametrech, ale spíš o tom jak emotivně vnímáte značku BMW (asi hodně vysoko), značku "vyrobeno v Číně" (asi hodně nízko) a teď se nemůžete popasovat s tím, že jsou tyhle dvě věci propojený.
tak ja to nemyslel tak, ze by nemel pravdu, jen me to zajima. me prijde ze ty novy motorky docela slusne funguji a konstrukce je docela promyslena. tak bych rad vedel co tam vidi jinak lidi co na to plivou. Ja nejsem zadnej extra nadsenec do bmw - ale v soucasny dobe (a plati to uz dlouho) funguje, ze to co dostanes odpovida cene - nejsou znacky co ti to same prodaji za polovic, protoze to nejsou "kurvy" nebo nejsou znacky co ti za stejny penize dodaji nejakej super engineering. jo na tehle "rozpoctovejch" motorkach je videt, ze jeto seriova vyroba se snahou mit rozumne naklady. delat nakej priblblej drzacek na cnc je zbytecny a jen to zvysuje naklady. par drahejch motorek uz jsem videl a nemyslim si, ze by byly nejak extra promyslene.
daji se koupit levne motorky - ale tam jde docela snadno poznat kde se setrilo a cinan (tzn motorka ne vyrobena cinskou fabrikou, ale komplet produkovana v cine) dokaze usetrit na vyvoji, kdyz okopiruje neco co ostatni pracne (a draho) vymysleli.
Naposledy editováno 15.06.2018 16:01:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Jinak já ty značky jako takové nehaním, osobně si myslím, že na cestování nic lepšího není a BMW i tak disponuje určitou kvalitou, hlavně rychlou a velkou dostupností náhradních dílů a dostupností servisní sítě. Jako velkou výhodu taky vidím obrovskou škálu doplňků, ať už originlních, tak jiných výrobců, jako TT, Wunderlich atp. Ale prostě bych si takovou novou motorku nekoupila. Máme doma 10 let starého fazera a servis Yamahy nás jen utvrdil, že kvalitnější a poctivěji vyrobenou motorku už dnes neseženeme.
A není to jen výroba motorových vozidel, to samé šizení funguje v potravinářství i v ostatních průmyslových výrobách.
Naposledy editováno 15.06.2018 18:38:50
V tej krajine dokážu vyrobiť od hnoja, po hitech vecičky, už len ide o to, ktokoľko bude ochotný zaplatiť.
Že si niekto dáva niečo vyrábať v Číne? No a? Veď tam vyrábajú všetko.
Ako príklad uvediem airsoftové zbrane.
Japonské Tokyo Marui bolo Čínskou CYMA predbehnuté už dávno cenou, kvalitou, spracovaním a spoľahlivosťou. Ano, CYMA je kópia, ale vyrobená poctivejšie, ako japonský originál...
A teda môj názor je, že sa proste stala chyba, no nič hrozné.
A pokud z nás dělají blbce ...tak proč to kupovat? Kvůli tomu, že to má lepší palubní počítač? Digitální tacháč/otáčkoměr? Nebo že chci ukázat že mám na to???
Nejlepší by byl bojkot a ať si to prodávají v číně a tichomoří!!!
Však oni by si to rozmysleli a začali dělat vše optět v německu/rakousku / např. motory rotax...
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
A pokud si můžu trochu zafilozofovat o ceně motorek, tak taky souhlas, jen doplním základní marketingový pravidlo. Značka (tj. jméno, brand) má svojí cenu. Tepláky bez tří pruhů stojej polovinu toho, co tepláky se třeba pruhama. Není na tom nic špatnýho, takhle to prostě ve světě funguje (u všeho a u všech). Motorky BMW chtějí lidi, co mají prachy, tak si v BMW můžou dovolit nasadit tu cenu trochu výš než konkurence. Rozumný člověk si tohle dokáže uvědomit a dokáže si zvážit jestli mu to za to stojí.
A ještě trochu hlubší filozofie, co teda tvoří hodnotu značky. Tak jsou to mrtě vlivů, ale dá se říct, že v éře globalizace je víceméně jedno, kde se daná věc vyrábí. (Tuhle mě trochu překvapilo, když jsem na mým novým kole objevil nálepku "Made in Cambodia".)
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Kohlstein píše: assassin> Zajímavé, jak aktivita moderátora stoupne, když by jméno sponzora mohlo dojít úhony. Nic ve zlém, je to tak samozřejmě správně.
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.
Takže abych to shrnul. Názor assasina nemá váhu, protože je za to zaplacenej. A v BMW to dělaj špatně, protože jsem chvíli dělal v TPCA v Kolíně a tam to tady dělali blbě.
OK, tak jo.
1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
2 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
s loncinem spolupracují od 2005, smlouvu na 850motory mají od 2013 a stejně kvalitu neuhlídají a ještě podraží? Dobře jim tak. U "premiové" značky a motocyklů "vyšší střední" kubatury by si zákazník jistě rád připlatil za serióznější původ. Ale to by ještě o další rychlé zisky přišli manažeři bmw. Že odevzdali další práci mimo eu a hrozí třeba i odčerpání techologií je teď nezajímá. Ani pověst značky. Uvidíme jak si povede komplet skútr z číny bmw400.
Ale jak to vypadá, půlka lidí to neřeší a ještě omlouvá, tak si to asi bmw může dovolit
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Kohlstein píše: assassin> Osobně nemám důvod na něčem takovém jezdit, snad jen v případě výletu do Rumunska si to na pár dní půjčit v Bukurešti.
Pokud je tedy veřejným tajemstvím, že motor dělá Loncin a většina ostatních komponent je z cenově optimalizovaných krajin, jako je Indie, tak s tou cenovkou je to podvod. Nemám problém s podobně velkou Hondou NC, která je za lidových 200k.U Japonců věřím, že si dodavatelskou kvalitu opravdu hlídají, nebo se o to alespoň snaží.
Zadna znacka se nevyhne svolavackam a problemum s kvalitou. A podvod? Jakej podvod? Copak ty nemas hlavu aby sis rozmyslel jestli ti to za ty prachy stoji nebo ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vyfuk pořádnej rachot homolog BMW F 850 GS | Tomas737 | 8 | 30.5.2024 v 10:42 Anti |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Únik oleje BMW 750 GS BMW F 750 GS | cech18 | 9 | 13.5.2024 v 12:12 TomasNBK |
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS | MartasUS | 1 | 4.5.2024 v 11:25 Tomassino |
Úprava originál držáku navigace BMW... BMW F 750 GS, BMW F 850 GS Adventure | Vikou | 2 | 27.4.2024 v 09:10 Woodpec |