Téma: Cestovnější náhrada za Hondu CB500
3.5.2018 v 13:33
Ahoj všem, vím že podobná porovnání se tu už historicky řešila, ale chtěl bych nějaké aktuálnější poznatky, zkušenosti/porovnání.
Uvažuji o výměně svého CB500 ze něco na čem nebude tak foukat a bude to pohodlnější pro případnou jízdu ve dvou. Nemohu říct, že by CB mělo málo výkonu, v jednom je to OK, ale chtěl bych něco, kde budu trochu lépe chráněný proti větru a lépe se na tom pojede ve dvou. Mám cca 185cm a 100kg...
Vybírám z FZS600, GSF600S, TDM850, ZR7S, případně VFR750/800FI. Nějaký tip co z toho z hlediska stáří a ceny kolem 40000Kč je nejvhodnější varianta? Případně čemu se zrovna vyhnout? Paradoxně diskuze z roku 2008-2012 se baví o podobných cenách a nájezdech jako jsou k vidění dnes na bazarech...
Uvažuji o výměně svého CB500 ze něco na čem nebude tak foukat a bude to pohodlnější pro případnou jízdu ve dvou. Nemohu říct, že by CB mělo málo výkonu, v jednom je to OK, ale chtěl bych něco, kde budu trochu lépe chráněný proti větru a lépe se na tom pojede ve dvou. Mám cca 185cm a 100kg...
Vybírám z FZS600, GSF600S, TDM850, ZR7S, případně VFR750/800FI. Nějaký tip co z toho z hlediska stáří a ceny kolem 40000Kč je nejvhodnější varianta? Případně čemu se zrovna vyhnout? Paradoxně diskuze z roku 2008-2012 se baví o podobných cenách a nájezdech jako jsou k vidění dnes na bazarech...
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
za 40 vzit to co bude v nejlepsim stavu a neupinat se na konkretni znacku.
Fazer na tyhle castce zacina, TDM trochu niz.
ZR7 si moc nepomuzes (jako jo, pomuzes ale ne o moc )
Fazer na tyhle castce zacina, TDM trochu niz.
ZR7 si moc nepomuzes (jako jo, pomuzes ale ne o moc )
KubaLC8> Vím, že rozpočet není žádná sláva, zázrak od toho nečekám... Ono to CB není vůbec špatný, jen na tom prostě děsně fouká. V jednom je jinak výkonově v pohodě, ale ve dvou jsou podvozek a brzdy hotový a motor už má taky co dělat...
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Máš tam pestrý výber a kedže ťa to rovno neťahá k nejakému dizajnu, tak by som išiel podľa váhy. Všetko sú to stroje od 80-100 koní, čo pre sólo jazdu stačí, aj na turistiku. A kapotáž pomôže /na gsf600s po dialnici 140 2 hodinky v kuse sa dá, mal som ju 7 rokov/.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
fazera taky můžeš vyloučit, pokud si tam nedáš extrémně velké plexi. Ikdyž při tvé vyšce(mám podobné) bude foukat téměř na všem. Mně na fazeru fouká při 100km/hod pod ramena a okolo přilby jsou občas nepříjemné turbulence. Pokud ti vadí vítr na naháči, tak to chce pořádnou cestovní kapotu.
Omar_Bomba> pořádnou cestovni kapotu, co třeba, nemusi to nutne byt com mam ve vyberu. Díval jsem se i na starší CBR600F, nebo GSX750F, vzhledem mě neurazi ani jedna z nich, jen bych nechtěl mit nohy zalomeny vic jako na tom CB. Jel jsem na 600 Hornetu a tam už me posez co se týká noh vadil...
S tvoji vyskou bude na vsem z polokapot foukat. Akorat ti to nepujde na cely telo, ale jen od ramen vys. Mam XJ600S a od 120 sou znat turbulence kolem hlavy. Jel sem na GSF650S 2009 a taky ti vsechno vali do helmy, ale trochu umirneneji, nez na mym XJ - nejsou tam tak znat ty turbulence. Mozna to trochu zmirni vyssi plexi s deflektorem, ale to nemam vyzkouseny. Na fazerovi sem mel dost zalomeny nohy. Na Bandasce oproti XJ sem mel zase nohy "dost za sebou". Co se tyce pohodly, zatim nejlepsi sestka s mojima 190cm, na ktere sem se vezl, je z hlediska posezu paradoxne XJ. Akorat vykonove by sis nepolepsil. Bandit jede znatelne lip. Aspon teda ten novejsi, ale na ten nedosahnes financne.
Pokud chces dobrou ochranu a neutahatelnej motor za malo penez, koukni na XJ900. Ale je trochu tezsi.
Pokud chces dobrou ochranu a neutahatelnej motor za malo penez, koukni na XJ900. Ale je trochu tezsi.
zůstaň u Hondy, takže VFR, jen nevím jak s tou cenou u 800fi, no ani jsem nekoukal, jak se teď pohybují 750. já kupoval 750 r.96 před 4 roky za 46 ( nejdražší, která byla v té době k mání, a nelituju, byla ( a stále je ) v cajku. za ty 4 roky 20tis km, absolutně žádná porucha, jen poctivý servis, kapaliny,.... kontrola a seřízení ventilů , ... svíce,gumy...No prostě jako na každé jiné poctivě udržované motorce.
2 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Pokud chceš cestovat, kapotovana motorka je lepší s Tvou výškou nebudeš mít na Fi problém, za 40 ji seženeš a i dost s výbavou si myslím....krom toho jsou to stroje které jsem i ve starším provedení 750 viděl na mobile.de s víc nez 215t km....neresis rozvodové řetězy,napinaky atd aspoň moje vfr800fi 01 brala max 5,5l když jsem jezdil sviznych 150-170.....proste vezmi 40t jed si projet výše nabízené modely a uvidíš sám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Gahan37> jaky je rozdil v posezu na VFR750 a 800fi? I co se tyka zalomeni nohou? Asi to bude opravdu potreba zkusit realne...kazdopadne diky za info k vfr..
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Kaki : V podstate Bandit 600S bola moja prvá moto. Mám 195 cm a nikdy som nemal pocit, že potrebujem iné plexi, či nejaký deflektor a to som na tom jazdil ako Rumúnsko až Škótsko. Ani nohy mi netrpeli /v kľude sa dá sadnúť na spolujazdcovu sedačku v dedine/, zadok odíde tak po 250 km, ale dá sa naučiť ako na tom sedieť /najviac som dal asi 1200 km za deň/. Ale treba vyskúšať posed, je jasné, že Hornet, FZS či ZR7S to môžu mať ináč.
A určite hocijaká 600vka je vyššia aj dlhšia ako 500vka, takže lepšie pohodlie.
A určite hocijaká 600vka je vyššia aj dlhšia ako 500vka, takže lepšie pohodlie.
Kaki píše: Gahan37> jaky je rozdil v posezu na VFR750 a 800fi? I co se tyka zalomeni nohou? Asi to bude opravdu potreba zkusit realne...kazdopadne diky za info k vfr..
Já mám teda VFR vtec, ale posez co se týká zalomení nohou je lepší než na CBF. I dálky na ní líp zvládám...
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
2000. Bohvie či to ešte jazdí, na inzerátoch som ho nevidel, keď som ho predával, mal tak 130000 km najazdených.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Taky se přikláním zůstat u Hondy, asi nejlépe tu VFR750 / 800. Sám mám VFR750 rv.97 a nic krom kapalin a kontrol jsem zatím neřešil, vše šlape jak má, spotřeba dálky kolem 4,6L ve dvou. Jediné co bych trochu vytkl je na můj vkus až moc sportovní posed, ocenil bych vzpřímenější posed a trochu vyšší plexi (chce to turistické plexi). Při rychlostech pod 80kmh je dost váhy na předních rukách, které víc bolí po delší cestě a taky člověk musí mít víc zakloněnou hlavu, ale ta hlava až tak nevadí.
Máte někdo další zkušenost jak je na tom s posedem a pohodlím 800Fi ?
Máte někdo další zkušenost jak je na tom s posedem a pohodlím 800Fi ?
(reakce na) Cestovnější náhrada za Hondu CB500
Kelfik> Ja docela jo mel jsem 800 99 a 01, ale záleží co je pro Tebe váha na rukách me to nikdy nepřišlo že je vyšší ...a to jsem na nich drandil denně....cca 20t km/rok. Když dobre drzis nádrž nohama a zapojíš břišní svaly o rukách skoro nevis
Nám 187cm
Naposledy editováno 10.05.2018 12:08:24
Nám 187cm
Naposledy editováno 10.05.2018 12:08:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
messenger [1, 2] Suzuki GSF 600S Bandit | Klara_Dlouha | 46 | 30.9.2024 v 09:43 Ozzy_ |
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
Teče benzín Yamaha TDM 850 | ladis321 | 7 | 21.9.2024 v 07:39 kokoška. |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |