kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale tak za 10 let do toho začnu pořádně šlapat, tak doufám, že bude ještě s kým jezdit : ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> No já byl na ty trialce marnej. Pořád nemůžu pochopit, jak s těma tlumičema správně pracovat a většinou jsem na ně nedokázal počkat, aby to odmakaly za mě.
Ale tak za 10 let do toho začnu pořádně šlapat, tak doufám, že bude ještě s kým jezdit : ))
no za deset let uz s tebou budu jezdit tak na voziku, uz ted se sotva hejbu
jo to je ten zvyk z pevneho kola, to docela chapu... ono ja zacinal na fullu a ne ze by mi to na nem slo, ale na pevnaku taky cejtim tu casovou "nesychronizaci" tak tusim o cem mluvis...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A ABS a ABS na dvou motorkách podle mýho názoru budou rozdílný.
dakarista píše: Dneska už je i ABS co umí brzdit v zatáčce, tam už si umí stávkovat brzdy podle naklonu
Na kluzkym povrchu v zatacce ti nepomuze nic. Do strany to brzdit neumi. Dam radeji na svuj cit v ruce, nez to zahamtnout a cekat, co umi elektronika..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Přešel jsem od ostrých endur (ta snaha stále něco překonávat byla dost bolestivá ) k cestovním, a to ježdění třeba 100-200km mimo silnice zabere klidně celý den. Jet jen podle směru mně dost baví a jede se skoro vždy jinama (ne vždy úmyslně ). Je to ale hlavně o lidech kolem, a nás je zatím dost. Na silnici už jezdím jen v létě, to se endurovat moc nedá (moc lidí a prach), leda po dešti a nebo na vejlet
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Super svezení
To je správná "recenze", přečteno hned! U valašský Panigale jsem usnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Rychlý dotaz, má 1098 a 1100 stejný přítlačák?
yo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: To je správná "recenze", přečteno hned! U valašský Panigale jsem usnul
ty jsi debil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.04.2018 22:37:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: sejrac> Já to takhle napsat neumím Jase dyzgrafik a dzlektik . PS: Jo a nic moc motorkář pořád bloudím
Ty jsi původem Ostravák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PetrS> největší bomba je, že spojku z mýho SSa můžeš klidně šoupnout do 1198
Přítlačák a pružinky jsou stejné. Ale misky ne! Podložky na 1098 a 1100 (voda - vzduch) mají jinou výšku. Jednou mi Polášek poslal správné, po druhé je neměl a dorovnával jsem obyč. podložkama.