Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2017 v 18:16 | Nahoru | #3001
frajeři sice jsem hledal něco jiného no nicméně leží mi tu skladem Sada hliníkových Giannelli s homologací a kompletní montážkou na RSV 04-07 nebo Tuono 06-2010. funglovky. za 12 jsou Vaše i s poštou, Honza

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.10.2017 v 18:33 | Nahoru | #3002
Lazyfucker> Mas fotku? Jsem v životě neviděl.
E: aha tak jsem viděl ve vedlejším vlakně

Naposledy editováno 08.10.2017 18:59:09

Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2017 v 12:33 | Nahoru | #3003
ahoj,poradte nejake vyborne brzdove platnicky na brembo kotuce,je mi jedno ako skoro sa opotrebuju len nech to brzdi cim lepsie!co tak brembo SC,alebo SBS HS,alebo mate lepsi typ?dikes

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.10.2017 v 05:27 | Nahoru | #3004
DP brakes, smes RDP neboli X-race nebo jak to oznacuji. Supr desky a na rozdil od spousty jinych zavodnich fungujou i za studena

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.10.2017 v 22:22 | Nahoru | #3005
Kucí dotaz..prodávám kotouče na první Tuono a nevím jestli pasují i na rsvéčka..je to stejný? Pasují i na Tuňáka 06nahoru ale mají asi o 2mm menší účinnou třecí plochu oproti tem co mám na moto (koupil jsem omylem na starší model a asi tedy dávat nebudu)..na co všechno by to mohlo pásnout?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.10.2017 v 06:59 | Nahoru | #3006
highsider> Ty kotouce se lisi vyrobcem, poctem nytu, vnitrnim unasecem, vahou a materialem, ale rozmerove, ofsetem a uchycenim jsou porad stejne. Sedi to na vsechno, rsv, rsv4, tuono, falco, dorso atd. Akorat na futuru ne, ta ma mensi prumer. Taky je dopasujes na starsi ducati napr. 996, 998, nektere velke KTMky, benellky a cagivy...
E: na RSV4 2017 uz to nesedi, uchyceni sice stejne, ale prumer 330mm...

Naposledy editováno 26.10.2017 07:04:28

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2017 v 19:57 | Nahoru | #3007
Tak kdopak chce koupit vymazlený Tuono Factory po skoro prvním majiteli. Kauf jak sviň.



Nehlaste se všichni.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2017 v 00:10 | Nahoru | #3008
Dablicek200Mph> hezky pohledove

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.12.2017 v 16:40 | Nahoru | #3009
Koupím laďák na RSV nejlépe Leoše,Arrow,Akrapa pouze s HOMO

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.2.2018 v 19:56 | Nahoru | #3010




Tak kdyby někdo pořeboval nějaké díly mám jich opravdu dost, obě s papírama, to černý je obyč erko a černo stříbrný factorka, zlatý kovaný kola nejsou na fotce a vlastně už mám jenom zadní....motor z erka je se zadřeným pístem a amann z factorky zůstane doma a jen co se najde nekdě nejaká voňavá červená 04 tak do ní pujde...jinak v garáži mám i dílý co nejsou na foto...tel 733 521 299

a kdyby někdo o nějaký pěkný červený factory vědel, budu rád za info

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.2.2018 v 20:06 | Nahoru | #3011
Gasonline-4ever> Jůů, fotka z mý bývalý dílny

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.2.2018 v 08:24 | Nahoru | #3012

Gasonline-4ever píše:



Tak kdyby někdo pořeboval nějaké díly mám jich opravdu dost, obě s papírama, to černý je obyč erko a černo stříbrný factorka, zlatý kovaný kola nejsou na fotce a vlastně už mám jenom zadní....motor z erka je se zadřeným pístem a amann z factorky zůstane doma a jen co se najde nekdě nejaká voňavá červená 04 tak do ní pujde...jinak v garáži mám i dílý co nejsou na foto...tel 733 521 299

a kdyby někdo o nějaký pěkný červený factory vědel, budu rád za info



... tak já nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.2.2018 v 09:02 | Nahoru | #3013
Gasonline-4ever> škoda, že není na prodej ten Amann, hned bych se vyprdnul prodat Factory Tuono a dal ho do něj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.2.2018 v 23:25 | Nahoru | #3014

dakarista píše: Gasonline-4ever> škoda, že není na prodej ten Amann, hned bych se vyprdnul prodat Factory Tuono a dal ho do něj


Kdyby byl na prodej, určitě by nešel k tobě

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.2.2018 v 15:46 | Nahoru | #3015

Jindřej píše: Kdyby byl na prodej, určitě by nešel k tobě



A nechceš Tuono factory?

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

23.2.2018 v 20:50 | Nahoru | #3016
Zdary pustil jsem se do nějaký údržby a potřeboval bych poradit kde sehnat jehlový ložiska do kosti co drží zadní tlumič. Mělo by tam být HK1812V tj. bez klece ale to nemůžu nikde najít jedině s klecí takže origo?

Naposledy editováno 23.02.2018 20:51:03

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

24.2.2018 v 15:47 | Nahoru | #3017
Ferro69> Zkus oznaceni HN 1812.

Naposledy editováno 24.02.2018 15:48:56

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2018 v 08:35 | Nahoru | #3018

Ferro69 píše: Zdary pustil jsem se do nějaký údržby a potřeboval bych poradit kde sehnat jehlový ložiska do kosti co drží zadní tlumič. Mělo by tam být HK1812V tj. bez klece ale to nemůžu nikde najít jedině s klecí takže origo?



Já je jednou kupoval do Futury a stalo jedno cca 160kc. Takže docela v pohodě. Tedy originál v Aspiritu

Naposledy editováno 25.02.2018 08:36:02

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.3.2018 v 18:38 | Nahoru | #3019
Mám tu stahovák na volnoběžku - 1x použitý nechce někdo?Cena do SZ

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.3.2018 v 18:13 | Nahoru | #3020
zdarec kluci, mám na Vás prosbu, sice nejsem majitel Aprilky, ale brácha má "Tuono"podle mě je to zbořená míle, ale to je fuk. Na motorce je teď KNko a koncovka Arrow, chci se zeptat jak je to s čipem (eprom)? Kde sehnat, jaký vybrat, kde hledat atd...vůbec netuším jak postupovat. Sice jsem viděl videa jak to vyměnit, ale jelikož to není můj stroj, tak se o to moc nezajímám. Pro ilustraci přidávám foto jednotky:
Kdyby někdo z Vás měl nějakej tip kde koupit, tak budu rád, případně na co si dát pozor, co ještě upravit, aby motorka fungovala tak jak má. Díky moc

Aprilia RSV úpravy a tuning

24.3.2018 v 09:21 | Nahoru | #3021

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

13.4.2018 v 21:21 | Nahoru | #3022
Ahoj! Chci se zeptat zda je možné instalovat přední brzdové kotouče z tuňáka V4R - šestinýtové kotouče, na RSV Factory 2004, která má vykloktaný Sunstary. Případně jestli někdo nemá na prodej kotouče Brembo z RSV. Diik

Naposledy editováno 13.04.2018 21:22:54

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.4.2018 v 09:59 | Nahoru | #3023
zdenyrr> jo sedí, stejně tak sedí sunstary a bremba na RSV4/TV4... teda jen do roku 2016. Od 2017 už mají všechny V4 průměr 330mm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.4.2018 v 22:45 | Nahoru | #3024
zdenyrr> ty sunstary jsou volně schválně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.4.2018 v 15:07 | Nahoru | #3025
dakarista> Ahoj. Jaký to ma důvod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2018 v 08:25 | Nahoru | #3026

zdenyrr píše: dakarista> Ahoj. Jaký to ma důvod?

mel jsem Tuono od 4000km , potom další a dohromady na nich 45t . A ty kotouče jsou volně od výroby a za celou dobu býky stejně volné. .. jsou to plovoucí kotouče, ty se musí hýbat. Něco o tom přečti a uvidíš. Tvoje první italská motorka s kvalitními brzdami, co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2018 v 09:38 | Nahoru | #3027

zdenyrr píše: dakarista> Ahoj. Jaký to ma důvod?


Mělo by to snižovat tření, když se nebrzdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2018 v 11:11 | Nahoru | #3028
dakarista> Ne, třetí, když počítám i Mito ale předchozí RSV 2002 nemělo kotouče zdaleka tak volný (brembo). Něco už jsem četl tak uvidíme.. musím to otestovat, mám na Faktorce najeto prd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2018 v 11:43 | Nahoru | #3029
zdenyrr> 2002 měla ještě brembo kotouče a tam byly nýty naopak dost natěsno a ty kolikrát ještě i zatuhly... ty šestinýty z V4 jsou taky od novoty "vylítané"...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2018 v 12:44 | Nahoru | #3030
Mileek>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin

TOPlist