kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale 700tis na to fakt nemam :D
drippera píše: t_freedom> Ano. Rozumím. Je to tak. Ale je to návykové jako svině. Člověk si připadá hned lepší jezdec, právě díky té elektronice..
ano, přesně to je ten princip... já jsem asi na dva tejdny nad Tuonem fakt uvažoval... a pak jsem si řekl ... "a vlastně proč?" ...jezdím teď "pomalu" (kdo se mnou kdy jel tak asi nepřitaká)... tak kurva co vlastně chci ? ... pak ti dojde, že tě masíruje JEN "marketing" ... že to chceš protože je to sexy...jednoduchý ... vezmeš půjčku a budeš šťastnej, jako ti v reklamě "já na to mám...." co skočej a spadnou do auta... ve finále nebudeš... přijmeš to za standard, že jezdíš o 10% víc a máš o dalších 15% větší šanci že se zabiješ...
srát na to... jde o to jen si odpovědět "proč to potřebuju na normální silnici" ... u okruháře bych to chápal...ale to ho tahle motorka oproti japoncům finančně zruinuje...
assassin píše: Me by to nevadilo, vyrostl jsem na cyberpunkovych románech a ted kdyz to prislo se tomu prece nebudu bránit :)
Ale 700tis na to fakt nemam :D
já taky...a finančně na to taky nemám... ale já ty romány četl jako budoucí "hrůznou apokalipsu" kdy stroje převezmou aktivní vládu nad věcmi ...
takže oba jsme dopadli stejně, ač z toho vyvozujeme každej pravej opak ... jen mě to nesere ...takže jsem na tom vlastně líp
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-panigale-v4/ducati-panigale-v4-speciale-1261392.html
když už tohle ...tak jedině od G4R ...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Drippera: hele ty asi mas přehled o tech duc cenách - pisou pro investory - byla tady uz nejaka duc ktera se prodala za vic nez stala nova? Me prijde, ze se na nich vydělat neda a to tu byly ruzne rarity
Tak to nevím. Mě se to ještě nestalo. Myslím si, že to je dlouhodobá investice. Koupit něco uleželého teď a čekat 20let? Možná 50? Neznám nikoho, kdo dal třeba dnes za DESMOSEDICI milion. Možná nějcí sběratelé někde něco kupujou, ale to jde mimo mě.
Já když kůpím, většinou potuním, pošolíchám a stejně projedu.
Nemám trpělivost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli ANO,tak jsem pro každou elektronickou pičovinku a další moto bude hlásit předpověď počasí a bude vařit espresso!
Naposledy editováno 16.04.2018 16:47:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ABS tě podrží, když to třeba někde přeženeš, nebo neodhadneš olej na silnici, studenej asfalt.
Tyhle robotický motorky se stavěj dnes už tak, že záměrně děláš věci, který bys nikdy na manuální motorce nedělal, kdy vše tohle využíváš jako běžný jízdní režim...
- dobržďování na plný ABS před každou druhou zatáčkou
- ven ze zatáčka na plnej
- kdykoli plnej na rovině nebo předjíždění na jakejkoli kvalt
- rozjezd na plnej
to není "bezpečnostní" pojistka... to je dnes prostě " race style feature" ...věc jízdního režimu kdy ty dáš na ovladači FULL bez mozku a robot to ořeže ...takže nezaměňovat
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: JollyJoker> Neřekl bych že dvousečný...
ABS tě podrží, když to třeba někde přeženeš, nebo neodhadneš olej na silnici, studenej asfalt.
Tyhle robotický motorky se stavěj dnes už tak, že záměrně děláš věci, který bys nikdy na manuální motorce nedělal, kdy vše tohle využíváš jako běžný jízdní režim...
- dobržďování na plný ABS před každou druhou zatáčkou
- ven ze zatáčka na plnej
- kdykoli plnej na rovině nebo předjíždění na jakejkoli kvalt
- rozjezd na plnej
to není "bezpečnostní" pojistka... to je dnes prostě " race style feature" ...věc jízdního režimu kdy ty dáš na ovladači FULL bez mozku a robot to ořeže ...takže nezaměňovat
Zase pozor, zrovna abs takovej pomocnik neni. Kdyz za to vezmes na krev, zacne kopat packa a jsi delsi. Pouze se ti neblokne kolo. A olej a studenej asfalt, tam ti nepomuze nic. Abs je dobry, kdyz rovne brzdis na krev, ze neprebrzdis a nejdes pres. Ale jsem s nim delsi a v naklonu nebo na spatnym povrchu proste nepomuze.
Trakce, wheelie atd, to je jina. Ty vidim jako pomocniky..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: A teda hlavně ještě mít čas. Pokud chceš aspoň trochu něco jezdit, stojí to mraky času. Není to jako silnice, kterou ovládneš po pár km.
Naposledy editováno 16.04.2018 19:55:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: DoktorARO> Enduro je super, ale zjisti si, že máš kde jezdit. Pokud to budeš muset každou vyjížďku tahat na vleku a každý druhý trénink tě bude někdo prudit, že tam nemáš co dělat, tak te to rychle přestane bavit.
Edit: A teda hlavně ještě mít čas. Pokud chceš aspoň trochu něco jezdit, stojí to mraky času. Není to jako silnice, kterou ovládneš po pár km.
pod to se podepisu, ja to kvuli tomu po roce prodal... taky vek dela hodne, kazdej malej pad ma velky nasledky a mesice marodis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Já byl hloupější, zkusil jsem to dvakrát : ))
no ja se jeste mozna vratim s elektrikou, zatim co se offroadu tyka zustavam u kola ....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jo samo to je mysleno na zajemce o prestup k enduru a ne na tebe, me tohle ale radili kamaradi taky a presto jsem nejdriv zkusil les.. musel jsem si to projit sam :D
Naposledy editováno 16.04.2018 20:31:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Trať je určitě základ, ale tam se já už bojím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zase pozor, zrovna abs takovej pomocnik neni. Kdyz za to vezmes na krev, zacne kopat packa a jsi delsi. Pouze se ti neblokne kolo. A olej a studenej asfalt, tam ti nepomuze nic. Abs je dobry, kdyz rovne brzdis na krev, ze neprebrzdis a nejdes pres. Ale jsem s nim delsi a v naklonu nebo na spatnym povrchu proste nepomuze.
Trakce, wheelie atd, to je jina. Ty vidim jako pomocniky..
Dneska už je i ABS co umí brzdit v zatáčce, tam už si umí stávkovat brzdy podle naklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Jo, to je určitě pravda. Já na to koukám vždycky podle sebe, na rychlost jsem nikdy nebyl. Sám víš, že jakmile jedu na kole nad 5 km/h, tak jsem marnej : )) A na enduru jsem vlastne jel asi 2x v životě, ostatní byly trialky, ktery na trati moc nefungují : )
Trať je určitě základ, ale tam se já už bojím.
jj jenze tvoje trialove zkusenosti jsou uplne jinej zaklad pro enduro nez ma velka vetsina tech co prejdou ze silnice...