Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
E: na RSV4 2017 uz to nesedi, uchyceni sice stejne, ale prumer 330mm...
Naposledy editováno 26.10.2017 07:04:28
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Nehlaste se všichni.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tak kdyby někdo pořeboval nějaké díly mám jich opravdu dost, obě s papírama, to černý je obyč erko a černo stříbrný factorka, zlatý kovaný kola nejsou na fotce a vlastně už mám jenom zadní....motor z erka je se zadřeným pístem a amann z factorky zůstane doma a jen co se najde nekdě nejaká voňavá červená 04 tak do ní pujde...jinak v garáži mám i dílý co nejsou na foto...tel 733 521 299
a kdyby někdo o nějaký pěkný červený factory vědel, budu rád za info
Gasonline-4ever píše:
Tak kdyby někdo pořeboval nějaké díly mám jich opravdu dost, obě s papírama, to černý je obyč erko a černo stříbrný factorka, zlatý kovaný kola nejsou na fotce a vlastně už mám jenom zadní....motor z erka je se zadřeným pístem a amann z factorky zůstane doma a jen co se najde nekdě nejaká voňavá červená 04 tak do ní pujde...jinak v garáži mám i dílý co nejsou na foto...tel 733 521 299
a kdyby někdo o nějaký pěkný červený factory vědel, budu rád za info
... tak já nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Gasonline-4ever> škoda, že není na prodej ten Amann, hned bych se vyprdnul prodat Factory Tuono a dal ho do něj
Kdyby byl na prodej, určitě by nešel k tobě
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 23.02.2018 20:51:03
Ferro69 píše: Zdary pustil jsem se do nějaký údržby a potřeboval bych poradit kde sehnat jehlový ložiska do kosti co drží zadní tlumič. Mělo by tam být HK1812V tj. bez klece ale to nemůžu nikde najít jedině s klecí takže origo?
Já je jednou kupoval do Futury a stalo jedno cca 160kc. Takže docela v pohodě. Tedy originál v Aspiritu
Naposledy editováno 25.02.2018 08:36:02
Kdyby někdo z Vás měl nějakej tip kde koupit, tak budu rád, případně na co si dát pozor, co ještě upravit, aby motorka fungovala tak jak má. Díky moc
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 13.04.2018 21:22:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
zdenyrr píše: dakarista> Ahoj. Jaký to ma důvod?
mel jsem Tuono od 4000km , potom další a dohromady na nich 45t . A ty kotouče jsou volně od výroby a za celou dobu býky stejně volné. .. jsou to plovoucí kotouče, ty se musí hýbat. Něco o tom přečti a uvidíš. Tvoje první italská motorka s kvalitními brzdami, co?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |