globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz - spojka vs. snýtování
 
30.10.2007 v 19:33
Zdar,
mám dotaz, můžu dát na Dominátora řetěz (ČZ520ORM) se spojkou? Nebo musí být nutně nýtovaný? Nemám nýtovačku, nechce se mi do servisu a potřebuju nutně vyměnit řetězovku...
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

30.10.2007 v 19:38 | Nahoru | #1
rastakvajanasta>

Spojka se používá z bezpečnostních důvodů jen do výkonu 34k, je lepší nýtovat *yes*

Řetěz - spojka vs. snýtování

30.10.2007 v 22:59 | Nahoru | #2
no a taky zkus pouzit vyhledavani....kdysi tady kolem toho byla bourliva debata

Řetěz - spojka vs. snýtování

30.10.2007 v 23:15 | Nahoru | #3
jinak jestli kupujes retezovku v normalnim obchodu, tak nekteri prodejci nabizeji zapujceni nytovacky. Rozhodne bych ho snytoval

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 05:04 | Nahoru | #4
jedině zavařit v autorizovaném servisu svářečem kerýmu není míň jak 25 let, má státnice a byl na školení nejdéle pře dvěma měsíci

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 05:37 | Nahoru | #5
VlaHa> plynem nebo obloukem ?........a nebo radši COčkem?

Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 07:07 | Nahoru | #6
použíj hledat, probíralo se to tu odně a máš tam i typy, kde se dá nýtovačka půjčit. Rozhodně bych spojku nepoužil, pokud teda nechceš riskovat to, že jednou dostaneš řetězem přes záda ;)

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 07:40 | Nahoru | #7
taky jsem tohle resil,,nakonec mi nytovacku pujcili tam kde jsem kupoval retez...

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 07:53 | Nahoru | #8
jo a nebo použít palici a pěkně bum do toho. Ale já to řešil taky půjčením nýtovačky v obchodě ;)

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 08:48 | Nahoru | #9

rastakvajanasta píše: Zdar,
mám dotaz, můžu dát na Dominátora řetěz (ČZ520ORM) se spojkou? Nebo musí být nutně nýtovaný? Nemám nýtovačku, nechce se mi do servisu a potřebuju nutně vyměnit řetězovku...


Na NX650 bez problému můžeš použít rozebiratelnou spojku - u klasických jednoválců do cca 50HP (XT, NX, DR...) je standardně. Měl jsem jí i na novém Husabergu550 - určitě má větší výkon a krouťák než Domi s řetězem problém nebyl.

Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 08:54 | Nahoru | #10
Mně řekli v servisu i při koupi řetězovky v pohodě spojka. Mám jednoválec rychlost tak do 150 Km/ hod 48 koníků. Ale nýtovaná je samo vždy lepší.

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 09:57 | Nahoru | #11
kdyz nemas obe pracky levy tak to snejtujes sam kladivkem....

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 10:01 | Nahoru | #12
kardáááááááán :)

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 10:02 | Nahoru | #13
assassin>
pro nejtování kladivem to chce trochu citu a ne odpaňovat kladivo a ruku

ale je pravda že mě vždycky všichni záviděli jak mám hezky snýtovanou řetězovku :thmubup: a že oni to maj speciálním přípravkem ve speciálním servisu a hezký to není , krom toho nejednou jsem viděl buď moc slisovanou spojku , nebo málo že ty těsnící kroužky tam byly volně

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 10:02 | Nahoru | #14
medved_puzzle_bedrich> až pojedeš po zadním tak si ho zlomíš :P :D a pak budeš nejtovat taky , jen trošku větší spojku :D ;)

Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 10:09 | Nahoru | #15
Teď jsem taky měnil řetěz, který mi snýtovali v servisu a rozhodně bych neřešil těch 150Kč protože je to na dalších 25,000km.

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 10:12 | Nahoru | #16
Já sem onehdá koupil řetěz v Louisu a dost mě překvapilo že sem ani po 20ti minutách nebyl schopen najít konec,řetěz byl v celku což mě zprvu dost nasralo,protože sem tušil že bude muset jít kyvka ven abych ho tam dostal,ale nakonec to možná bylo jednodušší,povolit kyvku a cuknout s ní tak aby bylo místo na vytáhnutí starýho řetězu a pak na protažení novýho trvalo asi 15 minut a nemusím se bát že by řetěz povolil :thmubup:

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 11:30 | Nahoru | #17
ZbynaXJ>To musí bejt krásný svezení takhle bezestrachu a v jistotě

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 13:05 | Nahoru | #18
rastakvajanasta> hlavně bych na toho Dominátora, ale dal ČZ 520 ORH. No a nýtování je prostě jistota.

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 15:57 | Nahoru | #19
Lada.S:
"VlaHa> plynem nebo obloukem ?........a nebo radši COčkem?"

Svařit plynem a pochcat obloukem :thmubup: :lol:

Řetěz - spojka vs. snýtování

31.10.2007 v 16:02 | Nahoru | #20
david: jasne beru ze nekdo kdo to chce snejtovat kladivem nedrzi kladivo v ruce poprve v zivote, ze je mu jasny k cemu tam jsou ty tesnici krouzky a tudiz ze by mely byt zmackle stejne jako na ostatnich clancich a ze po snytovani by se mel clanek volne hejbat....ostatne kdyz bude dotycnej levej tak zkurvi i tou nytovackou.....

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

1.11.2007 v 08:27 | Nahoru | #21
D.C.> :D :D :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz - spojka vs. snýtování

1.11.2007 v 15:01 | Nahoru | #22
Ja mam na Dominatorovi nasunovaci spojku a nemam s tim zadny problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

2.11.2007 v 11:35 | Nahoru | #23
Že by se spojky používali jenom do 34 koní není tak úplně pravda. Třeba na kroskach se používají spojky běžně a to maj výkon i 60koní. Kamarádovi na ní sice prasknul, ale NE ve spojce, takže to nutně nemusí být nejslabší místo.
Jinak teda snejtování se samožřejmě lepší o tom není pochyb.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

2.11.2007 v 11:44 | Nahoru | #24
Nevím co furt někdo mele o nejslabším místě,spojka má pevnost jako každej jinej článek.a když chce mít někdo úplně jistotu že nestratí pérko tak ho stačí namočit do chemický závlačky

Řetěz - spojka vs. snýtování

2.11.2007 v 14:40 | Nahoru | #25
Já bych to neřešil,mám na hondě poněkud více koní a řetěz jsem spojil na pevno a to kladívkem.Není boha aby se to rozpojilo a to jí nešetřím!A oprava trvá minutu. :cool:

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

2.11.2007 v 18:22 | Nahoru | #26
VlaHa>nejslabší článek řetězu bývá majitel někdy i kutil co ho tam dává.
Viděl jsem hodně značkových řetězů zpraseně smontovaných i vyježděných :lol: :lol: :lol:
já to svářím elektrikou elektrodou K-4883 speciální na řetězy.
Na rozmetadle řetězy držej už druhej rok *yes* *yes*

Řetěz - spojka vs. snýtování

3.11.2007 v 08:11 | Nahoru | #27

Řetěz - spojka vs. snýtování

6.3.2016 v 14:14 | Nahoru | #28
Trošku odbočím, ale v rámci tématu spojek. Je problém dát na normální ("černý") řetěz zlatou spojku?
A v čem je výhoda šroubovací spojky oproti klasické závlačkové?

Naposledy editováno 06.03.2016 14:28:56

Řetěz - spojka vs. snýtování

6.3.2016 v 17:19 | Nahoru | #29
Jedině nýtovanou ,Kamoš koupil DL 650 a nevšiml si že tam je rozebiratelná spojka (péro bylo z druhé strany od kola)po ujetí asi 3 000 km při podřazení se mu řetěz rozpojil a ještě v zatáčce zablokoval zadní kolo a bylo hotovo .

(reakce na) Řetěz - spojka vs. snýtování

12.4.2018 v 11:22 | Nahoru | #30

D.C. píše: Lada.S:
"VlaHa> plynem nebo obloukem ?........a nebo radši COčkem?"

Svařit plynem a pochcat obloukem :thmubup: :lol:



Uplne bez srandy- sedim na pantografe ako fir, citam forum pred odchodom vlaku a narazim na tento komentar...
Moj vybuh smiechu vydesil vlakovu catu

prepacte, toto je mimo misu, ale tento komentar ma vskutku dostal na kopatky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist