pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
(tenhle OT odkaz bude gagtoyovy na prd nicmene zapada do diskuse )
http://www.jb-power.co.jp/info/?p=1717
...a nemusite hledat kurz yenu, je to cca 70kkc
gagtoy píše: assassin> to jsem slyšet nechtěl yoshimury jsou zhruba 40k což je stejně jako cena motorky plánoval jsem spíš z něčeho ploché šoupě a pak to upgradovat jinejma jehlama, přetryskovat a pod
Pokud je tech 40 konecna cena za ctyri karbece odpovidajici velikosti, tak je dost dobra, nic lepsiho a levnejsiho nevymyslis.
Cenou motorky kalkulovat nemusis. Jak to koupis, tak to zas muzes prodat, nezavisle na cene stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: pěkná montážka si budu muset vyrobit ty trojúhelníčky, sakra... Za kolik s tou montážkou?
jsi ztratil nůžky na plech?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: jak bude fungovat ploché šoupě a náporové sání dokupy?? Teď na těch membránovejch je přivedená hadice s náporem vzduchu, která tlačí na hladinu benzínu u plováku (benzín při zdvihu jehly jde do sání tlakem) u plochého šoupěte je ale benzín nasáván podtlakem z motoru?? jak to má třeba ten gsxr 750 s plochým šoupětem.. ,???
úplně stejně, ta hadice z náporu je jen pro vyrovnání tlaku, budeš ji tam muset zavést taky nebo nápor zrušit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: jsi ztratil nůžky na plech?
neztratil, jen jsem si chtěl ušetřit čas, znáš to, když jsou prašule tak není čas a naopakE: nechtěl by jsi vyrobit ještě jednu přední kapotu a podsedlák z karbonu? Teda kdyby jsi se nudil
Naposledy editováno 14.03.2018 21:17:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
vsechny raptory maj beztak stejnej motor - 2001 TLS
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak mi opět mrdlo cca po 2300km nový spojkový lanko, tudíž jsem na lanka zanevřel a dávám hydrauliku z TL1000R... Pravda je to tím, že mám řidítka níž než origo a pod kolínkem na lanku se láme... No pár gramů navíc to uveze ... Naštěstí mi poprvý ruplo při příjezdu do práce a podruhý při odjezdu z práce, takže pohoda
Je to moc pracné na předělání ? U raptora s tím lankem taky docela bojuju, tak jestli se do něčeho vůbec pouštět...
e: už jsem něco našel....vypadá, že je to plug & play. Takže nahoře pumpa a dole váleček a nebo je potřeba něco upravit ?
Naposledy editováno 10.04.2018 11:15:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Je to moc pracné na předělání ? U raptora s tím lankem taky docela bojuju, tak jestli se do něčeho vůbec pouštět...
Není, seženeš vhodnou pumpu, hadici a tenhle bazmek co stojí pár drobáků v číně a tradááá.
Ale když si uvědomím, jak jsem se navztekal s hydraulikou na RSV, tak volím lanko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: o té kktině z číny budu přemýšlet
Naposledy editováno 11.04.2018 08:48:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: FiZzeR> chci, ale ty tvoje ne už jsem je totiž měl a prodal... víc se mi líbí vrtaný "dual drive" šestihran s osazením barvičky ještě nevím, ale tahle homo duhová nevypadá zle
Ano, proto mi zbyla ta sada v přírodní barvě
Btw ten dual drive se mi líbil taky, ale kdesi někdo postoval fotku toho, jak to bylo vrtaný až moc hluboko a ten šroubek tak nějak lehce ztratil hlavu
Naposledy editováno 11.04.2018 09:48:07
zmulin píše: Kucí a technická,když ste takový motoršťouralové.Potřebujeme přešálovat Brutalku 750 a origo sou za nesmysl.Víte o nějakym zařízení,kde nestojí jedno půluložení skoro 600,-?
Zkus nějaký US obchod, jsem tam 2x kupoval šály na RSV, vyšlo to na cca polovinu, co tady... samozřejmě dovoz byl přes známou. S poštou do ČR a případným clem by se ušetřilo celkem prd...