Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

12.3.2018 v 21:07 | Nahoru | #2371
tomasd.>

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

12.3.2018 v 22:49 | Nahoru | #2372
Tech> Jestli to nebude tim ze to je jedna z nejlevnejsich velkych motorek ktere honda prodava. Hm k zamysleni.....

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 02:11 | Nahoru | #2373
A ? Octavia se taky prodává víc jak Fabia

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 07:48 | Nahoru | #2374

Tech píše: A ? Octavia se taky prodává víc jak Fabia

Fyzickým osobám? Když od prodejů odecteš firemní zákazníky, dostaneš úplně jiná čísla.
NC-čko je přesně tam, kde kdysi bývala Jawa a kde by asi i byla dnes - jednoduchý levný dělník na cesty do práce a na volný čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 09:52 | Nahoru | #2375
vilemx> nevím jak se hledá co kupují fyzické osoby. To je jedno, jasně že kdyby stálo 300k nikdo to nekoupí. Ještě se divte, že většina lidí nechce dát za motorku to co za nové auto.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 10:41 | Nahoru | #2376
Tech> Nojo, otazka je co za ty penize dostanes... A to je to co tady resime...

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 11:00 | Nahoru | #2377
Není už lepší jen na dojíždění do práce a zpět koupit raději elektro?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 13:34 | Nahoru | #2378
kubacech> Pockej az zmizi temata kdy menit olej a zacnou temata kdy menit baterku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 13:46 | Nahoru | #2379

Zlesa píše: kubacech> Pockej az zmizi temata kdy menit olej a zacnou temata kdy menit baterku



Nestartuje

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 13:50 | Nahoru | #2380

Zlesa píše: kubacech> Pockej az zmizi temata kdy menit olej a zacnou temata kdy menit baterku



nahodou me by treba zajimalo .... jakym proudem je schopna standardni 1,5 KVA UPSka dobijet to olovo...kdyby nahodou nekdo vedel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 13:50 | Nahoru | #2381
kubacech> Určitě je ! Ta doba přijde a nebude to špatný. Už teď třeba KTM freeride E nebo kuberg jsou naprosto geniální motorky. Zrychlením si namažou většinu normalních motorek nachleba.

Naposledy editováno 13.03.2018 13:51:22

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 13:58 | Nahoru | #2382
Tech> jo, jsem si říkal, že by se mi něco takového do lesa líbilo. Jen to je momentálně mimo plánovaný rozpočet, tak zatím zůstávám u jízdního kola

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 14:15 | Nahoru | #2383
kubacech> Nevrci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 14:15 | Nahoru | #2384
Tech> Mas recht, svet se v prd... obraci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 15:24 | Nahoru | #2385
Zlesa> Je to o zvyku. To si určitě lidi říkali taky když diesl vytlačil parní stroj.

Bude to jako dnes, když jede parní vláček. Krása na podívání, nostalgie a všechno ale cestovat do práce v tom nechceš.

Naposledy editováno 13.03.2018 15:26:45

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 15:49 | Nahoru | #2386
Tech> Když myslíš.... Jsou ale veci ktery elektrikou nenahradis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 16:45 | Nahoru | #2387
Tech> Posledné parné auto má okolo 80 rokov, vlak... možno o 15 menej? Tie roky sa niekde prejavia, jazdiť každý deň tak starý dízlákom by som tiež nechcel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 17:18 | Nahoru | #2388
Metric> Chceš říct, že kdyby se vyráběli parní stroje nové, klidně by sis to koupil, házel uhlí a doléval vodu ? Je to podobné, za 100let si taky budou říkat jak mohli lidé jezdit vozy kde se musel dolévat benzín, řadit, měnit dvouhmoty, měnit oleje, filtry, turba egr, dpf, rozvody a co já vím co ještě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 21:30 | Nahoru | #2389
Tech> Nafta/benzín/plyn (s uhlím by bol veľký problém pri euro normách), olej (do vody), voda, pred zaplatením "naštartujem" a vidíme sa o pri ďaľšom tankovaní. Ekonomicky výjde spaľovací motor lepšie, takže by to bola drahá a skôr nevýhodná hračka, ale nevidím žiaden neprelomiteľný dôvod, prečo by sa nedalo - snád okrem NCAP, pretože fakt neviem, čo pri náraze s parou o teplote niekoľko stoviek stupňov.

Radiť nemusíš ani dnes.

V konečnom dôsledku ale para umrela na to, že neexistuje žiadna jednoznačná výhoda, spaľovací motor oproti elektrike jednoznačnú výhodu má (tankovanie).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 22:22 | Nahoru | #2390
Metric> Ano tankování. Stím teda souhlasím, ale u motorky na blbnutí, nebo auto pro dojíždění do práce do 100km to už dnes to funguje dobře. A když si odmyslíš baterky, má spalovací motor taky 0 výhod proti elektro.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 22:36 | Nahoru | #2391
Tech: elektrostroje maji zatim dve pomerne zasadni nevyhody, dojezd + ekonomika provozu ( zivotnost/cena baterii/cena el.energie)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 22:57 | Nahoru | #2392
Tech> Otázka je: Nie je to dosť?

Počul som tvrdenia, že na 90% jázd elektromobil stačí. Inými slovami na 10% nestačí. Koľko jázd spravíš za povedzme týždeň, 6? Teda vyše 300 za rok. 30 jázd ročne, na ktoré si musíš zháňať náhradné auto. Ak nechceš dve autá, tak 30-krát ročne v požičovni. To nie je zrovna lacné. Takže to považujem za zásadnú nevýhodu: Spaľovák si kúpiš a poslúži Ti na akýkoľvek účel. Elektro potrebuje zálohu - v podobe spaľováku.

Poznámka pre Assassina: Nenajazdil nejaký Prius asi milión km v priebehu pár rokov (taxi) bez výrazného zníženia kapacity batérií?

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 00:00 | Nahoru | #2393
Fakt si myslím že se ty baterie v průběhu doby pořeší. Třeba přijde nějaká nové technologie, např. supravodivé materiály typu grafen vypadají hodně zajímavě. I ty Liionky už dnes nemají tak špatnou životnost a i se celkem dají recyklovat. To spíš ten přechod bude brzdit ropná loby.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 07:57 | Nahoru | #2394
Tak zatím to jsou takové fajn Cafe racery Bude se "závodit" od dobíjecí stanice ke stanici a tam kafíčkovat, než se nabije

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 08:45 | Nahoru | #2395

Metric píše: Tech> Otázka je: Nie je to dosť?

Počul som tvrdenia, že na 90% jázd elektromobil stačí. Inými slovami na 10% nestačí. Koľko jázd spravíš za povedzme týždeň, 6? Teda vyše 300 za rok. 30 jázd ročne, na ktoré si musíš zháňať náhradné auto. Ak nechceš dve autá, tak 30-krát ročne v požičovni. To nie je zrovna lacné. Takže to považujem za zásadnú nevýhodu: Spaľovák si kúpiš a poslúži Ti na akýkoľvek účel. Elektro potrebuje zálohu - v podobe spaľováku.

Poznámka pre Assassina: Nenajazdil nejaký Prius asi milión km v priebehu pár rokov (taxi) bez výrazného zníženia kapacity batérií?



nevim - jen ciste elektro bude klast jine naroky na baterie nez hybrid.... i kdybych vyskrtl zivotnost aku, porad tam zustava dojezd a cena el.energie - a nevypada to, ze bysme el. umeli v dohledne dobe vyrabet nejak zasadne levneji...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 09:40 | Nahoru | #2396

assassin píše: nevim - jen ciste elektro bude klast jine naroky na baterie nez hybrid.... i kdybych vyskrtl zivotnost aku, porad tam zustava dojezd a cena el.energie - a nevypada to, ze bysme el. umeli v dohledne dobe vyrabet nejak zasadne levneji...



Tak hlavne ji nebudeme schopni vyrobit tolik a i kdyby jo tak ji prepravit tam kde by si ty tisice ridicu meli dobijet auta. Ale fascinuje me , jak stim ty eko teoriristi vubec nepocitaj. Proste takovej malej bezvyznamnej detail, co se "nejak" vyresi.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 09:50 | Nahoru | #2397
Ono je vůbec zajímavý porovnání ekologickýho dopadu jednotlivejch skupin vozidel. Někde jsem četl, že elektromobil má mnohem horší dopad na životní prostředí než spalovací benzínovej motor. Brala se v úvahu výroba vozidla, emise při provozu benzínu, ekologickej dopad výroby elektřiny a po ukončení životnosti ekologická likvidace vozidla.

Naposledy editováno 14.03.2018 09:50:38

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 10:08 | Nahoru | #2398
Jo Stejně tak 10 největších nákladních lodí má takové emise, jako všechna auta na planetě, ale stejně budeme raději zavádět Euro 6 a víc a lodě neřešit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 10:23 | Nahoru | #2399

kubacech píše: Jo Stejně tak 10 největších nákladních lodí má takové emise, jako všechna auta na planetě, ale stejně budeme raději zavádět Euro 6 a víc a lodě neřešit



Samozrejme, protoze je potreba na reseni problemu neco trhnout, a u tech lodi to stejne nevyresis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 11:26 | Nahoru | #2400
gugo> elektrolodě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X stafler 43 Včera v 20:51 FILODENDRON
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 35 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 20 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X stafler 0 5.7.2024 v 22:25 stafler
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_

TOPlist