Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: A ? Octavia se taky prodává víc jak Fabia
Fyzickým osobám? Když od prodejů odecteš firemní zákazníky, dostaneš úplně jiná čísla.NC-čko je přesně tam, kde kdysi bývala Jawa a kde by asi i byla dnes - jednoduchý levný dělník na cesty do práce a na volný čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: kubacech> Pockej az zmizi temata kdy menit olej a zacnou temata kdy menit baterku
Nestartuje
Zlesa píše: kubacech> Pockej az zmizi temata kdy menit olej a zacnou temata kdy menit baterku
nahodou me by treba zajimalo .... jakym proudem je schopna standardni 1,5 KVA UPSka dobijet to olovo...kdyby nahodou nekdo vedel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 13.03.2018 13:51:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Bude to jako dnes, když jede parní vláček. Krása na podívání, nostalgie a všechno ale cestovat do práce v tom nechceš.
Naposledy editováno 13.03.2018 15:26:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Radiť nemusíš ani dnes.
V konečnom dôsledku ale para umrela na to, že neexistuje žiadna jednoznačná výhoda, spaľovací motor oproti elektrike jednoznačnú výhodu má (tankovanie).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Počul som tvrdenia, že na 90% jázd elektromobil stačí. Inými slovami na 10% nestačí. Koľko jázd spravíš za povedzme týždeň, 6? Teda vyše 300 za rok. 30 jázd ročne, na ktoré si musíš zháňať náhradné auto. Ak nechceš dve autá, tak 30-krát ročne v požičovni. To nie je zrovna lacné. Takže to považujem za zásadnú nevýhodu: Spaľovák si kúpiš a poslúži Ti na akýkoľvek účel. Elektro potrebuje zálohu - v podobe spaľováku.
Poznámka pre Assassina: Nenajazdil nejaký Prius asi milión km v priebehu pár rokov (taxi) bez výrazného zníženia kapacity batérií?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Metric píše: Tech> Otázka je: Nie je to dosť?
Počul som tvrdenia, že na 90% jázd elektromobil stačí. Inými slovami na 10% nestačí. Koľko jázd spravíš za povedzme týždeň, 6? Teda vyše 300 za rok. 30 jázd ročne, na ktoré si musíš zháňať náhradné auto. Ak nechceš dve autá, tak 30-krát ročne v požičovni. To nie je zrovna lacné. Takže to považujem za zásadnú nevýhodu: Spaľovák si kúpiš a poslúži Ti na akýkoľvek účel. Elektro potrebuje zálohu - v podobe spaľováku.
Poznámka pre Assassina: Nenajazdil nejaký Prius asi milión km v priebehu pár rokov (taxi) bez výrazného zníženia kapacity batérií?
nevim - jen ciste elektro bude klast jine naroky na baterie nez hybrid.... i kdybych vyskrtl zivotnost aku, porad tam zustava dojezd a cena el.energie - a nevypada to, ze bysme el. umeli v dohledne dobe vyrabet nejak zasadne levneji...
assassin píše: nevim - jen ciste elektro bude klast jine naroky na baterie nez hybrid.... i kdybych vyskrtl zivotnost aku, porad tam zustava dojezd a cena el.energie - a nevypada to, ze bysme el. umeli v dohledne dobe vyrabet nejak zasadne levneji...
Tak hlavne ji nebudeme schopni vyrobit tolik a i kdyby jo tak ji prepravit tam kde by si ty tisice ridicu meli dobijet auta. Ale fascinuje me , jak stim ty eko teoriristi vubec nepocitaj. Proste takovej malej bezvyznamnej detail, co se "nejak" vyresi.
Naposledy editováno 14.03.2018 09:50:38
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: Jo Stejně tak 10 největších nákladních lodí má takové emise, jako všechna auta na planetě, ale stejně budeme raději zavádět Euro 6 a víc a lodě neřešit
Samozrejme, protoze je potreba na reseni problemu neco trhnout, a u tech lodi to stejne nevyresis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 43 | Včera v 20:51 FILODENDRON |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |