kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: GeorgePanek> faleš luft? Někde na přírubách?
zkusim kouknout divny je ze to dela na obou skutrech jen u toho jednoho karburatoru..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: GeorgePanek> ten kabel je taky montovanej... Může prisávat... Nekudy.
ted nerozumim1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.01.2018 20:54:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: GeorgePanek> když dosadíš karbec místo kabelu? Jde to?
nejak nevim jakej kabel3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: doprdele, napsal jsem kabel místo karbec...to je to tak těžký pochopit?
bylo mi to divny..prave ze kdyz vymenim karbec za karbec vse je ok,jenze ten vymenenej karbec zase nechce tak dobre jet s tim skutrem jako ten karbec to nejde ubrat na otackach...jsem se v tom nejak zamotal..jinak urcity kabel tam vazne vede do sytice jdu laborovat zatim dikyt_freedom píše: doprdele, napsal jsem kabel místo karbec...to je to tak těžký pochopit?
tak jsem prehodil karbec za ten stary a volnobeh ok,nedalo mi to a ten karbec kde byl vysoky volnobeh jsem komplet rozebral vycistil profoukal...namontoval vse zpet..volnobeh jase jako krava...tak jsem odpojil lanko a celej ten mechanismus kterym se ovlada klapka...a najednou otacky ok.. takze od zacatku co to mame blbne ta ptakovina na ovladani klapky a taha to za lanko..jeste zkusim povolit vic bovden u rukojeti plynu,takze tenhle karbec je ok a budu resit proc pri tom druhem skutr jede jen 65 km v hodinekdyz na druhy to jede 80,napadla me tryska tak to zkusim vymenit .1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Budeš mít první SFko s QS dolů... Sice vočešeš převodovku... Ale nikdo jinej to mít nebude.
Myslím, že na tohle nic "jednoduchýho" nebude, budeš se muset vrátit ke standardnímu řazení.