Stále vybírám mezi 125 a 250 2T, ale nejsu si jistý co vzít. 85 je si myslím, hodně málo. Nebude na mě 250 moc? Je pro začátek lepší 125?
Chci se teda zeptat, co by jste mi radili vy a jak jste třeba vy sami začínali. Jsem mladý, ještě nepolámaný a sil mám snad už taky dost.
Ja jsem koupil dvacu s 33kw, v terenu panic a mam co delat. Spis ty motorce ublizuju, protoze technicky nemam na to ji drzet, ak ji podtacim a ji to sere.
Nadruhou stranu Hajpr ma 250 a chce dvacu a ja bych zase (nekdy!) chtel 250, protoze se vubec nemusi tocit.
Zalezi jestli chces enduro nebo ciste kros na trat. Tam by se ti omylem otocit plnej na 250 mohlo stat osudnym
Jinak abych tady neplácal jenom kraviny - podle mě po simálovi ideálně DTčko (klidně i votevřený)
Jezi>hAjPR> Hele to sem si vzpoměl jak kámoéš přešel z hondy XL 200 (dakar verze nebo co to bylo a ještě k tomu z roku xy )na CR 125 - jeho máma byla moc ráda že si koupil "slabší" lol Když se vrátil se sedřenejma zádama rozsekanou motorkou tak i vona pochopila že vo to číslo na tom válci ani tak nejde
Jinak abych tady neplácal jenom kraviny - podle mě po simálovi ideálně DTčko (klidně i votevřený)
JJ nebo KMX
Marty8888>A nějaký 4T se v nižších objemech nedělá nebo nedělal(vím že od 250 se dnes běžně dělá)? Mám na to zhruba 30 tis. ale pochybuju, že za to seženu 4T co?
ze čtyřtaktu se solidním výkonem a cenou kolem třiceti by ses zbláznil, musel bys do něj narvat minimálně dalších 30 tisíc peněz...
já bych byl pro DT nebo KMX...je to pořád ještě použitelný na silnici ale i v terénu
Naposledy editováno 19.04.2008 09:48:13
asi jsem zapomnel rict ze kroska ma urcite tvrdsi tlumice coz v lese bude naprd...a udrzbudu zrejme taky o neco malo horsi jak DT...
Naposledy editováno 19.04.2008 12:07:16
Otázka je ale jak by to šlo na krosce za 30.000.. jestli by to mělo těžko jdoucí lankovou spojku, hodně blbej spodek a špinící se svíčku jak ČZty tak špatný..
jednou se mnou jel týpek na staré Husqvarně CR 125 a vůbec se nechytal.. ale možná to bylo taky tím že nebyl dost vyježděnej.
Možná by šlo koupit nějakou 250 a dát jí delší a užší koncovku čímž bys jí teoreticky měl sebrat vršek a zároveň by se ztišila, takže by to bylo win win. Ale radši bych to probral s někým chytřejším :)
Jinak ještě můžeš zkusit sehnat nějaký starý japonský 4T enduro, na tom bys i někam dojel, ale nebude to taková hračka jak 125 a je tam velký riziko co se týče technickýho stavu a oprav
Jinak oproti těm pár chcíplím koním co má simál bude těch 20 - 30 na otevřeným DT solidní nářez, bohužel za 30t to bude spíš něco bez TP. Každopádně bych se toho Dtčka nebál - když zjistíš že to není vono tak na něm za rok nemůžeš prodělat ani korunu (když teda blbě nekoupíš) když koupíš vostrou 125 tak je dost velká pravděpodobnost že zjistíš že je to moc právě v tom momentu kdy budeš rejt hubou v zemi.