výbírám první motorku (zde v jiném vláknu). zůžil jsem hledání (prozatim) na FZ6N a GSR600.
Snažil jsem vyčíst všemožný veci z recenzí, u fz6 jsou v podstatě všichni spokojeny se všim (pominut udajne mekčí předni vidlice a další věci, který mě jako začatečníka tak netrapí).
U gsr si zase každej libuje nad motorem, převodovkou a i seriovym zvuk. Nicméně tak 80% recenzi se zminuje o cukajícím plynu (dvě polohy on/off), kvůli kterému motorku často v recenzich příliš nedoporučují. Zajímalo by mě jak moc je to špatný, jak v porovnaní s fz6 tak i s ohledem na to, že to bude moje první motorka. Navíc, jsem levák a pravá ruka neni proste tak citliva jako leva :)
Proč to řešim a nejdu podle všeho do jistejsí fz6 -> gsr se mi libi víc. cela, včetně budíku s pro mě pravdepodobně užitečným ukazatelem zarazené rychlosti :) navíc má mít o něco pohodlnejší uhel nohou.
Díky moc za nějaké přiblížení :)
a plyn bol presne ako píšeš ON/OFF, vravel som chlapíkovi nech si s tým niečo robí. Ale čo? Všetko je tak ako má byť.
Určite sa dá na to časom zvyknúť a jazdiť s tým, ale prečo by som si zvykal na hovadinu?
ja vim,že smaozrejme řešení je si motorku projet a vyzkouset sam. de o to že na motorce sem bly jenom v autoškole a je to rok a pul. a zkouset projet jakoukoliv motorku navic před prodejcem, tka si nato uplne netroufám :) chci si ji nechat dovest a trenovat pekne v klidu bokem, tak nevim jak tohle vyřešit. Sebou si samozřejme vezmu nekoho kdo jezdi a projedeto.
napadá mě jestli plyn treba neopravil pozdejsich loetech vyroby. tusim se ze se vyrabela 06-10. tak jestli rekneme 09 a vejš to už nemá v pohode :)
Píše se, že vyřešeno je to až u 750 :
GSR600 vždy trpěla protivným zakuckáním při otevření plynu z plně zavřené polohy. Na to nyní Suzuki zareagovala a u GSR750 si vše důkladně pohlídala. Vstřikovače byly u šestistovky skloněné o 60 do sací oblasti a konstruktéři Suzuki zjistili, že u plného otevření plynu jistá část paliva narážela na škrticí klapku a uvázla zde, místo aby se rozptýlila v sání. To narušovalo dodávku paliva a způsobovalo zmíněné zakuckání, takže u 750 jsou vstřikovače skloněny v úhlu 30 stupňů, směřují více k hrdlu sání a k tomuto problému nedochází.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?
a když je to takhle tak ji asi budu muset bohuzel vyradit z vyberu :(
jsem spokojený uživatel GSR 600. Já "cukání" něják nepociťuji a řešil jsem stejný problém jako ty před koupí. pak jsem ji vyzkoušel a nevěděl jsem o čem je pořádně řeč. mám najeto 34 tis a motorka je naprosto bezporuchová (dávám jí vše v předstihu a starám se o ni lépe jak o vlastní starou). Co se týče vzhledu, tak dost záleží na barevném provedení. Mě se podařilo sehnat černo-bílo-červenou a myslím si, že to vypadá o dost lépe jak některé jiné kombinace. A po silnicích jich jezdí dost málo oproti klasice YAMAHA FZ6 nebo HORNET (taky skvělé motorky). JInak co se týče ještě motoru, tak ten je převzatý z ostřejší vere GSXR 600 a pokud se dostaneš na 8tis (velký rozdíl), nicméne pokud se dostaneš až nad 10 tis a držíš to tam (dobrá smrt). Poslední rada: Spíš se dívej na technický stav motorek a jejich historii. Náhači Suzuki, Yamaha, Honda v této kategorii jsou vesmeš to samé, jen záleží co se ti libí nebo na co natrefíš. Jel jsme na všech a nemůžu říct ani o jedné něco špatného. Nicméně jsme narazil na kamarádova souseda, který byl v důchodu a motorka byla ve stavu jako by opustila továrnu i po 30 tis. Proto padla volba na GSR 600 a nemůžu si ji vynachválit.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?
Rampa00 - sorry že odbočuju, ale teď jsem si všimnul, kde jsi sehnal ten kryt pod motor co tam máš. To je přímo na GSR nebo tam pasuje z něčeho jiného
A k veci - na ebayi bych si vybral urcite hezci, nechat nalakovat a mas krasavce. Jestli nejezdis pilu, o nejaky chlazeni se nestarat.
Naposledy editováno 13.12.2017 09:38:35
Nekupuj si stočenou vraždu z IT/DE bez servisky, pokud se to cuká, není v pořádku. Pro info: absolvoval jsem výměnu regulátoru zdarma na svolávačku 2013 a 5/2017 přišla další = pokud by to blbě dobíjelo, zaměř se na něj. Motorka je to dobrá, klid, a vzhled je nejsubjektivnější věc na světě. Mě se zase nelíbí oplastované hranaté agresivní auto/moto ksichty a šátky s lebkama .
PS: Rozhoduj se i podle servisní sítě, Suza ji hustou zrovna nemá (autorizované).
PS2: Na GSR skutečně fouká na hlavu, ve 130+ km je to špatné, štítky se dělají, nebo jezdi pomalu...ale ten motor je tak příjemný, že nebudeš
A@
Naposledy editováno 20.02.2018 11:22:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |