Zdarec hoši mám Yamahu dt 125 rok výroby, dotaz moje détéčko má problém po 4 000 km najeto mě opět odešel motor před půl rokem je po výbrusu po rozebrání motoru jsem zjistil že praksnul druhý pístní kroužek. Vložku a píst jsem odvezl do místní brusírny v Hradci Králové a po řeči s místním pracovníkem jsme nepřišli na příčinu, která mohla toto po tak krátké době a tak málo kilometrech zapříčinit.I když došel k jedinému možnému názoru že mohlo dojít k uvolnění některé z mechanických částic klikového hřídele jinak že si to neumí vysvětlil. Motor byl dobře zajet a po prohlídnutí pístu jako takového si nijak neumím představit vzniklou závadu a poradil mi abych celou klikovku včetně ojnice prohlídl jestli tam nedošlo uvolnění mechan částic viz. klec, ložiska ojičního čepu a nebo uvolnění spojního čepu na klikovce. Po vyzuélní kontrle jsem nic nenašel. Motor byl dlouhdobě používám relativně v ,,klidným´´ průběhu proto je mi záhadou proč už po 4 000 km po vůbrusu došlo k závadě mám poškozenou hlavu která je poškozená pístními kroužky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Do poslední chvíle vypadal motor normálně jel normálně situace nastala během pár vteřin. Podobou jsem již řešil před výbrusem je to náhoda nebo co to může způsobovat poraďte prosím :\ Díky předem za odopověď. Zdravim všechny kterejm to jezdí !
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
i ty který jsou při tak hezkém počasí mimo provoz jako já