Já je mám ve stotřicítce, tam ten středový pruh není a maximální spokojenost. Odzkoušeno letos v Albánii.
Bláto vůbec neřeš, to zalepí i silniční špunty jako třeba E09,TKC 80, Metzeler Karoo 3 atd. a paradoxně jsem na K60 ujel v blátě to samé, co ostatní na oněch špuntech (skoro nic-tlačili jsme všichni
K60ky úplně v pohodě zvládnou asfalt, mokrý asfalt, polní/lesní cestu, střední šutry, trávu, mokrou hlínu. Když už jsem šel na hubu, tak většinou kvůli svému špatnému rozhodnutí(jízda ve vyschlých drážkách na poli), malé rychlosti, neudržení balancu atp. teď jezdím E-09, ale pro moje potřeby zbytečné, až je ojezdím, vracím se zpět ke K60kám, protože ten nájezd mimo silnice mám tak do max. 5% z ročního nájezdu...
1 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
1 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
1 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
1 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
Kazdopadne po 1000km musim povedat ze su dobre. Mozno lepsie nez som cakal. Silnice sa da jazdit celkom svizne a naklon vydrzia slusny. Len pri ostrych brzdach sa motorka vlni jak had. Za mokra na silnici v ramci odvahy a moznosti su dobre.
Polnacky sotolina za sucha super. Trakcia vyborna ovladatelnost taky. Ale na mokrom nezpevnenom povrchu sa vzorok rychlo zaplni takze trakcia a ovladatelnost su spatne.
Inak za mna spokojnost
U Pirelky je potřeba v bahně pořádně držet řídítka.Nemá takové boční vedení,takže si občas lehce klouzne..
Na více off cesty dávám kombinac i Mitas C02 zadní a Mitas C05 přední...Kupodivu se tahle kombinace chová slušně i na asfaltu i když na drsné řezání zatáček to úplně není (ale dá se,když si člověk domyslí občasný drift..... )
PS.Pokud bych měl vybrat tu nej univerzálnější gumu,tak na předek naprosto jednoznačně MOTOZ Tractionator Desert.Úžasná pneumatika a to jak v terénu,tak na silnici....Má atypickou konfiguraci špuntů,které nemají klasický čtvercový tvar,ale úzké obdélníky...Ta guma je neskutečná.Sjezdil jsem dvě a bral bych ji znovu,ale v ČR je problém ji sehnat.Bral jsem je z Polska....Asi TOP,co jsem kdy v tomhle segmentu jezdil...
Naposledy editováno 04.08.2017 11:57:39
Jestli máš hodně na salámu tak se jezdí i na cross pneu většina 130 jsou široké jak enduro 140
Kamarád (BMW GSA 1200) má K60 a říkal, že super. Při jízdě spolu nikdo nikoho nebrzdil. Ani za sucha, ani za mokra, ani v písku... Gumy si vedly tak nějak +/- stejně, ač nazuté na různých motorkách.
1 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
kolik se s tim da litat po dalnici, aby se to cele nerozletelo?
yeuop píše: takze mitas dela e07 pro afriku? najede to vazne tech 20 tis. km?
kolik se s tim da litat po dalnici, aby se to cele nerozletelo?
Dělají do zadu novou E07+ na předek stará, tento rok Kavkaz 11 tis. km a na zadní zbylo 5,5 mm z tuším že 9 mm všichni jsme jeli na mitaskach a nikdo si na gumy nestěžoval
Po dálnici jsme drželi při přesunech do Istanbulu a přes Rusko 130 tachometrových.
2 reakcí na tento příspěvek pneu africa twin
Naposledy editováno 23.08.2019 08:50:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |