paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 2takt na cestu
Zdravím mam dilému či kupiť 4takt alebo 2takt, viac som naklonený k dvojtaktu jedna sa o modely KTM EXC alebo Huska WR (250, 360) , hlavne ma zaujima ako je to so spotrebou v doprave, jazdil som cross 2takt no na dráhe sa taketo veci neriešia človek zastaví dotankuje a ide dalej ale chcem to na takmer daily jazdenie, tieto motorky maju cca 9L nádrž a tam vidím problém toho že budem nutený stále tankovať čo by som radšej zvolil potom 4 takt, máte niekto skúsenosť kolko to realne žere pri plynulej jazde premávkou ? lebo 2t je srdcovka

Naposledy editováno 05.09.2019 07:55:42

1 reakcí na tento příspěvek 2takt na cestu

21.7.2017 v 08:44 | Nahoru | #1
Nic ve zlym chlape, ale všechno špatně už od začátku...
WR i EXC je ostrá TERÉNNÍ motorka, takže nechápu proč to chceš tahat na cestu a dělat z toho kočkopsa, i přesto, že jsi teda zarytej 2Takťák, akorát bys tomu dojebal, kor když se hned potom zeptáš na spotřebu...která pod 7L při pohodovější jízdě na 100km nejde. Odzkoušeno na 2T exc 250 na dovolený (přejezdy)
Hlavně tohle nejsou motorky na daily use pro rohliky apod. Nemluvě o udržení konstantní rychlosti u 2T motoru, vopruz...

Jestli chceš jít na cestu, běž do 4T

(reakce na) 2takt na cestu

21.7.2017 v 09:12 | Nahoru | #2
SojkinXR6R> má pravdu,předsedóóó ,ale s ostrým 4T to také nevyhraje -všeobecný problém s využitím ostrého endura pro cestování je převodovka-není na ty cesty prostě poskládána . Kdysi jsme měli v rodině ČZ 250 Enduro a pak Praga ED 250 a na tom se to dalo,ale s EXC - no to nevím,soudruzi...

Naposledy editováno 21.07.2017 09:14:13

2takt na cestu

21.7.2017 v 10:47 | Nahoru | #3
tak ostre enduro do lesa či polné cesty ne len čisto asfalt :) čo sa týka asfaltu je to cca denne 25km z bodu A do B . Predtým som mal CR250R tak som vychadzal z toho, čo sa tyka prevodovky je to otázka aj rozety podla mňa, hladám niečo s čim môžem chodit do roboty a po robote sa vyjašit do lesa, pole alebo dráhu ....

len aby sme si to upresnili spotrebu som sa pytal len skrz malú kapacitu nádrže :) ...

a preto som sa pytal jak to je, predsa len tankovat každých 100km nema nejaky vyznam premna :) btw. ja som sa len tak opytal lebo dalšími alternatívami su TE410, TE610, kde sa bojím pri ostrých verziach bez olejového filtra intervalu oleja alebo LC4 ktoru som vlastnil bez TP teda sú to stroje na ktorých som sa povozil a dosť mi vyhovovali lebo mam pomaly 2 metre a 98kg.........

2takt na cestu

21.7.2017 v 10:57 | Nahoru | #4
Ahoj, husqvarna te 610/410 je dost těžká v terénu (jezdil jsem na 610). Co třeba Yamaha TTR600? To už je super univerzál. Dá se říct nenáročný motor se skvělým podvozkem do terénu. Jen je to nakopávačka.

1 reakcí na tento příspěvek 2takt na cestu

21.7.2017 v 13:07 | Nahoru | #5
noo aj nad tou TT600 som rozmýšlal, čo sa týka nakopávačky štartérom sa vyhýbam nejak,TT, neni to kladivo ? jazdil som na XT a moc sa mi to zhnusilo tažka makká krava, Tá TT má ostrú vačku že ? ešte som pozeral KLX 650 ale tam som zas počul o zvyšenom servise, čo myslíte o DR650 ? mne ide o to aby to bolo dobre manévrovatelné , máš osobnu skusenost s TTčkou ?

2takt na cestu

21.7.2017 v 13:48 | Nahoru | #6
DR 650 má měkké tlumiče taky. KLX je parametrově super, ale C verze se starterem má 170 kg. Zvýšený servis? Mám servisní intervaly co 10 tisíc, takže bych ani neřekl ... možná u Rkové verze to bude jinak.

(reakce na) 2takt na cestu

21.7.2017 v 13:54 | Nahoru | #7
sralino> DR 650 (i novější lehčí SE) je spíš alternativa k tomu XTčku - to znamená, že to není motorka do nějakýho těžšího terénu. Na TT ani KLX jsem nikdy neseděl, ale do terénu jsou určitě mnohem vhodnější. I tak si ale nejsu jistej, jestli nejsou pro tvoje potřeby pořád zbytečně moc "silniční" a těžký. V lehčích endurech se ale vůbec nevyznám, takže víc bohužel neporadím.

1 reakcí na tento příspěvek 2takt na cestu

21.7.2017 v 15:15 | Nahoru | #8
DR, XT do terenu fakt ne, jakmile se zacne tlacit na pilu, motorka prestane velmi brzy stihat

Spis koukat na TT-R nebo lepe KTM LC4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt na cestu

21.7.2017 v 22:31 | Nahoru | #9
KubaLC8> Vidim to presne tak jak hovoríš a tak tá TE 610 nič ? jediné čo ma odrádza je ten interval oleja

2takt na cestu

24.7.2017 v 07:29 | Nahoru | #10
Husqvarna není špatná. Jsou taky dva druhy. Ostrá a ta se startérem. Jezdil jsem na startérovce a je docela těžká a neohrabaná. KLX si vede v terénu dle mě mnohem lépe. Kamarád s "Houskou" jezdil i po trati, ale byl limitován tou váhou. Problém měl s alternátorem. Elektro je u TE610 celkem bolest, jinak fajn motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt na cestu

25.7.2017 v 23:12 | Nahoru | #11
sralino> Tak co si pamatuju,tak HQ TE-E (410,610) má olejové čerpadlo,servis po 6000 km a dá se s tím lítat lesem i po silnici (měl jsem ji)
KTM LC4 je lepší,ale podstatně dražší na pořízení i servis
TT-R mi z toho vychází jako největší držák ,ostatní KLR,KLX,XT DR jsou spíš na cestování,DR 350 a DR-Z 400 zase víc do lesa (také jsem ji měl) P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt na cestu

30.7.2017 v 09:01 | Nahoru | #12

Petr-Huska píše: sralino> Tak co si pamatuju,tak HQ TE-E (410,610) má olejové čerpadlo,servis po 6000 km a dá se s tím lítat lesem i po silnici (měl jsem ji)
KTM LC4 je lepší,ale podstatně dražší na pořízení i servis
TT-R mi z toho vychází jako největší držák ,ostatní KLR,KLX,XT DR jsou spíš na cestování,DR 350 a DR-Z 400 zase víc do lesa (také jsem ji měl) P-H.



No mna by realne zaujimal ten interval u ostrej TE , TE-E ma odradza skrz poruchovost.. čo som pozeral TTčka 150kg?

2takt na cestu

15.8.2017 v 13:40 | Nahoru | #13
ostrou TE 610 sem měl, interval oleje asi 5-8 hodin a vejde se ho 1.2litru, mě se na ní moc dobře nejezdilo. Ted mám WR 250, spotřeba 8-16l na 100 :D a po cestě se jezdit dá, mám 6ti kvalt.

(reakce na) 2takt na cestu

17.9.2017 v 01:16 | Nahoru | #14
sralino> Poruchová...záleží,jak s tím kdo zacházel-já měl 410 E a najel jsem 74.000 km a měnil jsem 1 x CDI, 3 x rozvody(řetěz) a 3 x řetěz.sadu+2 x řetěz....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm exc tpi po sjezdu vynechava KTM EXC 300 Norous123 7 28.10.2024 v 13:28 Norous123
Zadření motoru Husqvarna WRE 125 LukášLE 9 20.10.2024 v 09:47 Ariete
Prepinani map za jizdy ktm exc 300 KTM EXC 300 Norous123 1 16.10.2024 v 13:00 Bugs
Klouže i nejlepší guma na slizu [1, 2] KTM EXC 300 EnduroOnRoad 50 16.10.2024 v 10:53 ZdendaZB
Nastavení volnoběhu keihin pwk 38 KTM EXC 300 Mates215 3 10.10.2024 v 13:21 Mates215

TOPlist