1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Pérák
4 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Pérák
Osobně bych dal přednost niklované sadě se 14mm havami bez ražených pevnostních norem. Bude to působit přirozeněji, než zrcadlové hlavy, nebo dokonce kartery.
fidlimydli píše: Já vím, že to není odpověď na dotaz, ale chlapi ... proč děláte z těch krásných motorek kolotočářská lesklá pozlátka s leštěnými díly, které nikdy leštěné nebyly.
Osobně bych dal přednost niklované sadě se 14mm havami bez ražených pevnostních norem. Bude to působit přirozeněji, než zrcadlové hlavy, nebo dokonce kartery.
Je to přesně jak říkáš. Taky nerad vidím na Veterán srazu ty vyleštěné motory a lesklý akrylový lak se zalakovanýni nalepenými linkami.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Pérák
kuba350 píše: šrouby se většinou kupujou v obchodě se spojovacím materiálem. Budeš se ale muset smířit s tim, že nebudeš mít hlavy na 14 klíč, ale na 13. Navíc šrouby co drží podkovu v masce a řídítka maj jemnej závit, to netušim, jestli v nerezu seženeš. To bys musel dát origo nachromovat, nebo nechat vytočit z šestihranu anebo holt pustit chlup a koupit je.
Šrouby které drží masku k podkově ať u péráka 250 či 350 jsou originál vždy na klíč 12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Pérák
FJRPEPA píše: Veškeré drobné věci si nikluji sám doma, je to otázka chvilky a vzhledem se nedají rozeznat od chromovaných či leštěných nerezových.
Jak se dá doma niklovat? Taky by se mi to občas sešlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Pérák
FJRPEPA píše: Veškeré drobné věci si nikluji sám doma, je to otázka chvilky a vzhledem se nedají rozeznat od chromovaných či leštěných nerezových.
tak to by mě taky zajímalo, jak to děláš.1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Pérák
fidlimydli píše: Jak se dá doma niklovat? Taky by se mi to občas sešlo.
třebas, pro dosažení korozivzdornosti to chce niklovat delší dobu, taky to poměrně dokonale kopíruje povrch, takže co má být lesklé, je potřeba vyleštit před niklováním
Naposledy editováno 20.07.2017 20:09:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Pérák
pech. píše: Mno ty šrouby byly originál tak možná zinkovaný, přinejlepším niklovaný.
osobně bych si tipl, že kadmiovaný, ale to už je dnes nereálné díky ekofašos
fidlimydli píše: Já vím, že to není odpověď na dotaz, ale chlapi ... proč děláte z těch krásných motorek kolotočářská lesklá pozlátka s leštěnými díly, které nikdy leštěné nebyly.
Osobně bych dal přednost niklované sadě se 14mm havami bez ražených pevnostních norem. Bude to působit přirozeněji, než zrcadlové hlavy, nebo dokonce kartery.
Mno, slovni spojeni JAWA a krasne mi prijde trochu usmevne , no ale tak sve kouzlo to ma, to pripoustim...
splasenytrubky píše: tak to by mě taky zajímalo, jak to děláš.
Trochu staré literatury, hodně pokusů stylem povedlo nepovedlo, vylepšovat teplotu a kvalitu lázně, dvouoplach či tříoplach předem i potom a v čem, atd. Těď už je to sranda ale půl roku zkoušení mě to kdysi stálo
https://proprumysl.cz/ - tam beru klasický nerez A2
a pokud chceš nějakej atyp tak fabory - tam seženeš téměř vše, ale za trošku víc peněz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Pérák
fidlimydli píše: Já vím, že to není odpověď na dotaz, ale chlapi ... proč děláte z těch krásných motorek kolotočářská lesklá pozlátka s leštěnými díly, které nikdy leštěné nebyly.
Osobně bych dal přednost niklované sadě se 14mm havami bez ražených pevnostních norem. Bude to působit přirozeněji, než zrcadlové hlavy, nebo dokonce kartery.
Proč?? Protože se nám to tak líbí!!! Děláme to pro SEBE!! Neděláme MUZEJNÍ EXPONÁTY- Né pro tebe, a tobě podobným. Za komunistů se tam chromový nedávali, páč se to dělalo co nejlevnějš. A možná by na to tenkrát málokdo měl prachy. Lidi to používali na dopravu za prací, na pole, do továrny atd. Dnes to je jinak. Do práce s tim nikdo nejezdí( nevim o nikom), a máme to pro radost, na rekreační vyjiždky, na srazy atd. Pokud to chce mít někdo ve stavu originál jak se to dělalo, ať má. Pokud se někdo pyšní rezavim strojem v původnim stavu ať má! Ale necpěte jiným že jedině tak jak to máte vy , je to správně.... Protože když to budeme mít všichni "správně a originál" jak to kdysi JAWA dělala, sejdeme se na setkání, a bude tam jeden stroj jak druhej. V řadě bude X stejnejch strojů a budem obdivovat jak že to máme krásně stejný Péráky - SKORO ORIGINÁL...... Jezdím na spoustu srazů i aut, a právě rozmanitost je to, co je tam na tom to nej ! Stroje co máme nám dělaj radost VŠEM, spojuje nás všechny láska a zájem o techniku, ale ať si to každý dělá tak, jak se to líbí jemu, protože to dělá pro SEBE!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |