globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 14:26 | Nahoru | #241
V GP jezdej na nejrychlejsich ufo bajcich, specialnich gumach a na okruhu 60` . Ne vy, na motorkach z kramu za barakem po dedine. Nebudte naivni

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 14:40 | Nahoru | #242
No zrovna na ten náklon nemá maximální rychlost ufo bajku žádný vliv. A jestli jezdí v motoGP 64° na speciálních gumách, tak bych neviděl 54° na supercorsách až tak nereálných. Dyť na tom před pár lety jezdily superstocky. Nebo kolik je podle tebe max úhel náklonu Supercors, že to zpochybňuješ?

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 14:51 | Nahoru | #243


má někdo úhloměr

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 15:19 | Nahoru | #244

CB600 píše: No zrovna na ten náklon nemá maximální rychlost ufo bajku žádný vliv. A jestli jezdí v motoGP 64° na speciálních gumách, tak bych neviděl 54° na supercorsách až tak nereálných. Dyť na tom před pár lety jezdily superstocky. Nebo kolik je podle tebe max úhel náklonu Supercors, že to zpochybňuješ?



Vliv ma samozrejme vsechno. nalet do zatacky, naklon a pak co nejdriv plnej a ven. Stopu nema cenu u takakovejch profiku zminovat. Ta je samozrejmosti.

A ne, nevim kolik daj SC ve vinglu. Nikdy sem nad takovejma zbytecnostma nepremejslel.

Merit uhel z fotky, ktera neni ani primo zepredu/zezadu je samo blbost, ale chapu ze to pycha mysli z prdele:)

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 15:36 | Nahoru | #245
mozna tem 50ti bych v provozu veril. Ale to sou vsechno odhady. Az to nekdo realne zmeri, dejte info. Jak mi tohle bylo dycky ukradeny, tak me to ted zacina docela zajimat diky temhle dohadum tady:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 15:49 | Nahoru | #246
dejf.> Proč si myslíš, že by mělo Tuono kecat, když to ten náklon měří? Jako reálně si teda představuješ co?Že v té zatáčce bude někdo stát s certifikovaným úhloměrem?
...pro mě jsou třeba zbytečnosti jezdit po zadním a po předním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 16:26 | Nahoru | #247
ramlik> no to uz sem tu minimalne 2x psal. Usuzuju z toho, jak jezdej gp. a jelikoz tuono pychovi uvadi nakejch 58 stupnu nebo kolik - a GP jezdej prumer 60, tak tomu proste nemuzu verit. Jestli vic keca udaj na grafice pri prenosech GP, nebo uhlomer v tuonu netusim. Ale podobny ty naklony rozhodne nemuzou bejt.
Jak to zmerit realne? Nevim. Ja jen rozporuju podobnost naklonu gp bajku na okruhu a naklon bajku z kramu na ulici.

Pycha ma za ukol nechat se vyfotit primo zepredu/zezadu a pak prilozime uhlomery na monitor a zkusime udelat naky rezymé

e: jezdeni po zadnim s tim nema co delat. Kdybych resil uhel zvednutyho bajku na zadech, tak ok

Naposledy editováno 17.07.2017 16:31:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 17:15 | Nahoru | #248
ramlik> Psal jsi, že jsi měl snížené nebo sundané hlásiče? V každém případě mám už celkem dost fotek v maximálním náklonu na stejné motorce, gumy sice Angel GT, ale až do kraje. Náklon +-45°. Hlásiče kompletně ubroušené.
Pokud jsi naměřil 54-58°s palcovým poserpruhem, kolik čekáš, kdybys je dal do kraje? 64° jako v Moto GP?

První a hlavní příčinu vídím v deformaci gumy, takže se ti bude zdát jaký je to náklon a přitom celkem prd.

Rychlost jízdy nemá nijak extrémní vliv na náklon, už při nějakých 20-30km/h se dostaneš na kraj běžných silničních gum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 17:35 | Nahoru | #249
dejf.> budeš souhlasit s tím, že WSBK má podobné náklony jako GP ? Toť odpověď na tvé "podobné náklony rozhodně nemůžou být".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:00 | Nahoru | #250
ramlik> souhlasim. Ale to neni odpoved. Za barakem v provozu asi nejezdis jako Sykes s Jonatánem, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:14 | Nahoru | #251
Krejza> ano, psal jsem, že sem hlásiče sundal-nahradil.
+- 45° to může, podle tebe, být i 49°-50° a pořád se vlezeš do své tolerance, ne?
Já jezdil RS a Q taky vždy do kraje, ale stupačkou jsem si škrtl pouze ve výjimečných situacích, jako je přeložená moto, nebo zvýšený kruháč.Na okruhu ani škrk!Jezdím tlaky od výrobce, vždy. Předek 2,3 a 2,5 zadek.
Ano, psal jsem, že do kraje jsem naměřil 67°. A taky jsem psal, že to nikdy nedám!
Nevím, jak moc si představuješ, že se ta guma deformuje, když má standartní tlak. Podle mne to zas takový šišoid nebude.
Celkem prd náklon to nebude, vidím, jaký náklon mají ostatní.
O rychlosti jízdy vs náklon jsem žádnou zmínku nezaznamenal.
Chce to se svézt na velkém okruhu, kde jedeš zatáčku alespoň 4-5 sekund a nestresuješ se protijedoucíma vozidlama a jinýma překážkama.
... už to tady zaznělo.Pro závodníky není problém jezdit náklon třeba 70°,stači se podívat na motardy. Ale nejdůležitější je rychlost! A ta se zvyšujícím se náklonem od určité hodnoty dost klesá.Což odpovídá náklonu GP jezdců, tedy kolem těch 60°.
Dyť je plný internet videí, kde si borci dávají lokýtek a nejedou při tom GP.
Takže říct apriori, že je takový náklon nemožný, protože jedině MotoGp je podle mě mimo.Co, Dejf?

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:16 | Nahoru | #252

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:24 | Nahoru | #253

dejf. píše: ramlik> souhlasim. Ale to neni odpoved. Za barakem v provozu asi nejezdis jako Sykes s Jonatánem, ne?


No, já, naštěstí pro mě, mám "jen" Versyse. Ale kurva že se cítím jako Doctor, když to drtím v Násedlovických serpentinách!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:26 | Nahoru | #254
ramlik> když se dívám na tu fotku, tak mě napadlo ještě změřit to zbroušení.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:59 | Nahoru | #255
ramlik> změřit to zbroušení asi ne, prtože stupačka se sklápí

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 19:07 | Nahoru | #256
je důležité si říct, že pro jezdce motogp není důležité v jakém náklonu jedou, ale jakou rychlostí jí projednou.

Takže i v provozu je možné dát náklon 58, ale určitě nebude v takové rychlosti jakou mají oni. Navíc u mě to je limit, protože na jedné straně drhnu výfukem a na druhé stojánkem.
Hlásiče jsou ještě o něco výše, možná padne 60 když sundám stojánek

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 19:07 | Nahoru | #257

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 19:10 | Nahoru | #258


pak že to nejde

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 19:15 | Nahoru | #259

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 20:04 | Nahoru | #260
ramlik> A taky to může být 0 nebo 90 a pořád budu v toleranci, když si ji udělám dost velikou. +- byl myšlen stupeň, maximálně dva.

Ale nejdůležitější je rychlost! A ta se zvyšujícím se náklonem od určité hodnoty dost klesá

Tohle jsi vzal kde?

Čím větší náklon, tím méně můžeš přidávat nebo brzdit. Honit se tedy za co největším náklonem po dlouhou dobu je jaksi kontraproduktivní. I výše uvedených videí je vidět, že jsou v náklonu nezbytně nutnou dobu. Cílem není dostat se do náklonu, ale co nejrychleji v co největší rychlosti zatočit a náklon je jen prostředek.

Pleteš dohromady celkem dost neporovnatelných věcí. Ale máš možnost nám ukázat, jak s Versysem pojedeš motardovým způsobem v náklonu 70°. To bych moc rád viděl

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 20:19 | Nahoru | #261
no versys a 60 stupnu naklon v provozu je zajimave - zvlast kdyz motorce jsou origo stupacky s hlasicema obrousenejma tak do pulky

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 21:08 | Nahoru | #262
jo ty mas versyse, aha. Pak se fsechno vysvetluje A ja myslel ze brousis stupacky bez hlasicu na nakym tvrdym sportu, ze ses schopnej takovejch uhlu.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 21:39 | Nahoru | #263

Krejza píše: ramlik> A taky to může být 0 nebo 90 a pořád budu v toleranci, když si ji udělám dost velikou. +- byl myšlen stupeň, maximálně dva.

Tohle jsi vzal kde?

Čím větší náklon, tím méně můžeš přidávat nebo brzdit. Honit se tedy za co největším náklonem po dlouhou dobu je jaksi kontraproduktivní. I výše uvedených videí je vidět, že jsou v náklonu nezbytně nutnou dobu. Cílem není dostat se do náklonu, ale co nejrychleji v co největší rychlosti zatočit a náklon je jen prostředek.

Pleteš dohromady celkem dost neporovnatelných věcí. Ale máš možnost nám ukázat, jak s Versysem pojedeš motardovým způsobem v náklonu 70°. To bych moc rád viděl


Tak by mě zajímalo, jak jsi přišel na 45° +-1-2 , čím si to jako měřil, když mě si automaticky nasadil toleranci +-10° .
Čím větší náklon, tím menší rychlost.Každý má ty hranice jinde, ale tohle prostě platí.Nebo snad v tom největším náklonu jedou nejrychleji? - "po tvojem" čím víc potřebují zatočit, tím pomaleji jedou, ma jí větší náklon, než když jedou rychle a zatáčí jen málo. Prostě slovíčkaření.
Proč bych měl něco předvádět? Já jen reagoval na nesmyslnost věty, že nikdo nemůže jet náklon jako GP.

to Asassin - psal jsem 56° +- a navíc v Brně, ne v provozu. Spíše bych se pozastavil nad tím, proč dávají na Tuono stupačky s hlásičema tak vysoko, když to stejně skončí na stojanu a výfuku. Nebylo by uživatelsky příjemnější mít méně zalomené nohy? Dyť stejně nikdo nemůže jet náklon 60°.

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 21:50 | Nahoru | #264
ramlik: ty jedes 56 stupnu na - s prominutim - rozpoctove mrdce a obyc pneu a pak pises ze na tuonu nikdo neda 60 stupnu?

ad naklon - naklon je prosta fyzika, pokud je teziste na stejnem miste = max vysednuti = nejvetsi naklon = nejvetsi pretizeni = nejvetsi okamzita rychlost.

strategie prujezdu zatackou, a tedy i nejvetsi prumerna rychlost muze byt neco jineho, muzes obetovat cast "pricneho" zrychleni ve prospech "podelneho" a v realu muze vyjit "kdeco" (hodne zalezi na technice, vykon motoru a schopnost motorky ho dostat "na zem") - tak jako tak jsi limitovan treci silou. ta "strategie" prujezdu zatackou se meni s tim, jak se meni technika, materialy atd... driv se v SM jezdily zatacky driftem, v rizenem smyku po brzdeni mit motorku nasmerovanou za zatacky a uz jen topit, dneska top piloti jedou cistou stopu a bez "smyku" ....
hodnotit celej prujezd zatackou neni snadne, ale pro okamzitou rychlost jasne plati zavislost - pretizeni (odstrediva, presneji ale setrvacna sila) - naklon.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 21:55 | Nahoru | #265
dejf.> Jestli to má být posměšek, tak vůbec netušíš, vocogou.Třeba R6 03 se dostane na stupačku dříve.Pokud nemá přepáčko.Stejně tak 80 % sériových čtyřválců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 22:02 | Nahoru | #266
assassin> to byla ironie
...v podstatě ale jde o to samé, pokus se rozporovat to co píšu já, a né popisovat správnou terminologii to stejné.
Znova říkám, to SM jsem dal jen jako příklad, proboha!Když někdo napíše, že nelze jet větší náklon než v GP!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 22:16 | Nahoru | #267

ramlik píše: assassin> to byla ironie
...v podstatě ale jde o to samé, pokus se rozporovat to co píšu já, a né popisovat správnou terminologii to stejné.
Znova říkám, to SM jsem dal jen jako příklad, proboha!Když někdo napíše, že nelze jet větší náklon než v GP!



jenze SM vetsi naklon nejede, ale klouze se, casto i tak ze motorku podpira pilot botou atd, ve chvili kdy ubrzdi "prebytecnou" rychlost opet ziska grip a pokracuje v jizde... tzn to neni z hlediska pretizeni, rychlosti atd stejny pripad.

jezdit vetsi naklon (pri stejne rychlosti) v podstate nejde - ten je zavislej na nekolika promennych, koeficient treni (coz tvoje sport/cestovni guma urcite nema lepsi nez zavodni), poloha teziste - tezko motorka ktera je primarne stavena uplne na neco jineho ma "lepsi" nez motogp special...
on zas neni takovej problem to zmerit... ale rozhodne se najdou presnejsi a snazsi reseni nez kurty a naklapeni staticke motorky v garazi.

Naposledy editováno 17.07.2017 22:17:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 23:28 | Nahoru | #268
assassin> Kurva ani mě ten tělocvik v garáži nepřipomínej!
... nevadí mě, že mě taková píčovina napadla, ale že jsem takový .... a šel to zrealizovat!

V podstatě moc nesouhlasím s tím, co jsi teď napsal, ale uznávám, že s SM je to trochu jinak.Nicméně věřím, že už Dejf nebude tvrdit, že GP jezdí kosmické náklony.
Raději zkus tedy navrhnout nějaký "měřák" , ten by zajímal určitě více lidí, než moje řeči.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 23:34 | Nahoru | #269

ramlik píše: assassin> Kurva ani mě ten tělocvik v garáži nepřipomínej!
... nevadí mě, že mě taková píčovina napadla, ale že jsem takový .... a šel to zrealizovat!

V podstatě moc nesouhlasím s tím, co jsi teď napsal, ale uznávám, že s SM je to trochu jinak.Nicméně věřím, že už Dejf nebude tvrdit, že GP jezdí kosmické náklony.
Raději zkus tedy navrhnout nějaký "měřák" , ten by zajímal určitě více lidí, než moje řeči.



tak ono to v podstate vychazi, pokud maji pristup k nejlepsimu materialu, jak jinak bys dokazal vetsi naklon?
zmerit tohle neni zadna veda, mereni naklonu/pretizeni ma dnes kazdej datalogg...

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 23:48 | Nahoru | #270
assassin> něco jednoduššího by nebylo?
...takových píč... , všelijakých aplikací v telefonech, se přece musí něco najít!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 28 Dnes v 13:46 Attim
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 2 27.5.2024 v 10:34 nazram
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist