pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dakarista> Ten to má nějaký celý rozmrdaný Ok, utáhnu to na doraz a pak 7,5 ot. zpátky povolím a uvidím Nemám ten návod v češtině, tak tomu pochvu rozumím Ale je mi to divný, když jsem to dal přeložit, tak to píše: Standardní nastavení: otočným ukazatelem ve směru hodinových ručiček +7,5 otáčky z plně uzavřené polohy Ale když to dotáhnu na doraz, tak to budu povolovat a bude to proti směru hodinových ručiček tady je ten manuál, kdybyste mi ta to někdo mrknul, byl bych moc rád www.motorkari.cz/downloader.php
Hele, manuál k VTR SP2 taky uvádí, že otáčíš proti směru hod.ručiček k dorazu a potom otáčíš po směru hod ručiček o určité otáčky. Tedy ne z utažené, ale z povolené polohy.
Ale, když už se s tím budeš dělat, tak bych to rovnou nastavil na svoji váhu. Chce to pomocníka. Povolit vidli k dorazu, na bočáku vyvěsit do vzduchu přední kolo a změřit na kluzáku délku zdvihu. To je výchozí stav. Postavit moto lehce na obě kola a znovu změřit, o kolik cm/= %/ poklesla. Pak si na ni sednout s nohama na stupačkách a opět změřit. Toto měření už ti ukáže, o kolik % poklesla. Když to bude o víc, jak 30 %, utáhnout vidli o 2 otáčky a takhle postupovat, až se dostaneš na těch 30 %. Až to máš hotový, zaměříš se na nastavení odskoku. Určitě to štelování tam máš taky.
To samý zopakuješ se zadním centrálem.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Váha motorky je první kontrolní veličina, váha s jezdcem druhá, ta důležitá veličina. Pokud má pružiny v pořádku, je tam prostor k nastavení. Těch 30 % je vždy s pilotem, teprve tehdy, pokud by už nebyl prostor k nastavení, uvažuje se o jiné tvrdosti pružin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Jindřej> řekni mu ať nám to řekne asi už jsem to slyšel,ale nevzpomínám si
šlo o to že mi Fizz doporučoval neinstalovat celokarbony na V2, čehož jsem nedbal a při první vyjížďce na jih mi už při zpáteční cestě chyběla čtvrtka laufu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Já mám s gpr dobrou zkušenost, podlemě s tím neuděláš chybu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Už mi bez těch SPZ hrabe, dokonce tak, že jsem ujel asi 17 km na kole
Tak to je dobra depka, kdyz uz jezdis i na kole. A dokonce snad i dal nez na starym jesterovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Tak to je dobra depka, kdyz uz jezdis i na kole. A dokonce snad i dal nez na starym jesterovi
nakonec zjistí že na kole zvládne dojet dál, než na motorce a konvertuje k cyklobuznám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 14.07.2017 09:39:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše:
nakonec zjistí že na kole zvládne dojet dál, než na motorce a konvertuje k cyklobuznám
No tohle ceka minimalne v ramci rekonvalescence letos me
Uz jsem psal do morini fabriky, jestli se jim tam nevali nejaky plonkovy corsaro se zlatym motorem, ze by mi ho poslali jako evangelistovi mm viry v CR. Ale nejak to presli bez reakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Fakt jsi jim psal a neozvali se jo? To je docela smutný. Zrovna oni by měli být rádi za každýho fanouška a potenciálního kupce. A že zrovna ty sis nekoupil nějakej olítanej střep ale novou motorku....
Tak si počkáš na ZZ
Jindřej píše: Franco82> tak si hlavně v rámci rekonvalescence nerozbij někde ještě hubu
Fakt jsi jim psal a neozvali se jo? To je docela smutný. Zrovna oni by měli být rádi za každýho fanouška a potenciálního kupce. A že zrovna ty sis nekoupil nějakej olítanej střep ale novou motorku....
Tak si počkáš na ZZ
Psal, protoze jsem potreboval nejaky info o cene z r. 2012. Na to mi napodruhy odpovedel. Ale zminku o zoufalym motorkari co bude touzit po corsaru se zlatym motorem fakt presel. A to jsem to podporil smutny obrazkem, jak Corsaro skoncilo. No zpet do reality...
Pokud pominu ostatni prekazky, tak u ZZ je jedna zasadni - cena. Pres pul mice je fakt moc... Pak uz je veskera konkurence levnejsi a to o dost.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Asi je čas prohlédnout se jinde. A až si koupíš novýho tuňáka, tak jim pošli fotku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
No uvidi se, jestli skoncim jenom s naftovym mondeem nebo se oklepu ja i vsichni okolo a vratim se k jedny stope. Cukani rozhodne je a uvidim, jak se to bude vyvijet v case. Pristi rok si asi projedu nejaky testovacky (superduke, tuono) a nasledny pocit rozhodne, jestli to k zivotu potrebuju.